Jump to content
Guest PeterK

Webshop designer/firma søges

Recommended Posts

Guest PeterK

Er der nogle som kender nogle gode webshop designere/firmaer i Malmø-området? Vi starter en webbaseret børnetøjsbutik som henvender sig til det svenske marked og skal I den forbindelse have designet en prof. webshop som også skal hostes/driftes i Sverige. Eneste vi kender til er Mamut!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg driver et par webshops, og har erfaringer med Oscommerce, Dandomain og Scannet løsninger. Pt. sidder jeg, med en Oscommerce løsning som jeg selv har designet (jeg er uddannet grafiker) og en Scannet løsning som jeg har tilpasset så godt som nu muligt med deres online værktøj. Jeg syntes Scannet pt. har det mest stabile, skalerbare samt driftsikre løsning, og jeg ved de har en svensk afdeling også. Mht. til design så er jeg ikke klar over om man kan få lagt sit eget design ind i en Scannet løsning, men hvis det kan lade sig gøre, ville jeg helt klart anbefale dig dem. Jeg har valgt Oscommerce til den ene webshop pga. det er en alm. løsning som jeg selv styrer og den skulle kunne udveksle informationer med mit regnskabsprogram, summasumarum. Dog er Oscommerce ikke så brugervenligt og nemt og opdatere, men meget nemt at tilpasse. Scannet løsningen er valgt til en webshop som er baseret på drop-shipping, og derfor skulle den kunne "tale sammen" med vores leverandørs logistik og regnskabssystemer som er Microsoft baseret. Og det kan Scannet. Håber det gjorde dig lidt klogere. Ved godt mit skrevne sprog ikke er guds gave til retorikken, men skulle du have yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

Hej J.C. Tak for svaret og jeg blev bekræftet af nogle af dine fortrukne leverandørvalg. Talte med Scannet i dag og de anbefalede http://www.concept-i.dk/ såfremt man ønskede en mere "Prof" webshop rent design mæssigt. De arbejder meget sammen med Scannet. Scannet fortalte ikke om nogen svensk afdeling, men egentlig er det også irrelevant som jeg har forstået det!? Vi skal have en .se webshop og sælge til det svenske marked og virksomheden skal også registreres i SE, MEN derfor kan Scannet i DK vel sagtens hoste den i DK!! Hvis man nu ikke er super IT-bruger og ikke grafiker etc. mener du så stadigvæk at man selv kan "administrere" Scannet´s webshop løsning? I vores tilfælde vil det sige: - Prisopdateringer - Nye produkter på site - Se diverse statestik og "intelligent" udtræk til direkt mails etc - og hvad man nu eller´s skal opdatere på en webshop med børnetøj :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej J.C. Tak for svaret og jeg blev bekræftet af nogle af dine fortrukne leverandørvalg. Talte med Scannet i dag og de anbefalede http://www.concept-i.dk/ såfremt man ønskede en mere "Prof" webshop rent design mæssigt. De arbejder meget sammen med Scannet. Scannet fortalte ikke om nogen svensk afdeling, men egentlig er det også irrelevant som jeg har forstået det!? Vi skal have en .se webshop og sælge til det svenske marked og virksomheden skal også registreres i SE, MEN derfor kan Scannet i DK vel sagtens hoste den i DK!! Hvis man nu ikke er super IT-bruger og ikke grafiker etc. mener du så stadigvæk at man selv kan "administrere" Scannet´s webshop løsning? I vores tilfælde vil det sige: - Prisopdateringer - Nye produkter på site - Se diverse statestik og "intelligent" udtræk til direkt mails etc - og hvad man nu eller´s skal opdatere på en webshop med børnetøj :rolleyes:
Hehe... meget sjovt de ikke har styr på deres egne svenske datterselskaber: http://www.eurovator.se/ men ja som du skriver også stort set pænt ligegyldigt, jeg troede bare det var et krav fra din side at det skulle være et firma i sverige. Deres webshop-system er det mest brugervenlige jeg kender, så selv for folk med ringe erfaring med internettet er det meget nemt at gå til. Mht. til design, så kender jeg godt Concept Interrest, men tror ikke de efterlader dig med en helt billig løsning, men hvis du evt. kan høre scannet om hvad det koster at få implementeret et design vil jeg gerne hjælpe dig billigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Hehe... meget sjovt de ikke har styr på deres egne svenske datterselskaber: http://www.eurovator.se/ men ja som du skriver også stort set pænt ligegyldigt, jeg troede bare det var et krav fra din side at det skulle være et firma i sverige. Deres webshop-system er det mest brugervenlige jeg kender, så selv for folk med ringe erfaring med internettet er det meget nemt at gå til. Mht. til design, så kender jeg godt Concept Interrest, men tror ikke de efterlader dig med en helt billig løsning, men hvis du evt. kan høre scannet om hvad det koster at få implementeret et design vil jeg gerne hjælpe dig billigt.
Concept interest skal have ca. 10-14.000 + moms hvilket er helt i orden for os. Vi ønsker en prof. webshop som adskiller sig fra mængden!! Men jeg tror vi starter op med at købe Scannet pakken og åbner en "midlertidig" butik. Vi starter først op for alvor, når vi får forårkolletionen 07´. Vi vil muligvis gerne have hjælp, men så vender vi tilbage!! God weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Concept interest skal have ca. 10-14.000 + moms hvilket er helt i orden for os. Vi ønsker en prof. webshop som adskiller sig fra mængden!! Men jeg tror vi starter op med at købe Scannet pakken og åbner en "midlertidig" butik. Vi starter først op for alvor, når vi får forårkolletionen 07´. Vi vil muligvis gerne have hjælp, men så vender vi tilbage!! God weekend
Lydder som en god ide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites