Jump to content
Anine

Mad hvor i Almvik?

Recommended Posts

Hej! Efter at have flyttet ind hele natten, ville vi gerne finde et sted at få noget at spise. Jeg har kigget på eniro, men kan vist ikke finde ud af at bruge den, for den finder ikke nogen steder i Almvik. Er der nogen her der har kendskab til supermarkeder,pizzeriaer, kebabsteder osv. indenfor gåafstand af Serenadgatan i Almvik, Malmö? På forhånd tak for hjælpen! Mvh, Anine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Anine, Velkommen til området.. jeg bor ikke så langt fra Serenadgatan, på noget der hedder Tornfalksgatan. Hvis du slår den op på Eniro.se så vil du se hvor tæt den er. Der ligger der en Netto. Og i samme bygning er der: bager, frisør og en kebab/pizza ting jeg aldrig har prøvet. HVis man så står og kigger ind på Netto og så kigger over højre skulder, hvis man altså står rigtigt, vil man kunne se en krydsning af 2 veje. Følger man den til højre vil der ca. 400m længere nede finde en Willy's, en hem-et-eller-andet, 2 pizza ting, 1 videobiks, en blomsterhandler og en mægler. Det kan godt være jeg ahr glemt en enkelt forretning, men der er MASSER der i nærheden. Derudover ligger der Lindäng centeret i modsat retning af Netto.. Der kommer jeg dog ikke så tit selv for jeg synes ikke så meget om området. Der ligger i hvert fald en ICA og en bager..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej! Tusind tak for hjælpen! :th2: Findes der egentlig et svensk alternativ til just-eat.dk? Hvis man nu er travlt optaget af at flytte ind og ikke har nogen "menu-oversigter". Mvh, Anine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

På Preemtanken i Kvartettgatan er der et gatukök, altså en pølsevogn med andet end pølser. Og tanken har også enkelte retter. Og frosne færdigretter lige til at varme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der ligger også et kebabskur på Munkehättegatan (lige ved Lindängen Centeret), det kan også bruges. Det er dog ikke lige så godt som de gederuller de laver i kebabskuret ude hos Palle i Rosengård, der har de vundet en kebab pris et eller andet for bedste/største super rulle - kan anbefales at køre turen derud hvis det er sådan en fætter man har lyst til :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites