louisekarup 10 Anmeld indhold Skrevet April 15, 2006 Er der nogle der ved hvad en ufaglært tømres mindsteløn er? grunden til at jeg spørger er fordi min kæreste overvejer at gå i voksenlærling som tømre, og der skulle man vidst en ufaglærts mindsteløn.... er der nogle der kender nogel gode links? evt også til job. hilsen louise Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael P 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2006 Ufaglært tømrer = arbejdesmand , i mit frima får de ca 130 kr. i timen. men mindste lønnen er den samme for alle ufaglærte!!! VH Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
louisekarup 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2006 hej igen og mange tak for hjælpen - ved du hvor man kan se efter voksenlærlinge??? for han har kigget de fleste jobportaler uden rigtig at have held. mvh thomas mulbjerg og louise karup Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael P 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2006 De hænger desværre ikke på træerne, sådan nogle lærepladser. Det er noget med tonsvis af ansøninger og "ringen på døre". Voksenlærepladser er svære at få, med mindre man kender en eller anden. VH Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Annika 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2006 Kontakt Forbundet Træ-Industri-Byg www.tib.dk. De kan både hjælpe med oplysninger om løn og sikkert også fortælle noget om, hvor og hvordan man finder en læreplads som voksenlærling. Det er ihvertfald værd at prøve. Annika Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites