MoshiMoshi 10 Anmeld indhold Skrevet May 2, 2006 Hej, ville lige høre om der er sådan en slags ordning i Malmø for butikkerne? Samtidig kan i ikke lige give mig adresserne på de større indkøbscentre i Malmø? Gerne også lidt udenfor Malmø :) De eneste jeg kender til er Mobilia, Rosengård Centrum, Ikea og så den ved siden af Ikea...og også dem ved Svågertorp St. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2006 Der findes heldigvis ikke nogen hjernedød lukkelov alá den du kender fra DK. Her i SE er samfundet heldigvis indrettet sådan, at man kan handle alle ugens syv dage.. Flere og flere folk arbejder på andre tidspunkter end man-fre 8-16, så her i landet har man set fidusen i at folk kan handle når det passer dem. I stedet for at man kun kan handle om søndagen hos ham den lille dyre købmand på hjørnet, det er så synd for ham, for forretningen har jo ligget der i 105 år og kan ikke konkurere.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2006 Hej, ville lige høre om der er sådan en slags ordning i Malmø for butikkerne? Samtidig kan i ikke lige give mig adresserne på de større indkøbscentre i Malmø? Gerne også lidt udenfor Malmø :) De eneste jeg kender til er Mobilia, Rosengård Centrum, Ikea og så den ved siden af Ikea...og også dem ved Svågertorp St. Jeg har tidligere spurgt om det samme. Så søg og du skal finde :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MoshiMoshi 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2006 Jeg har tidligere spurgt om det samme. Så søg og du skal finde :-) Aha fandt din tråd "Shopping"-tråd : http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3803 takker! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites