Anine 10 Anmeld indhold Skrevet April 23, 2006 Hej! Skal der ikke arrangeres noget så vi kan mødes nogle stykker når det bliver den store aften? Jeg flytter først til Malmö den 29. og har derfor ikke nogen forslag til hvor det skal foregå endnu. Mvh, Anine Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2006 Øhh, hvilken store aften mener du? Har du virkelig ikke noget bedre at tage dig til en lørdag aften;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret April 23, 2006 Jeg gider kun hvis ABBA er med....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2006 Jeg gider kun hvis ABBA er med....... Kan Carola ikke gøre det ? Hun vinder !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2006 Abba overvejede at stille op, men da EBU ikke kunne garantere dem at de ville vinde meldte de fra:laugh: Skodhoveder:fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2006 Jeg er hvert år glad for at mine tæer krummer sig så meget over "Eurovision Songcontest", at mine indgroede negle på tæerne bliver rettet ud! Desværre skal jeg trækkes med konen og hendes veninders perfide trang til at SKULLE se det, og så gør det også at jeg ikke kan opretholde min mængderabat hos min fodterapeut. Det er i min ekstremt smålige og i en udpræget kommunistiske synsvinkel den absolutte laveste fællesnævner for musik der fremstilles til det arrangement, men igen smag kan diskuteres, kvalitet kan heldigvis ikke... Sad sidste år sammen med Søren Bungaard til en privat fest, i ved ham fra Kirsten & Søren. Jeg havde det ekstremt svært med at skulle holde mine gamle kampsports kneb i baglommen, i tilfælde af at han skulle bryde ud i sang. Det blev dog ikke til meget mere end en kindhest, og trods min umiddelbare paranoia var han en ret flink mand, som jeg et par gange derefter har spurgt HVORFOR Søren... Hvorfor.... Hvor han bare smiler og siger "Det er ikke musik der skal tænkes over, selvom det taler lige til hjertet" *suk* *STILHED* jeg havde så et misforstående udtryk i hovedet, der gjorde at han troede jeg havde fået et hjertestop.... "lige til hjertet".... Altså hvad muhammed gjorde for mellemøsten, mener jeg det her gør for musikken!!! (Dette indlæg er skrevet med humor, ironi og en hel del skjult ærlighed!) ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
elpedro 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 Jeg tror sgu endelig der er noget ved det i år, og der kan ingen tvivl være om at Finland vinder. Se selv videoen, det er fantastisk 80´er metal med lige netop nok kitchethed til at kunne konkurrere ;-D http://www3.youtube.com/watch?v=BIi7XKwYRuU Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 Jeg er hvert år glad for at mine tæer krummer sig så meget over "Eurovision Songcontest"' date=' at mine indgroede negle på tæerne bliver rettet ud! [i']< snip-en-masse-enige-ord >Jeg er...enig! Kunne ikke have sagt det bedre selv. Svenskerne...ser det dog som en mindre lands-fest - så vi skal nok holde vores største trang til opkast lidt tilbage. Det er godt der er mulighed for at slukke for fjernsynet, alternativt bevæge sig langt væk fra det, og istedet knappe en flaske et-eller-andet op - og sætte noget ordentlig musik på. Eller gå en laaang tur....fange en fisk....polere en bil....tælle måger...og noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 Jeg er...enig! Kunne ikke have sagt det bedre selv. Svenskerne...ser det dog som en mindre lands-fest - så vi skal nok holde vores største trang til opkast lidt tilbage. Det er godt der er mulighed for at slukke for fjernsynet, alternativt bevæge sig langt væk fra det, og istedet knappe en flaske et-eller-andet op - og sætte noget ordentlig musik på. Eller gå en laaang tur....fange en fisk....polere en bil....tælle måger...og noget. Jeg synes det er fedt nok. Det er fint at høre lidt musik fra lande, man aldrig hører musik fra. Sidste år var der da mange gode. Det svenske grand-prix var det også 100 gange bedre end den danske. Læg mærke til at de top 5 på den svenske singleliste er alle GP numre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anine 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 Ja enig, og jeg var også ved at dø af grin over deres joke med mikrofonstativet fra sidste år Der kunne de godt lære noget i Danmark. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 Går ud fra KNR som den grønlandske kanal hedder sender Qaanoaroq eller Tv-aviissi eller noget andet lige gyldigt som de plejer. Men tror nu også jeg overlever. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 Er du sikker???? Vi skal ikke ringe til "first aid" på thule og be' dem stå klar??? Går ud fra KNR som den grønlandske kanal hedder sender Qaanoaroq eller Tv-aviissi eller noget andet lige gyldigt som de plejer. Men tror nu også jeg overlever. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 Læg mærke til at de top 5 på den svenske singleliste er alle GP numre. se DET er skræmmende!!!!! Gio: Fik lige af vide igår, at en ven til en af vores naboer, havde hevet en laks på godt 3,5 Kg op af vores å forleden... :) Med solen som pittoresk baggrund, kan det godt betale sig at side dernede, når det arrangement løber af! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 se DET er skræmmende!!!!! Gio: Fik lige af vide igår, at en ven til en af vores naboer, havde hevet en laks på godt 3,5 Kg op af vores å forleden... :) Med solen som pittoresk baggrund, kan det godt betale sig at side dernede, når det arrangement løber af!Du siger bare til!!! *kaste-spinne-fiske* :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 At være musikhader er ikke noget at være stolt af :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 At være musikhader er ikke noget at være stolt af :thumbdownHvem er "musik-hadere"? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 At være musikhader er ikke noget at være stolt af :thumbdown At bruge sin tid på MGP er heller ikke noget at være stolt af :thumbdown Du kan evt tage med til koncert en dag, jeg giver den første vase i baren Mvh, en der elsker musik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 Hvem er "musik-hadere"? Hvis man på forhånd dømmer 40+ stykker musik som noget man ikke gider at høre, selv om man ikke har hørt dem, så må man da være musikhader. Er det ikke logik ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 At bruge sin tid på MGP er heller ikke noget at være stolt af :thumbdown Du kan evt tage med til koncert en dag, jeg giver den første vase i baren Mvh, en der elsker musik HVis du elsker musik hvordan kan du så vide om det årets udvalg i MGP ikke er værd at lytte til ? Hvor mange af numrene har du hørt ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 selv om ikke alle der optræder er af lige god kvalitet er det efterhånden blevet et ret flot sceneshow med hensyn til special effects og lysshow - Hatten af for det. Men derfor syntes jeg ikke at det er en kæmpe begivenhed og et must der skal ses. Men en sund forretning. Se blot på tidligere vinderes indtægtsforhøjelser! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 HVis du elsker musik hvordan kan du så vide om det årets udvalg i MGP ikke er værd at lytte til ? Hvor mange af numrene har du hørt ? Ro på nu Steen, jeg behøver hverken se eller høre MGP for at vide det ikke er musik (i min verden). Det er jo ikke os alle sammen der lever i en mainstream verden af radio, "hit"-lister og MGP Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 Ro på nu Steen' date=' jeg behøver hverken se eller høre MGP for at vide det ikke er musik (i min verden). Det er jo ikke os alle sammen der lever i en mainstream verden af radio, "hit"-lister og MGP [/quote'] Grandprix musik er ikke en stil eller en genre. Det er hvad man gør det til. Hvis du nu havde set det sidste år ville du opdage hvor mange forskellige stilarter der var representeret. Det er ren og skær fordom og så længe alle har sde fordomme, bliver det danske aldrig anderledes. Svenskerne er anderledes på det og det er derfor deres er bedre. Vidste du for øvrigt at der er en svensk grandprix-sang på P3's tjekliste ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 Grandprix musik er ikke en stil eller en genre. Det er hvad man gør det til. Hvis du nu havde set det sidste år ville du opdage hvor mange forskellige stilarter der var representeret. Det er ren og skær fordom og så længe alle har sde fordomme' date=' bliver det danske aldrig anderledes. Svenskerne er anderledes på det og det er derfor deres er bedre. Vidste du for øvrigt at der er en svensk grandprix-sang på P3's tjekliste ?[/quote'] Steen, vi lukker den bare her ik? ;) Jeg er ret ligeglad med MGP, og hvilke svenske MGP sange der ligger på den danske P3 liste. Jeg hører aldrig radio, eller den form for musik der.. Kald det bare at jeg har fordomme over for mainsream musik, radio osv, er ret ligeglad, min smag ligger simpelthen ikke i det område - og jeg bruger ikke min tid på ting som jeg ikke bryder mig om. Sikkert ligesom du ikke selv bruger din tid på metal - og længere er den diskussion vel så ikke :) PS. Desuden har jeg set Lordi live (Finlands deltager til dette års MGP, ja det stod på blabbermouth, en af de metal sites jeg læser dagligt). Lordi spillede opvarmning for Nightwish i 2004 - og hold da kæft en gang lorte musik! Sikke en gang uinspirerende snot musik, hvor det er vigtigere for dem at vælte rundt i monster kostumer på scenen, end at kunne spille på instrumenterne :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 Steen' date=' vi lukker den bare her ik? ;) [/quote'] Tøsedreng :D Hvad i alverden ved du om det ? Jeg har da 8 Iron Maiden plader der siger noget andet. Ja, altså hvis man KUN hører metal kan jeg godt se at man har et problem, selv om der i det mindste har været lidt puddelhunderock på det seneste. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2006 I øvrigt nu du siger Nightwish, så synes jeg lige du skal høre MIT favoritnummer fra sidste år: http://www.steenelm.com/coolvibes.mp3 Det' sq ikk krøller eller ej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites