Jump to content
bluee

Vis din udsigt

Recommended Posts

Guest Mogens
Jeg vil prøve at starte denne thread, da det kunne være sjovt at se jeres udsigt... - Jeg vil starte med et billede jeg tog her til aften fra min lejlighed lige inden mørket faldt på.
Her har du min fra vor bolig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vil da gerne lige dele mine ny indflyttede forældres udsigt' date=' det bliver ik meget bedre[/quote'] Flot udsigt, så godt da huset var til salg. Håber dine forældre er glade for at bo der. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ThomasO

Det her er min usigt fra altanen, når jeg sidder stille og ryger lidt. Jeg passer virkligt på ikke at smide skodderne udover altanen. Udsigten2.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En lidt ligegyldig detalje.. @Trinity: Lokation: Bunkeflostrand ?? Din fine solnedgang ligner noget der er taget i Limhamn, ellers må billedet være spejlvendt hvis det er skudt fra Bunkeflostrand? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
@Trinity: Lokation: Bunkeflostrand ?? Din fine solnedgang ligner noget der er taget i Limhamn, ellers må billedet være spejlvendt hvis det er skudt fra Bunkeflostrand? :)
Et gæt: Tri9ty´s gamle apartamentos i Limhamn ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trinity

Jep... Er netop flyttet for en uge siden.. Det billede jeg har vedhæftet er faktisk fra min første lejlighed i Limhamn, men synes bare det er et rigtigt godt billede eftersom det er taget af en pro fotograf. Har desværre ingen billeder endnu fra mit nye hus... Her er et fra den lejlighed jeg netop er fraflyttet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

UUPS...Sorry ovenstående billed blev lidt for "STORT".....Tilgengæld kunne man ramme kaste sten i Øresund fra alle 4 værelser + altan:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites