Scroller 10 Anmeld indhold Skrevet May 2, 2006 Hejsa Jeg skal til at flytte til Dk igen, men hvordan skal man lige det? Er det bare at gøre som da man flyttede her over??? Mvh Rasmus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2006 Nej, du skal søge opholdstilladelse, visum og ha' gyldig retur billet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2006 Hejsa Jeg skal til at flytte til Dk igen, men hvordan skal man lige det? Er det bare at gøre som da man flyttede her over??? Mvh RasmusKort sagt, ja. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2006 Hvor mange svar fik du da du brugte søgefunktionen? eller fx kiggede i tråden Bolig? Eller læste guiden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret May 2, 2006 Skal du ikke ud og tanke et fly??????? BS...... Hvor mange svar fik du da du brugte søgefunktionen? eller fx kiggede i tråden Bolig? Eller læste guiden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2006 Skal du ikke ud og tanke et fly??????? BS...... Jo om 1½ time og 12 timer frem :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2006 Hvor mange svar fik du da du brugte søgefunktionen? eller fx kiggede i tråden Bolig? Eller læste guiden? Bolig-tråden er da noget bedre end guiden, som er ganske tynd hvad angår det rent praktiske med selve flytningen. Jeg forsøger selv at gøre det samme, som da jeg flyttede til Sverige - bare med modsat fortegn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2006 Bolig-tråden er da noget bedre end guiden, som er ganske tynd hvad angår det rent praktiske med selve flytningen. Jeg forsøger selv at gøre det samme, som da jeg flyttede til Sverige - bare med modsat fortegn. Ja boligguiden er lidt tynd, når det gælder flytning, for emnet for boligguiden er bolig i Sverige. Men nu er jeg nysgerrig: Hvad er det for problemer der opstår, når man vil flytte tilbage? Jeg ville mene, det var ret enkelt at flytte til et land, man kender ud og ind? Man skal have sig et internordisk flyttebevis, men hvad så når denne forhindring er overvundet? Det er jo som at flytte fra Ballerup til Måløv. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret May 5, 2006 Aiiiii Nils..... Nu stopper du fandme...... Er DU klar over hvilket kvantespring det er at flytte fra Ballerup til Måløv??????? Det er ligesom at flytte fra Nord Polen til Syd Polen.................. ;) Ja boligguiden er lidt tynd' date=' når det gælder flytning, for emnet for boligguiden er bolig i Sverige. Men nu er jeg nysgerrig: Hvad er det for problemer der opstår, når man vil flytte tilbage? Jeg ville mene, det var ret enkelt at flytte til et land, man kender ud og ind? Man skal have sig et internordisk flyttebevis, men hvad så når denne forhindring er overvundet? Det er jo som at flytte fra Ballerup til Måløv. :)[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2006 Jeg siger ikke det er besværligt at flytte fra Sverige til Danmark. Men at sammenligne det med en flytning fra Måløv til Ballerup er vel lige i overkanten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2006 Jeg siger ikke det er besværligt at flytte fra Sverige til Danmark. Men at sammenligne det med en flytning fra Måløv til Ballerup er vel lige i overkanten. Hvorfor?:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2006 Det er ligesom at flytte fra Nord Polen til Syd Polen.................. ;) Det er der da heller ikke stor forskel på. Der er skidekoldt begge steder og der er pingviner hvor du flytter til. Det var der ikke hvor du kom fra. TomAto eller Tomato. Same fuckin shit Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sasa 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2006 Hvad med reglerne for beskatning af hussalg når man flytter fra SE til DK? Slipper man for at betale skat af overskuddet hvis man tager nyt lån i DK liksom hvis man tager nyt lån i SE, eller? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2006 Det er der da heller ikke stor forskel på. Der er skidekoldt begge steder og der er pingviner hvor du flytter til. Det var der ikke hvor du kom fra. TomAto eller Tomato. Same fuckin shit Nej, der findes ikke pingviner på nordpolen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sasa 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2006 Tak for hjælpen. Er ikke ved at flytte lige pt, men det er snak om noget nyt arbejde osv, så da kan det komme på tale, så vil vi jo helst være bedst mulig forberedt hvis det bliver til noget. Er jo meget glad for at bo her, men kan jo ikke altid få alt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites