Jump to content
BS

8 minutter over 7 imorges?

Recommended Posts

Var der nogen der lagde mærke til den? Dagen idag med dato og tid blev jo til 04-05-06 07:08 :rolleye: Jeg har så 8 min endnu til det sker her. Ja jeg keder mig, i know men skal også snart iseng:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Ja Nils..... Det virker som om du er passager og ikke chauffør i dit eget liv??? Kan det virkelig passe???? ;) :fight: Brian

Pokkers. Så gik man glip af endnu et af livets højdepunkter. :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt galt på den Det rigtige format er naturligvis 06.05.04 03:02:01 Den meget skarpe vil sikkert mene, at det heller ikke holder fordi der mangler "20" foran - og det vil jeg være enig i :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det rigtige format er naturligvis 06.05.04 03:02:01 Den meget skarpe vil sikkert mene, at det heller ikke holder fordi der mangler "20" foran - og det vil jeg være enig i :laugh:
Ja vi var jo mange der markerede dette skelsættende øjeblik! Selv holdt jeg ind ved Ekerödsrasten, steg ud, så på månen, og tænkte over hvor betydningsfuldt et tidspunkt det var i min tur hjem fra rbejde.... eller også var det vist fordi jeg skulle tisse... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Du kommer da ikke og fortæller mig at du pendler til Kristiansstad hver dag????

Ja vi var jo mange der markerede dette skelsættende øjeblik! Selv holdt jeg ind ved Ekerödsrasten, steg ud, så på månen, og tænkte over hvor betydningsfuldt et tidspunkt det var i min tur hjem fra rbejde.... eller også var det vist fordi jeg skulle tisse... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Har du røget eskimotobak iaften????

Nu må du lige pudse brillerne! Han skulle jo bare tisse :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du kommer da ikke og fortæller mig at du pendler til Kristiansstad hver dag????
Øøøøøh....? jeg ved sku ikke lige hvordan jeg skal sige det....men.....jo egentligt!!! Lyder det da mærkeligt at pendle 107Km på E22 og E20??? De tidspunkter jeg møder på er der sjældent meget trafik, så Tollarp til Lufthavnen tager 1t 5min, til sammenligning tog det mig 50-60 minutter fra KBH NV før, så der er vist intet tabt hér... og som BS skrev.... Jeg skulle altså tisse...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæd jer endnu mere til d. 06.06.06 kl 06:06:06.... :D Lur mig om der ikke er en eller anden amerikansk sekt der tror det er djævlens genfødsel eller noget i den stil... :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Glæd jer endnu mere til d. 06.06.06 kl 06:06:06.... :D Lur mig om der ikke er en eller anden amerikansk sekt der tror det er djævlens genfødsel eller noget i den stil... :laugh:
Man kan da ikke glæde sig til 06 :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites