Jump to content
Annika

Brunch i Malmö - liste over mulige steder

Recommended Posts

Jeg har haft mange ligende halvkedelige oplevelser med Brunch (eller skal vi kalde det forsøg på Brunch) i Malmø... Derfor åbner jeg og "konen" vores eget sted med rigtig dansk kvali-brunch. Det kommer til at hedde Strand, og bliver placeret på BO01 i samme bygning som "salt & brygge"... med en af Malmøs absolut bedre udsigter :th2: Vi regner med at kunne åbne til foråret 2007.. Håber at se jer der :) M.
Way 2 go! Hold os endeligt underrettet så vi kan komme til åbningen og smovse god brunch!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Way 2 go! Hold os endeligt underrettet så vi kan komme til åbningen og smovse god brunch!
WORD! Kunne lyde som om vi har et nyt fast upcoming spise-brunch-mums-sted :thumbup: Så har i lidt at leve op til - ellers falder hammeren jo bare tungt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har haft mange ligende halvkedelige oplevelser med Brunch (eller skal vi kalde det forsøg på Brunch) i Malmø... Derfor åbner jeg og "konen" vores eget sted med rigtig dansk kvali-brunch. Det kommer til at hedde Strand, og bliver placeret på BO01 i samme bygning som "salt & brygge"... med en af Malmøs absolut bedre udsigter :th2: Vi regner med at kunne åbne til foråret 2007.. Håber at se jer der :) M.
Det er jo verdensklasse, vi er klar til brunch.:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan da lige tilføje at hvis i er i kbh, så kan jeg varmt anbefale: CAFE LATTE på Gothåbsvej 10, 2000 frederiksberg. Stor dejlig brunch, selv jeg kan ikke spise op, kaffe/the adlibitum, og er du vildt sulten, kommer de gerne med et stykke brød mere til en. klart et af de bedste steder jeg har spist brunch. De har også en skilpadde kaffe, og det er ikke fordi den er langsom:lol: , men den smager super godt. Prøv den hvis i skal spise brunch i kbh.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det lyder helt fantastisk.. håber I vil lade jer inspirere en smule af Wascator som (IMHO) laver en af de bedste brunch's i københavn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

:th2: Mäster Johans hotel kan varmt anbefales - var der i går og det var super godt!!! Lidt dyrt, men synes faktisk at det var det værd. Fri brunch buffet med lækkert brød, pålæg, youghurt, frugt, frisklavet og stegt røræg, pølser, bacon og kötbullar (som de står og laver der hvor man tager maden - mmmh...) og drikkevarer ad libitum. Tror vi gav omkring 160 sek pr. næse (svigermor betalte;) ) Master Johansgatan 13, Malmo Se linket til hotellet her: http://www.masterjohan.se/mjohan/Index.j2e?id=34

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der lidt nyt herfra. Var for 2 uger siden på Hilton i lufthavnen og spise Brunch. Og må sige det er noget udover det sædvanlige. Der er ikke det de ikke har/ tilbyder. Mums det er lækkert:th2: Juice/smothie buffet, stort dessert bord, mange forskellige former for æg, pølser osv. En del fisk for dem som synes de er lækkert osv. Det er ikke sparet på noget.:tongue2: Det koster 235,- måske lidt dyrt, men så er det booket bord i 3 timer og det er incl 3 timers parkering i P7. Husk at reserverer bord. www.hilton-events.dk Desuden så læste jeg i i avisen i fredags, at Hilton i Malmö også vil til at starte en international brunch til 195,- SEK:laugh: Glæder mig allerede til det også......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var på "Hotel Mäster Johann" her i December og spise brunch. Det ligger 5 min. i gå afstand fra centralstationen. Det var virkelig lækkert og super charmerende. Jeg tror det var omkring 100-200 kr. pr. person, men det var virlkelig pengene værd. Man får også en god oplevelse ud af det. http://www.masterjohan.se/mjohan/Index.j2e?cc=sv Prøv det! Det er en oplevelse værd. Også for hele familien fx. Det gjorde min familie ihvertfald. Så mødtes vi derinde alle sammen og spiste og gik en tur i byen bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min veninde og jeg var til brunch på Könsthallen i Malmø sidste lørdag - total skuffelse. 135 sv kr,- og maden var virkelig dårlig. Ingen youghurt, ingen pålæg, ingen frugt- kun noget mærkelig salat, noget flæsk og noget klar supper. Don´t go there!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ehh, jeg ser mange sammenligner med "dansk brunch". Kan nogen måske først definere hvad det er - det kan se ud som at det for nogen her indebærer varm mad (egg/bacon etc) og for andre er det et måste med frugt.. For meg er brunch = buffet med godt udvalgt i brød, pålæg (sødt og salt), noget varmt (egg/røreegg, pølse/bacon etc), drikke (juice, melk, te/kaffe) og frugt. Jeg tror Savoy Hotel har en kurant brunch, og det perfekte er jo at man da kan spasere over til Bishops Arms for etpar søndags-bayer derefter. NB! Jeg har absolit ingen tilknytning til stedet, og har aldrig selv spist der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi brunchet på Balsamico i Slottstaden (Nils Forsbergs plats 2) i søndags. Kostet 95 SEK for en buffet med æble/appelsinjuice, kaffe, godt udvalgt i brødvarer, diverse pålæg (laks, sild, oster etc), varm mad (røregg, bacon, pølser, pasta), nogle kolde mixede sallader. God value-for-money.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:th2: Mäster Johans hotel kan varmt anbefales - var der i går og det var super godt!!! Lidt dyrt, men synes faktisk at det var det værd. Fri brunch buffet med lækkert brød, pålæg, youghurt, frugt, frisklavet og stegt røræg, pølser, bacon og kötbullar (som de står og laver der hvor man tager maden - mmmh...) og drikkevarer ad libitum. Tror vi gav omkring 160 sek pr. næse (svigermor betalte;) ) Master Johansgatan 13, Malmo Se linket til hotellet her: http://www.masterjohan.se/mjohan/Index.j2e?id=34
Vi var på "Hotel Mäster Johann" her i December og spise brunch. Det ligger 5 min. i gå afstand fra centralstationen. Det var virkelig lækkert og super charmerende. Jeg tror det var omkring 100-200 kr. pr. person, men det var virlkelig pengene værd. Man får også en god oplevelse ud af det. http://www.masterjohan.se/mjohan/Index.j2e?cc=sv Prøv det! Det er en oplevelse værd. Også for hele familien fx. Det gjorde min familie ihvertfald. Så mødtes vi derinde alle sammen og spiste og gik en tur i byen bagefter.
Hmm!! Vi gik på Mäster Johans Hotel i dag for at spise brunch. Receptionisten kiggede vildt underligt på os, da vi spurgte til brunch og sagde at deres 'frukost' skam lukkede kl. 11.00. Så kan man vel næppe kalde det for en brunch... :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm!! Vi gik på Mäster Johans Hotel i dag for at spise brunch. Receptionisten kiggede vildt underligt på os, da vi spurgte til brunch og sagde at deres 'frukost' skam lukkede kl. 11.00. Så kan man vel næppe kalde det for en brunch... :confused:
:confused: Det forstår jeg ikke... Nu kan jeg så heller ikke huske hvad tid vi var der, men som jeg forstod det, var det brunch til normale brunchtider (Hvis man kan kalde noget det;) ) Hvor ærgerligt, for det var rigtigt godt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Brunch - Översten Først - jeg har ikke selv testen denne, men har modtaget anbefaling: Restaurant Översten ligger på toppen af Kronprinsen, Malmös nest højeste bygning (efter TT). Hver søndag 11-14 tilbydes en brunch-buffet for 139 kr pp. På en fin dag kan I sitte og kikke over til jeres gamle hjemland mens I nyder en relativt billig brunch i pene omgivelser. www.oversten.se Jeg har planer om at teste i nær fremtid, og vender evt tilbage med min vurdering derefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

brunch på Översten Spiste brunch på Översten idag. Pris: 139 SEK. Buffet med mange forskellige retter: varmt: egg, bacon, pølser, røreegg, suppe, stekte kartofler, kylling koldt: meget godt udvalg, alt fra sild og laks til tomat-mozerella salat og vildpatê. brød: godt udvalg Og udsigten er den bedste i Malmö, 360 graders udsigt, langt ovenfor alle andre huse. Min bedste brunch-anbefaling indtil nu, perfekt for at tage gæster/familie til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Min veninde og jeg var til brunch på Könsthallen i Malmø sidste lørdag - total skuffelse. 135 sv kr,- og maden var virkelig dårlig. Ingen youghurt, ingen pålæg, ingen frugt- kun noget mærkelig salat, noget flæsk og noget klar supper. Don´t go there!
He,He,,Ja Jeg har osse prøvet det,,første gang vi var der, var det kanont, men de andre 2 gange var noget suck... Ja selv jazzèn var ikke noget at råbe hurra for.. skod sted...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hilton super god- men lidt pebret Ja så fik jeg og en anden herindefra prøvet Hilton's brunch.. og fy fan den va bra :th2: Alskens mad som man havde lyst til, lækkert frisk morgenbrød og selvfølgelig noget æg og bacon. Jeg vil prøve at nævne noget af det der var her: Æg Bacon Pølser Revelsben lille cocktail med krebsehaler og rejer Østers diverse pålæg yoghurt Jordbær Marshmallows Varm chokolade til at dyppe i Forskelligt slags brød Juice Kaffe 4 -5 forskellige desserter Pris: 195skr Dyrt? ja! Pengene værd? Ja!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bröderna M på Gustav Brunch hver søndag fra kl. 11.00 - 16.00 til den nette pris á 119,00 SEK. Der er ymer, youghurt, müsli og cornflakes til "starters". Godt brød med salami, laks, skinke, sild, syltetøj og flere andre slags pålæg. Hertil en lækker pastasalat og flere slags grønt til at pynte med. Af varmt var der bla. omelet, bacon, kartofler og en slags koteletter. Til dessert superlækre pandekager og flere forskellige slags frugt. Kaffe, te og juice ad libitum. Et fund til de penge. Et forholdsvis nyt sted med cool indretning og ild i pejsen. Det er bestemt ikke sidste gang jeg slår et smut forbi Gustav Adolf Torg og ind i varmen hos Brdr. M som ligger ved siden af Ving og Les Trois Roses. Bon appetit :) Annika

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bevar Panikken! Brunch som i Danmark Jeg er igang med at undersøge planerne for at åbne et rigigt Brunch sted i Malmö. Jeg er nemlig også træt af at vade op og ned af gaderne og lede.. De steder jeg har set er for dyre og så står der et lille havebord med ingenting.. Det eneste rigtige sted er Hilton hotel, men det er dyrt og ikke til at få bord.. Vil lige vide om vi danskere har interesse for et rigtigt sted med æg, pølser, scrambled eggs, bacon, brød, youghurt, pålæg, kaffe, the juice, frugt osv. til en fast pris ved tagselv bord? Håber der kommer noget respons. hvis ikke interessen er der vil jeg droppe mine planer..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Anmeldelse af Vinylbaren Jeg fik i sidste weekend sammen med en ven prøvet Vinylbaren. Et lille amerikansk inspireret sted med plads til ca. 35 spisende. Vi ankom kl. 12 og der var masser plads men ingen servitrice og vi ventede i 7-8 min. uden betjening og besluttede os for at gå i gang alligevel. :confused: Jeg havde læst et sted at det skulle være her at brunch'n var bedst meeen den når hverken Cafe Castro eller Cafe AE på Nørrebro til sokkeholderne.. Jeg ved ikke om alle deres lamper var gået den dag men der var ingen lys i lokalet hvor buffen stod så man kunne dårligt se hvad der var på menuen. Spis hvad du kan for 69,- Æg/bacon Små ristede pølser/soja pølser Bønner Pandekager Ristede tomater og champignoner brige/skæreost (Som man selv skulle skære med den sløveste høvl i malmø) 3 slags kødpålæg Friske tomat- og agurkeskiver syltetøj rundstykker the og juice Jeg blev da mæt men vil give ud af 5 *****: Betjening 0 - (der var ingen betjening) Maden ** Stedet/pris ***

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites