raket77 10 Anmeld indhold Skrevet April 11, 2006 Tjena allihop... Har brug for et catering firma til en dåbs fest. Er der nogle som kan anbefale et sådant et? Skal være i eller omkring Malmö. Hilsen Jacob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2006 Tjena allihop... Har brug for et catering firma til en dåbs fest. Er der nogle som kan anbefale et sådant et? Skal være i eller omkring Malmö. Hilsen Jacob Hvor mange bliver i? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2006 Tjena allihop... Har brug for et catering firma til en dåbs fest. Er der nogle som kan anbefale et sådant et? Skal være i eller omkring Malmö.http://www.nannys.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2006 Hvor mange bliver i? omkring 30 styks. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2006 hvis du kan nøjes med en kok, der også kan finde serveringspersonale har jeg en god en der hedder Kent Wedin, som bor i löddeköpinge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2006 lyder intressant, men var næsten ved og gå ombord i computeren da jeg så Gio´s forslag.... hvis du kan nøjes med en kok' date=' der også kan finde serveringspersonale har jeg en god en der hedder Kent Wedin, som bor i löddeköpinge.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2006 lyder intressant' date=' men var næsten ved og gå ombord i computeren da jeg så Gio´s forslag....[/quote'] PM med hans nummer er sendt til dig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2006 Takker for hjælpen:) Glædelig påske:) :) Jacob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2006 http://www.nannys.se/ Nogen der har et nyt eller et link til Nannys der virker? Får en røvfuld sultne og tørstige drenge over til nytårsarrangement i privaten. Er der evt andre steder at anbefale. Jeg har prøvet på hitta.se - catering = intet fornuftigt resultat Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2006 Gio's link virker fint her :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2006 Gio's link virker fint her :) Nå men det gør det sku også her NY :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2006 Nå men det gør det sku også her NY :th2: (NU) Fin og lækker menu. Nogen der kender til andre sites eller bare steder?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites