Anansie 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2007 Jeg er igang med at undersøge planerne for at åbne et rigigt Brunch sted i Malmö. Jeg er nemlig også træt af at vade op og ned af gaderne og lede.. De steder jeg har set er for dyre og så står der et lille havebord med ingenting.. Det eneste rigtige sted er Hilton hotel, men det er dyrt og ikke til at få bord.. Vil lige vide om vi danskere har interesse for et rigtigt sted med æg, pølser, scrambled eggs, bacon, brød, youghurt, pålæg, kaffe, the juice, frugt osv. til en fast pris ved tagselv bord? Håber der kommer noget respons. hvis ikke interessen er der vil jeg droppe mine planer.. Det lyder helt sikkert interessant! :) En ting vi her sætter stor pris på, er at man ikke behøver at stå tidligt op for at nå til brunch. Vi er B-mennesker, med meget stort B, og vi når det simpelthen ikke, hvis der kun er Brunch til kl. 12. Så brunch efter kl. 12 også, ville være skøøøønt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2007 damn.. skal ned og prøve det i morgen. Så må vi se om jeg mener det samme :) Når jeg læste mit indlæg igennem igen så blev jeg i tvivl om denne sætning kunne misforståes Jeg blev da mæt men vil give ud af 5 ***** Jeg har ikke givet den 5 stjerner men Betjening 0 - (der var ingen betjening) Maden ** Stedet/pris *** hmm.. men velbekomme :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
duni 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2007 Hej Åbnede der nogensinde det "danske" brunch sted STRAND..?? som skulle ligge ved Salt & Brygga...?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lars C 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2007 Hej Åbnede der nogensinde det "danske" brunch sted STRAND..?? som skulle ligge ved Salt & Brygga...?? Strand åbnede i sommers men om de stadig kører brunch her om vinteren har jeg ikke tjekket http://www.alltommalmo.se/Profil.aspx?EntityID=2060939 Ellers er Mellow West også begyndt med brunch hvis der Västra Hamnen der lokker.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 Skal ud og have bruch for første gang i malmø på lørdag. Har siddet og læst indlæggene igennem, men der er stadig ikke noget der ringer,og kan se anmeldelserne er rimelig gamle. Noget nyt der er åben og bare skal prøves eller bare noget der kan anbefales Meget gerne med udsigt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 Med udsigt ville jeg sagt Översten, men der er det kun søndags-brunch. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 Hmm en skam det ikke er søndag, ellers nogen der har nogle gode steder til i morgen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2008 Vi var på cafe strand i lørdags og få brunch. En tallerken bestående af bacon,omelet 2 slags pølse, skive ost, en kødtærte (tror jeg det var) ristede grønsager, kødboller og pandekage samt 1 glas appelsinjuice og en valgfri varm drikke til 119 kr. Vi valgte varm kakao. Betjeningen var flink og hurtig til at komme med tingene. Stedet ligger fint, ikke særlig stort men med god udsigt. Maden var ok, men klart med plads til forbedringer. Det hele smagte godt, men undtagelsen af juicen og kødtærten. Kødtærte og ristede grønsager hører i min verden altså ikke til en brunch. Mener og have hørt at ejerne er danske. Så kan jeg ikke forstå man ikke bruger kærgården eller lurpak i stedet for Letta. og køber noget bakeoff rugbrød i dagrofa og noget rigtigt appelsinjuice. Så ville de få en stjerne mere. Nu bliver det til 3 ud af 6. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2008 Vi var på cafe strand i lørdags og få brunch. Mener og have hørt at ejerne er danske. Så kan jeg ikke forstå man ikke bruger kærgården eller lurpak i stedet for Letta. og køber noget bakeoff rugbrød i dagrofa og noget rigtigt appelsinjuice. Så ville de få en stjerne mere. Nu bliver det til 3 ud af 6. Hørt! - Vi har også spist der én gang og deres dårlige koncentrat juice var nok til vi har holdt os væk siden, min opfattelse af brunch er at det skal være godt og bedre end hvad vi spiser til hverdag når de sparer sådan et sted synes jeg det er dumt, og dette var endda lige da de havde åbnet, hvor motivationen fra deres side nok var på det højeste. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Quark 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 Overdådigt Mandfolke Brunch med masser af fedtsyrer!!! På pubben Nya Tröls, Landskronaplan ved Amiralgatan serveres hver søndag fra kl.11 en rigtig mandfolke brunch med scrambled eggs, pandekager, baconn, skinke, aaaalt muligt og du kan spise og drikke alt det du vil fra buffetten!! Virkeligt godt hvis man trænger til at øge sit kolesteroltal efter en tur med "trylledrik" dagen i forvejen! Sød betjening.. Nu også et fedt sted at indtage "trylledrikken" dagen før Brunch! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 På pubben Nya Tröls' date=' Landskronaplan ved Amiralgatan... [/quote'] For dem som skulle have problemer med at finde den, ligger den på karlskronaplan :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Quark 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 Tröls Brunch.. Har lige været der for at checke om juicen er iorden.. Har spist dejligt friskbagt brød, Pølser, omelet, bacon, pålæg, og alt muligt andet.. Ok.. Måske juicen er koncentrat.... Men du kan spise hvad du vil og drikke alt det mælk kaffe og juice du lyster for 99SEK.. Så er jeg sgu lige glad med om juicen er koncentrat... Det er den forøvrigt også på størstedelen af alle hoteller rundt om i verdenen.. Det kan jeg skrive under på! Men hvis man er til italiensk lufttørret skinke fra Aldi en latte og et glas friskpresset juice og en klat pesto. Ja så er det ikke Tröls man skal besøge.. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Quark 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 Sorry! Ja du har ret.. Karlskronaplan.. Sorry! Roder lidt rundt i de her indlæg.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 Prøvede Mys på Sankt Knuts Torg her for nogle uger siden, det kan IKKE anbefales!! Mikro buffet, med kedeligt brød, og stort set ikke noget pålæg/tilbehør der er værd at nævne. Prisen på en lille 50'er afspejler også, at her skal man ikke forvente alt for meget. Been there, done that :thumbdown Vi har været på Mys et par gange nu, og synes det er en ok brunch til prisen. Brunchen ville da være bedre med lidt bacon og røræg. Der er ikke meget plads indendørs, men på en varm solskinsdag, er Mys besøget værd, der kan man nemlig sidde på Pladsen og spise sin brunch :th2: Lidt facts: 59 sek for brunch incl kaffe eller the samt adlibitum juice. buffet med: lyst og mørkt brød kogte æg skiveost brie skinke kalkunpålæg yogurt med musli frugt alverdens andet pålæg (som vi ikke normalt forbinder med brunch i DK) chokoladekiks og andre ting (som jeg ikke lige husker) Synes det er iorden for 59 sek! I DK skal man jo nærmest betale 59 sek for en kop kaffe :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2009 Øv! Vi skulle brunche den lidt i dag og gik efter Balsamico i Slottsstaden - men den eksisterer tilsyneladende ikke mere. Vi gik derfor til Systrar & Bröder i stedet og sikke en slem skuffelse. Vi var der ca. kl. 11.30 hvor vi fik en såkaldt brunchbuffet til 85 kr. Det var den tammeste buffet jeg nogensinde har fået. Af pålæg osv. var der skinke, en slags pølse og en kedelig ost uden smag what so ever (af dem man køber færdigtskåret i skiver), appelsinmarmelade, peanutbutter og en billig tysk nutella. Derudover var der æg, som var kogt alt for hårdt og længe. Brødet: dødsyge rundstykker, der bestod af luft og måske en lille smule mel (hvis man er af den optimistiske type), jeg foldede et halvt rundstykke sammen, det fyldte ikke mere end en 5-krone i diameter og var ca. ½ cm tykt! Der var ikke noget groft brød (det var de sørme også løbet tør for). - Åh jo, så var der også noget yoghurt, hvortil man kunne vælge lidt solsikkekerner, cornflakes (igen billig tysk variant) og grove havregryn. Der var ingen frugt/bacon/pølser/pandekager eller hvad der nu ellers hører til en buffet. Ikke et sted jeg gider at gå hen en anden gang! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2010 Hiltons Brunch Vi var forbi Hilton i dag for at spise brunch - det var altså ikke helt overbevisende godt. For det første havde de ikke noteret vores bordbestilling - godt nok var der bestilt i ret god tid, men det berettiger dem jo ikke til at smide bestillingen væk. Men hvad pokker - vi fik jo et bord alligevel på påstanden om at vi faktisk havde bestilt bord. Tjeneren kom med kaffe og juice med det samme - ganske fint. Problemet var så lidt at opmærksomheden løbende ikke rigtig var til stede, så det der med at få fyldt juice og kaffe efter fik man i det store hele kun hvis man råbte efter en tjener. Det er en smule irriterende når de nu ikke har valgt at man selv tager drikkevarer - så bør de efter min mening gå rundt i det mindste bare ind imellem for at toppe op. Til gengæld serverede de en udmærket Champagne :) Udvalget i den kolde del af buffet'en var fin... Der var østers ad libitum for de der spiser det, en rigtig udmærket rejesalat og et fint udvalg af pålæg og desserter. Rugbrødet var desværre tørt konstaterede min medspisende - selv havde jeg snuppet en bolle fra brødkurven. Det var ganske heldigt, for 10 minutter senere var der ikke mere morgenbrød og der blev først fyldt op igen efter en godt stykke tid og så ikke mere mere morgenbrød, men halvkedelige croissanter. Det er altså lidt tyndt at tørt rugbrød og (i øvrigt udmærket) lyst skærebrød er det eneste. Der blev heller ikke lige fyldt op i kødpålægget.... Så i stedet for at tage en bolle til med pålæg kiggede jeg på den varme buffet. Der var rigtig fint små kryderede pølser og røræg som jeg tog. Bacon til som til deres ros IKKE havde været i frituren! Prøvede også et par kartofler, men de var mildt sagt uinteressante. Der var også små stykker kød (jeg tror det var gris) som smagte ganske fint. Til gengæld manglede der altså baked beans! Min søde medspisende som ikke spiser okse/grisekød savnede i høj grad et vegetarisk alternativ i den varme buffet. Alt i alt må konklusionen herfra blive at brunchen på Hilton i dag var OK, men slet ikke på det niveau som prisen på over 200 sek antyder at den burde have. Favoritten pris/kvalitet er indtil videre Debaser's brunch som koster det halve af Hilton. Man giver så køb på østers og chokolade-tårn hvor ungerne kan dyppe jordbær og marshmellows - men får til gengæld lov til selv at fylde kaffe og juice op efter behov :) Edit: Debaser's brunch er så steget.... http://www.debaser.se/kalender/4347/ Men den ser nu stadig mums ud!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2010 Brunch på Översten I søndags havde vi besøg fra fædrelandet og gad ikke rigtig selv stå for morgenmad/frokost, ringede 10.30 til Restaurant Översten på toppen af Kronprinsen. Kom 11.30 og nød en rimelig god brunch med mange forskellige typer pålæg, frisk frugt, typisk med prinskorv og røræg/bacon, friskbagte vafler med mere. OK brunch, udsigten fra toppen av Kronprinsen kan der vist ikke klages over, så alt i alt en god oplevelse! TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomasha 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2010 Hotel Rica på Stortorget er fantastisk Men udelukkende de har brunch om søndagen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Katrin 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2010 Er der noger der kan komme med en opdatering af brunch steder i Västra Hamnen? Ville gerne spiser derude på søndag.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cphstreetwear 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2010 Café Basement Långgårdsgatan 8, 21121 Malmö lørdag søndag fra kl 10-14 ca. 105 kr pr brunch menu,super hyggeligt sted Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fætter 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2012 Der skulle være et rigtig godt brunch sted på et hotel, hvor man tager elevatoren op og har den flotteste udsigt. Nogen der ved hvad det hedder? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2012 Der skulle være et rigtig godt brunch sted på et hotel' date=' hvor man tager elevatoren op og har den flotteste udsigt. Nogen der ved hvad det hedder?[/quote'] Översten http://www.oversten.se/ - vistnok kun brunch om Søndagen fra kl. 11 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2012 Översten http://www.oversten.se/ - vistnok kun brunch om Søndagen fra kl. 11Bingo: http://www.oversten.se/sidor_banners.asp?id=7 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites