bluee 10 Anmeld indhold Skrevet April 27, 2006 Jeg vil prøve at starte denne thread, da det kunne være sjovt at se jeres udsigt rundt omkring i Skåne/Malmö. Ellers hvis du du har været et sted der skal deles med os andre. Så foto nørd eller ej så send jeres billeder! Jeg vil starte med et billede jeg tog her til aften fra min lejlighed lige inden mørket faldt på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2006 Om lidt ser her sådan ud... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret April 27, 2006 Taget fra stuevinduet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2006 Og lidt senere.. når det er rigtig grønt.. Udsigten fra kontoret hvor jeg sidder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2006 Super ide Godt nok ikke lige fra idag, men det går nok. Bropillerne kan svagt anes i midten af billedet, ude i horisonten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2006 wow wow, Sikke en respons og der er ikke engang gået en time siden første post!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2006 Bare vent. Skal lige hjem og hente kamera så skal i få udsigt fra mit kontor :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2006 Hvis jeg kunne sätte billder ind... Hvis jeg kunne sätte billder ind, så kunne i også se min udsigt(den er pän) Men det er jeg for dum til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2006 Supermule Du, hvordan får du posten leveret der hvor du bor. Er det en gang om måneden med fly (en pakke smides ned). der ser bare lidt gudsforladt ud:D :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2006 Vil da gerne lige dele mine ny indflyttede forældres udsigt, det bliver ik meget bedre :th2: Selv har vi ca 100m at gå for at få samme udsigt, men huset frem for os er ikke noget at råbe hurra for.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2006 Rart man kan bruge arbejdstiden til at fise rundt og tage billede :-) View over lufthavnen fra lige uden for min plads. I det fjerne er det indlandsisen. Kan man blive træt af den udsigt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2006 Og til den anden side også. Det er noget nær det laveste solen går ned indtil midt i august:cool: Havet er stadig frosset helt til og tyk nok til at bære en dozer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret April 28, 2006 Nææææ, hun kommer skam hele ugen..... :) Jeg bor altså kun 10 km fra Malmö..... Du' date=' hvordan får du posten leveret der hvor du bor. Er det en gang om måneden med fly (en pakke smides ned). der ser bare lidt gudsforladt ud:D :D[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret April 28, 2006 I har sgu nogle flotte udsigteter. Det kan jeg ikke rigtig følge med på, men her er min udsigt mod baghaven, taget fra første sal. (dog i dag uden de havemøbler, trampolin og udekøkken). [ATTACH]319[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
janlunde 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2006 så må jeg vel også vise min udsigt fra haven. Det store bøgetræ gik dog ned med flaget efter stormen Gudrun... [ATTACH]320[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret April 28, 2006 så må jeg vel også vise min udsigt fra haven. Det store bøgetræ gik dog ned med flaget efter stormen Gudrun... Fantastisk udsigt.. Jeg kan forestille mig at man kan bruge mange timer derude =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2006 Well... nogle af os bor jo også midt inde i byen hvor udsigten ikke er helt i top, så her er eksemplerne på det... Den ene billede er fra vores stuevindue og det andet billede er fra vores soveværelse med udsigt ud over vores dejlige gård... Gården er UTROLIG lækker til sommer, men her er desværre kun et lille udsnit af den... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2006 Well... nogle af os bor jo også midt inde i byen hvor udsigten ikke er helt i top, så her er eksemplerne på det... Den ene billede er fra vores stuevindue og det andet billede er fra vores soveværelse med udsigt ud over vores dejlige gård... Gården er UTROLIG lækker til sommer, men her er desværre kun et lille udsnit af den... Meget små billeder du har sendt. Kan du ikke give os lidt større billeder? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2006 Damn Jan L det ser godt nok lækkert ud! hvor i landet er det? Det er lige sådan noget jeg drømmer om når jeg kommer hjem heroppe fra! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2006 Damn Jan L det ser godt nok lækkert ud! hvor i landet er det? Det er lige sådan noget jeg drømmer om når jeg kommer hjem heroppe fra!"Lokation: Borås - Halsaryd" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2006 Meget små billeder du har sendt. Kan du ikke give os lidt større billeder? Jeg forsøgte, men så blev de for store... Ved ikke om det er mit formindskelsesprogram der er dumt... Skal jeg sende dem til dig, så kan du evt trylle med dem? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2006 Billedet tog jeg fra vores altan her den 24 april og nej det er ikke min båd men det ser sgu idyllisk ud :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2006 Billedet tog jeg fra vores altan her den 24 april og nej det er ikke min båd men det ser sgu idyllisk ud :-)One word: *wow* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2006 Janteploven; Tja man siger udsigt koster. Tror jeg printer dit billede ud i STORT format og klistrer på mine vinduer i min billige lejlighed :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2006 Så lidt fra vores første sal's vindue, og en lille del af Vrams Ån i baghaven :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites