Jump to content
Nenad

Skiveskåret kartofler

Recommended Posts

Jeg tror ikke de findes - vi har i det mindste ikke haft held med det. Hvis du ser Netto i lufthavnen er der også tit solgt godt ud af deres skivede kartofler på frost :rolleyes: Så du må igang med kartoffelskrælleren tror jeg....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror ikke de findes - vi har i det mindste ikke haft held med det. Hvis du ser Netto i lufthavnen er der også tit solgt godt ud af deres skivede kartofler på frost :rolleyes: Så du må igang med kartoffelskrælleren tror jeg....
Jeg må igang med at lave en p... kiosk. Jeg er vel fremmed uanset om jeg er i DK eller i S.... Mvh Nenad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg må igang med at lave en p... kiosk. Jeg er vel fremmed uanset om jeg er i DK eller i S....
Hvad med CityGross ude i Rosengård? De har jo, om nogen, psykopat-udvalget i gængse (og mindre ditto) madvarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ved det faktisk ikke' date=' vi kommer ikke meget derude. Der er bedre steder og tætter på os. Men det kan være at jeg skal en tur derude for at se efter.[/quote']Det er, alt andet lige, en hel del nemmere end at åbne din egen kartoffel-kiosk. Så se at få lettet den magelige, og ud og kig efter.... Vi kan ikke få alt serveret på et sølvfad herovre, når vi nu engang ikke kommer fra samme madkultur. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er' date=' alt andet lige, en hel del nemmere end at åbne din egen kartoffel-kiosk. [/quote'] Hej Gio Det kan godt være at det er letter, men jeg troede at det var sværer pga. det virker som om der er meget mere rent i S end i DK. Når man går ind i en kiosk eller frugthandler så er det som om der er mere rent. Vores lokale pizza har en standard der ligger hører end den lokale i Fr.værk... Mvh Nenad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites