Jump to content
Scroller

Flytte fra Sverige til Danmark

Recommended Posts

Guest Supermule

Skal du ikke ud og tanke et fly???????:fight: BS......

Hvor mange svar fik du da du brugte søgefunktionen? eller fx kiggede i tråden Bolig? Eller læste guiden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvor mange svar fik du da du brugte søgefunktionen? eller fx kiggede i tråden Bolig? Eller læste guiden?
Bolig-tråden er da noget bedre end guiden, som er ganske tynd hvad angår det rent praktiske med selve flytningen. Jeg forsøger selv at gøre det samme, som da jeg flyttede til Sverige - bare med modsat fortegn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bolig-tråden er da noget bedre end guiden, som er ganske tynd hvad angår det rent praktiske med selve flytningen. Jeg forsøger selv at gøre det samme, som da jeg flyttede til Sverige - bare med modsat fortegn.
Ja boligguiden er lidt tynd, når det gælder flytning, for emnet for boligguiden er bolig i Sverige. Men nu er jeg nysgerrig: Hvad er det for problemer der opstår, når man vil flytte tilbage? Jeg ville mene, det var ret enkelt at flytte til et land, man kender ud og ind? Man skal have sig et internordisk flyttebevis, men hvad så når denne forhindring er overvundet? Det er jo som at flytte fra Ballerup til Måløv. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Aiiiii Nils..... Nu stopper du fandme...... Er DU klar over hvilket kvantespring det er at flytte fra Ballerup til Måløv??????? Det er ligesom at flytte fra Nord Polen til Syd Polen.................. ;) :fight::rolleye:

Ja boligguiden er lidt tynd' date=' når det gælder flytning, for emnet for boligguiden er bolig i Sverige. Men nu er jeg nysgerrig: Hvad er det for problemer der opstår, når man vil flytte tilbage? Jeg ville mene, det var ret enkelt at flytte til et land, man kender ud og ind? Man skal have sig et internordisk flyttebevis, men hvad så når denne forhindring er overvundet? Det er jo som at flytte fra Ballerup til Måløv. :)[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er ligesom at flytte fra Nord Polen til Syd Polen.................. ;) :fight::rolleye:
Det er der da heller ikke stor forskel på. Der er skidekoldt begge steder og der er pingviner hvor du flytter til. Det var der ikke hvor du kom fra. TomAto eller Tomato. Same fuckin shit :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med reglerne for beskatning af hussalg når man flytter fra SE til DK? Slipper man for at betale skat af overskuddet hvis man tager nyt lån i DK liksom hvis man tager nyt lån i SE, eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er der da heller ikke stor forskel på. Der er skidekoldt begge steder og der er pingviner hvor du flytter til. Det var der ikke hvor du kom fra. TomAto eller Tomato. Same fuckin shit :rolleye:
Nej, der findes ikke pingviner på nordpolen...:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for hjælpen. Er ikke ved at flytte lige pt, men det er snak om noget nyt arbejde osv, så da kan det komme på tale, så vil vi jo helst være bedst mulig forberedt hvis det bliver til noget. Er jo meget glad for at bo her, men kan jo ikke altid få alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites