Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret May 29, 2006 Arrhhh lige en sidste:) : Vi flytter til Klagshamn 1. juli og transporten bliver væsentlig hurtigere: Jeg arbejder på Østerbro og skal på job i myldretiden I dag: Hørsholm-Østerbro = 26 km = 1 time i bil Klagshamn-Østerbro = 55 km = 35-40 min i bil Kollega i Solrød-Østerbro = 40 km = 1T 15min Når man er nået til det tidspunkt i ens liv hvor man er færdig med at drikke latté på café hver dag, shoppe igennem og bo i Kbh city, så er det HER fordelene klart dukker op ved at rykke til SWEDEN...... Når man har fået børn og ønsker bil/biler for at optimere tiden i ens "tidspresset" hverdag og samtidig ønsker at børnene skal kunne lege trygt og sikkert i grønne omgivelser, så er SWEDEN addeles oplagt..... VI taler af ERFARING....ER på vej til SWEDEN for anden gang (Nu med barn:laugh: ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2006 Når man er nået til det tidspunkt i ens liv hvor man er færdig med at drikke latté på café hver dag, shoppe igennem og bo i Kbh city, så er det HER fordelene klart dukker op ved at rykke til SWEDEN...... Jeg blev iøvrigt positiv overrasket over hvor gode kaffesteder der er herovre. Jeg fik min første kop kaffe med mønster i skummet herovre. Wow, luxus! Men velkommen til I skal nok blive glade herovre ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites