Jump to content
Guest Trine

Bredbåndsafstemning VINDROSEN på Limhamn Ön

Recommended Posts

Guest Trine

Kære Alle beboere i Vindrosen på Limhamn Ön. Der er idag kommet et papir ind af døren omkring en ekstraordinær afstemning d 11. maj 2006 kl 19. Efter at have gennemlæst papirerne omkring valg af bredbåndsleverandør, er det blevet ret klart for mig at vi er NØDT til at stemme for et operatørs-Oberoende LAN. Det er den dyre løsning ja, men gør vi det ikke bliver vi bundet til en svensk IP leverandør og mister derved fordelen ved at have et dansk nummer. Det er i mine øjne et stort issue. Jeg har idag talt med Telsome og de bekræfter at bredbåndsleverandøren kan lukke for den port Telsome og andre IP leverandører bruger. Skal vi ikke lige stå sammen og få stemt for en uafhængig leverandør??? Der kan udstedes fuldmagt til andre i foreningen så alle evt ikke behøver at møde op. Mvh Trine Skvatterevsgatan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
??????????????????????????????????????? HVORFOR bliver det postet herinde??????
Hvorfor poster du i et indlæg det HELT SIKKERT ikke vedrører dig??? Jeg poster selvfølgelig fordi jeg ved der bor mange danskere herude, jeg ved endog nogle af dem læser herinde. DERFOR!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Dvs du poster noget der vedrører 4?? mennesker??? Var det ikke nemmere at gå rundt til dem med skidtet???? Altså jeg poster jo heller ikke noget herinde der KUN vedrører min egen forening....og principielt ikke vedkommer andre......

Hvorfor poster du i et indlæg det HELT SIKKERT ikke vedrører dig??? Jeg poster selvfølgelig fordi jeg ved der bor mange danskere herude, jeg ved endog nogle af dem læser herinde. DERFOR!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Dvs du poster noget der vedrører 4?? mennesker??? Var det ikke nemmere at gå rundt til dem med skidtet???? Altså jeg poster jo heller ikke noget herinde der KUN vedrører min egen forening....og principielt ikke vedkommer andre......
Ja, Brian hvis det bare var 4 mennesker så var det nok spild af tid. Lidt ligesom denne dialog med dig. Nu taler vi om knap 200 lejligheder hvor der anslået bor 30 % danskere.. Det gør det vel relevant for en lidt større skare.... Er mit post "godkendt" nu? If not, så vil jeg igen henstille til at du finder en mere relevant tråd og kede dig i. På forhånd tak!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Nu qouter jeg dig lige og selvom du siger der bor 30% danskere er det, som du selv siger, kun nogle der læser herinde....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Trine Jeg er superglad for dette indlæg. Jeg har dog ikke haft lejlighed til at læse papirerne, men det ser ud til at du har fat i den lange ende. Jeg sender straks dette videre til dem jeg kender på øen som ikke læser her. Til Superfjumre: Kan du for en GANGS skyld ikke lade tingene ligge og lade være med at kommentere på ting der ikke vedrører dig? Man undres over at du skal gøre dig selv til dommer over hvor mange mennesker et indlæg skal være relevant for, før det må ligge på Sunddebatten? Gør os andre den tjeneste at lade dine småligheder gå ud over et andet og mere passende forum end dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Trine. Tak for info - super du lige gider skrive rundt. Supermule - jeg er bare så træt af alle dine negative kommentarer, lad vær med at læs de indlæg du kan se ikke vedr. dig. Der står jo Limhamn ön. Det giver så dårlig stemning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Nu vil jeg helst undgå at bevæge mig ned på dit niveau.... Er det ikke nemmere at smide en PM, når nu hun kender de pågældende i forvejen????? Hvorfor smide et indlæg der vedrører en så begrænset menneskemængde???? Svarede til at jeg lagde et indlæg om ny maling i foreningens redskabsskur...... Bare fordi NOGLE der boede i foreningen også læser herinde.... Tør øjnene tøser...... :D

Hej Trine Jeg er superglad for dette indlæg. Jeg har dog ikke haft lejlighed til at læse papirerne, men det ser ud til at du har fat i den lange ende. Jeg sender straks dette videre til dem jeg kender på øen som ikke læser her. Til Superfjumre: Kan du for en GANGS skyld ikke lade tingene ligge og lade være med at kommentere på ting der ikke vedrører dig? Man undres over at du skal gøre dig selv til dommer over hvor mange mennesker et indlæg skal være relevant for, før det må ligge på Sunddebatten? Gør os andre den tjeneste at lade dine småligheder gå ud over et andet og mere passende forum end dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Er det ikke nemmere at smide en PM, når nu hun kender de pågældende i forvejen????? Hvorfor smide et indlæg der vedrører en så begrænset menneskemængde????
Hold nu din kæft Brian for fanden. Er det så svært for dig at forstå du ikke er velkommen i denne tråd. Jeg kender sgu da ikke alle herude, og fordi jeg ved der bor en der hedder Claus, så ved jeg sgu da ikke hvor manden bor henne. (dette var et eksempel) Bland dig nu udenom denne tråd. Fat det dog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hmmmm super-brian... mener nu ikke at kunne læse at Trine siger hun kender disse menesker, derfor måske en anelse svært at sende dem en PM, derudover prøver hun at få dem hun netop IKKE snakker med til daglig i snak, så de kan undgå at blive fanget i en dårlig internet løsning. Så hvad med om du lukkede røven og blandede dig udenom, når du nu mener den post ikke vedrører dig? Eller skal alle post gennem dit personlige spam filter for fremtiden? mener ikk at have set du er site admin, og mener egentlig heller ikke at Site Admin har brokket sig i denne post... såååå mener din tale tid er brugt nu mule, hej hej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uanset SM's indlæg eller ej kan denne tråd være relevant for flere end dem der bor i den forening. Det er jo en problematik som kan opstå i andre foreninger. Så det er en god en at have i baghovedet. Held og lykke med det Trine og andre der bor derude!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites