Jump to content
bluee

Vis din udsigt

Recommended Posts

Jeg vil prøve at starte denne thread, da det kunne være sjovt at se jeres udsigt rundt omkring i Skåne/Malmö. Ellers hvis du du har været et sted der skal deles med os andre. Så foto nørd eller ej så send jeres billeder! Jeg vil starte med et billede jeg tog her til aften fra min lejlighed lige inden mørket faldt på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rart man kan bruge arbejdstiden til at fise rundt og tage billede :-) View over lufthavnen fra lige uden for min plads. I det fjerne er det indlandsisen. Kan man blive træt af den udsigt?:love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og til den anden side også. Det er noget nær det laveste solen går ned indtil midt i august:cool: Havet er stadig frosset helt til og tyk nok til at bære en dozer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Nææææ, hun kommer skam hele ugen..... :) Jeg bor altså kun 10 km fra Malmö.....

Du' date=' hvordan får du posten leveret der hvor du bor. Er det en gang om måneden med fly (en pakke smides ned). der ser bare lidt gudsforladt ud:D :D[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab

I har sgu nogle flotte udsigteter. Det kan jeg ikke rigtig følge med på, men her er min udsigt mod baghaven, taget fra første sal. (dog i dag uden de havemøbler, trampolin og udekøkken). [ATTACH]319[/ATTACH]

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
så må jeg vel også vise min udsigt fra haven. Det store bøgetræ gik dog ned med flaget efter stormen Gudrun...
Fantastisk udsigt.. Jeg kan forestille mig at man kan bruge mange timer derude =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Well... nogle af os bor jo også midt inde i byen hvor udsigten ikke er helt i top, så her er eksemplerne på det... Den ene billede er fra vores stuevindue og det andet billede er fra vores soveværelse med udsigt ud over vores dejlige gård... Gården er UTROLIG lækker til sommer, men her er desværre kun et lille udsnit af den...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Well... nogle af os bor jo også midt inde i byen hvor udsigten ikke er helt i top, så her er eksemplerne på det... Den ene billede er fra vores stuevindue og det andet billede er fra vores soveværelse med udsigt ud over vores dejlige gård... Gården er UTROLIG lækker til sommer, men her er desværre kun et lille udsnit af den...
Meget små billeder du har sendt. Kan du ikke give os lidt større billeder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Meget små billeder du har sendt. Kan du ikke give os lidt større billeder?
Jeg forsøgte, men så blev de for store... Ved ikke om det er mit formindskelsesprogram der er dumt... Skal jeg sende dem til dig, så kan du evt trylle med dem? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites