Jump to content
Kærager

Hjælp med cpr. nr. ???

Recommended Posts

Har nu brugt søgefunktionen men det er ikke lykkedes mig at få hjælp den vej Vi får nøglerne til vores nye lejlighed i morgen. Hvor ligger kommunen i Malmø? Og skal vi have noget med fra vores nuværende kommune?? Vi har nemlig intet, og troede egentlig bare at vi kunne troppe op i sverige og få et svensk cpr, men hvad jeg kan læse mig til lyder det som om at vi skal have noget med fra vores nuværende kommune. Håber på hurtig hjælp da det hele gerne skulle arrangeres i morgen Betina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I kan ikke bare få et cpr. nummer sådan. Det i først gør er at i får et internordisk flyttebevis fra den kommune i bor i (DK).Dernnæst når dette er udfyldt, tager i det med til skatteverket, som ligger i Kungsgatan 15 i malmø. Her afleverer i flyttebeviset. Husk at tage købekontrakt på jeres nye bolig med, samt eventuelt seneste lønsedler. Dernæst får i tilsendt et cpr.nr. Velkommen til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I kan ikke bare få et cpr. nummer sådan. Det i først gør er at i får et internordisk flyttebevis fra den kommune i bor i (DK).Dernnæst når dette er udfyldt, tager i det med til skatteverket, som ligger i Kungsgatan 15 i malmø. Her afleverer i flyttebeviset. Husk at tage købekontrakt på jeres nye bolig med, samt eventuelt seneste lønsedler. Dernæst får i tilsendt et cpr.nr. Velkommen til
Husk også pas!! Eller andet legitimation, men helst pas.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ThomasO

Bemærk at skattemyndigheden fremsender jeres personnummerbevis med posten efter nogle dage. I mit tilfælde havde de så god tid at jeg alligevel måtte ned hos dem en gang til og bede dem printe det ud, da jeg stod og skulle tegne indboforsikring. Prøv når nu du snakker med dem dernede, at spørge om ikke de kan udtrække nummeret med det samme, eller i det mindste oplyse det. Det er stressfyldt at tøffe rundt derhjemme, og afvente det dumper ind efter en uges tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

vi har akkurat købt lejlighed i Malmö, og jeg har blivet fortalt at man skal have indboforsikring før man kan flytte ind, og for at få den skal man have svensk person nummer. Så min kæreste ringte til kommunen for at få faxet/tilsendt internordisk flyttebevis, men de sagde at det ku' vi ikke få før vi var flyttet til Sverige....er det rigtig??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
vi har akkurat købt lejlighed i Malmö' date=' og jeg har blivet fortalt at man skal have indboforsikring før man kan flytte ind, og for at få den skal man have svensk person nummer. Så min kæreste ringte til kommunen for at få faxet/tilsendt internordisk flyttebevis, men de sagde at det ku' vi ikke få før vi var flyttet til Sverige....er det rigtig??[/quote'] Velkommen til. Prøv evt at søge lidt herinde på forummet omkring oplysninger. Men du du skal ned på CPR registreret og bede om at få et internordisk flyttepas, de ved godt hvad det drejer sig om dernede. Når du har udfyldt dette, så får du et stykke papir du skal tage med til Sverige og aflevere på skatteverket her i malmö, men somsagt prøv at søge herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites