Jump to content
Nenad

Bliver i nogen sinde stoppet af tolderne

Recommended Posts

I aviserne står der jo med jævne mellemrum hvor meget narko og andet små godt de nupper ved broen. Så selv vi oplever at de bare vinker os videre så er kurven for hvor meget ulovligt de nupper støt stigenden. Så det er ikke alle der "bare" bliver vinket videre :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er blevet stoppet 1 gang en sen fredag aften da jeg skulle hente min kæreste i Gøteborg.. Der gik de hele bilen igennem (en flad Renault19).. En kollega fik sin Vitara splittet af i atomer.. Og det endte med de tilkaldte politiet da han var ved at give dem nogle flade.. De smed hans solbriller ud på jorden.. samt alt andet.. Ikke noget med at ligge det stille og pænt på jorden.. så han var ret :mad: Ellers er de nu meget flinke :) Med Venlig hilsen Frank

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej. Min kæreste og jeg er blevet stoppet 1 gang. Det var ved aftentid, og jeg havde ikke fået barberet mig i et par dage. Dertil er jeg mørkhåret, så gæt selv hvorfor :rolleye: Efter en hilsen på klingende dansk, blev vi da også viftet videre :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vi havde vores BMW 5 serie blev vi kun spurt om hvor vi havde været "....et hurtigt kig over skulderen.........danmark". Men efter vi har fået vores Audi har jeg flere gange skulle ud og åbne bagklappen.........mærkeligt. Jeg tror at alle smuglerne køre I Audi..........:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Jeg kan sgu ikke prale med de store ting...... Det er nok over 6 mdr siden jeg er blevet stoppet overhovedet.......Sidste gang tror jeg ovenikøbet jeg kørte i Rikke's bil.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men jeg glemmer aldrig den første gang vi skulle over at se på lejlighed' date= der stoppede en mega høj mandlig tolder os. Da han spurgte om han måtte få at vide hvad hoved formålet med vores rejse var, sagde vi at vi skulle såmænd over at kigge på en lejlighed. Så knaldede manden i retstilling med hæleklap, honnør og det hele.... og sagde "velkommna till". Det har vi aldrig set før eller siden, men det gør nok de kan byde mig meget.
Da vi så på hus, blev jeg stoppet i min lille Nissan Sunny. Da jeg fortalte de to kvindelige toldere, at jeg skulle over og se på mit kommende hus, skulle vi lige vende hvor det var, og hvor stort det var og så videre og så videre... Jeg fik også lige et 'velkommen' med på vejen... ;)
Jeg tror at alle smuglerne køre I Audi..........:laugh:
Oz mig... :D Er dog ikke blevet stoppet i den endnu. Måske skulle jeg for alvor begynde at smugle?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtigt kloge ved jeg nu ikke om jeg syntes de er :rolleye: I gamle dage da jeg pendlede med flyvebådene blev jeg konsekvent taget ind, typisk halvlagt sort hår (er bare en almindelig dansker) og noget ikke alt for nyklippet skæg. Det kunne godt være den samme tolder der dag ud og dag ind hev mig ind. Det var sq lidt for nemt at gennemskue, pænt tøj og ellers nydelig med en pæn lille mappe under armen, så gik man lige igennem. Efter broen og en masse år er man blevet klippet og tager nu bilen, for at slippe tager jeg konsekvent fx. solbriller af hvis det er midt om dagen, åbner vinduet, så kommer jeg maximalt til spørsmålet om hvor man kommer fra når man svarer på Dansk. Rip

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites