Jump to content
Mike

Annestad, Bunkeflo, overvejer at flytte til

Recommended Posts

Har boet i Annestad i 1 måned m 2 børn. Er rigtig godt tilfreds med det, god blandning af unge, børnefamilier og mere "modne" voksne;) Har kun mødt søde mennesker, og ikke oplevet nogen form for ballade. Bor i leje-lejlighed, fik den i løbet af 1½ måned. Indskud: 1 mdrs husleje for dem m svensk personnummer og 3 mdrs husleje for dem uden svensk personnummer. Har 3 mdrs opsigelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har boet i Annestad i 1 måned m 2 børn. Er rigtig godt tilfreds med det, god blandning af unge, børnefamilier og mere "modne" voksne;) Har kun mødt søde mennesker, og ikke oplevet nogen form for ballade. Bor i leje-lejlighed, fik den i løbet af 1½ måned. Indskud: 1 mdrs husleje for dem m svensk personnummer og 3 mdrs husleje for dem uden svensk personnummer. Har 3 mdrs opsigelse.
Hej Kjhg Det er rart med flere besvarelser fra folk der bor i Annestad :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Må man sprøger hva du så giver i husleje? Om du har nogle ca priser?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
alt incl. dvs EL, varme, vand. mener jeg. men husk det er ikke en leje lejlighed, men en ejer/andel.
Ej, så er det jo noget andet... Jeg vil høre prisen på en leje, ejer/andel kender jeg prisen på. Problem er jeg ikke har 600.000-1mill til en lejlighed, da jeg er alene. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Problem er jeg ikke har 600.000-1mill til en lejlighed' date=' da jeg er alene. :([/quote'] Det er altså muiligt at köbe noget selvom man er alene. Hvis du ellers har fast job og nogenlunde orden i ökonomien, er det sådan set let at låne penge i banken. I hverfald 90% af köbesummen burde väre muligt at låne... Det er värd at undersöge:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var godt nok dyrt......

leje lejlighed på 70 kvm: 6797 skr (incl vand og varme)+ 300 skr til EL
Det er hvad jeg giver for min bostadsrätt nede ved stranden og tæt på byen, læs månedsafgift (inkl. vand og varme) og et 30-årigt lån. Oven i det skal man så også lige huske på det kæmpe fradrag man får pga. renteudgifterne, når man køber. Kan også kun anbefale at man køber i stedet for at leje, også selv om det skulle vise sig at man flytter tilbage til DK hurtigt (i løbet af et års tid). Jeg var selv ude og lure i Andebyen sidste år og jeg synes måske lige det bør nævnes, at der er meget larm fra tog og motorvej (efter min smag). Men sådan er man jo så forskellig. Nå, men det var bare mit lille pip. Annika

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vedr. det du skriver supermule vil jeg godt lige knytte et par kommentarer... Jeg syntes det er nogle lidt hårde påstande du fremsætter mht. til Annestad, jeg har nu boet herude i et år, og den eneste form for kriminalitet jeg har oplevet er Carparks trang til at give alt og alle en bøder ;-) Annestad/Bunkeflostrand er et dejligt sted at bo, der er masser af grønne områder, det er tæt på vandet og det tager ingen tid at komme til enten Malmø eller på motorvejen imod København. Ifølge svenske venner så anses Bunkeflostrand for at være en af de mere eksklusive dele af Malmø (sammen med Havnen og Bellevue) Så derfor kan jeg kun ryste på hovedet af det du skriver og afskrive det som fordomme til noget du ikke selv har et ordentligt indblik i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vedr. det du skriver supermule vil jeg godt lige knytte et par kommentarer... Jeg syntes det er nogle lidt hårde påstande du fremsætter mht. til Annestad, jeg har nu boet herude i et år, og den eneste form for kriminalitet jeg har oplevet er Carparks trang til at give alt og alle en bøder ;-) Annestad/Bunkeflostrand er et dejligt sted at bo, der er masser af grønne områder, det er tæt på vandet og det tager ingen tid at komme til enten Malmø eller på motorvejen imod København. Ifølge svenske venner så anses Bunkeflostrand for at være en af de mere eksklusive dele af Malmø (sammen med Havnen og Bellevue) Så derfor kan jeg kun ryste på hovedet af det du skriver og afskrive det som fordomme til noget du ikke selv har et ordentligt indblik i.
Enig! Har boet her i et halvt år og efter min mening er der intet "Lille Oxie" (er der forresten ikke også meget stille og roligt i Oxie!?) over Annestad, eller Andeby for nu at bruge mulens terminologi. Ja vist, har da set en enkelt smadret bilrude, men det er jo en pest der hærger hele Malmö (nok ikke Vellinge aka. Gåserød gætter jeg på? ;) ). Ja, motorvejen og toget larmer af og til, mest når vinden blæser fra øst eller nord, men det er ikke galt. Det er til gengæld dejligt at bo tæt på broen og naturen er lige uden for døren! Jeg synes her er fedt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites