Jump to content
Admin

Dalhem

Recommended Posts

Hvor er det dog dejligt sådan en forårslørdag hvor solen skinner og fuglene synger.......og så stinker der af losseplads:sick: Jeg ved ikke om boligområdet eller lossepladsen er anlagt først, men....GODT PLACERET VENNER !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Øhhhhhhhhhhh:rolleye: :rolleye: Kan du ikke lige uddybe lidt der????+

Hvor er det dog dejligt sådan en forårslørdag hvor solen skinner og fuglene synger.......og så stinker der af losseplads:sick: Jeg ved ikke om boligområdet eller lossepladsen er anlagt først, men....GODT PLACERET VENNER !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Øhhhhhhhhhhh:rolleye: :rolleye: Kan du ikke lige uddybe lidt der????+
Dalhems boligområde ligger lige ved siden af Filborna soptipp. Der stinker af losseplads en gang imellem. Det er ikke så fedt. Efter sigende også det der generer flest ved at bo herude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Hvorfor har du så købt noget derude????????? :)

Dalhems boligområde ligger lige ved siden af Filborna soptipp. Der stinker af losseplads en gang imellem. Det er ikke så fedt. Efter sigende også det der generer flest ved at bo herude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvorfor har du så købt noget derude????????? :)
Det vidste jeg da ikke den gang. Det er såmænd heller ikke det værste. Det er til gengæld at foreningen er besat af papirspenge. De tror at bare vi får nye fliser, så stiger alle vores lejligheder helt enormt. Det har været en stor arbejdsplads i al den tid jeg har boet her. En weekend havde de blokeret udkørslen, så man ikke kunne komme ud at køre i sin bil. Den ene vaskeri er lukket for 2. gang, så jeg må nogen gange tage fri fra arbejde bare for at vaske, fordi der er så få tider ledige i det andet. Skodsted :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det er sgu ikke fedt.... Svenskere er sære med penge.... De vil gerne ha' en masse, men vil ikke arbejde for dem.... Hellere sidde og kigge på at andre alver noget.... :)

Det vidste jeg da ikke den gang. Det er såmænd heller ikke det værste. Det er til gengæld at foreningen er besat af papirspenge. De tror at bare vi får nye fliser' date=' så stiger alle vores lejligheder helt enormt. Det har været en stor arbejdsplads i al den tid jeg har boet her. En weekend havde de blokeret udkørslen, så man ikke kunne komme ud at køre i sin bil. Den ene vaskeri er lukket for 2. gang, så jeg må nogen gange tage fri fra arbejde bare for at vaske, fordi der er så få tider ledige i det andet. Skodsted :sick:[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites