Jump to content
splint

Lægevagten

Recommended Posts

Hej Oxie folkens. Er der noget der hedder lægevagten her og i så fald hvordan får man fat i telefonnummeret. Har en lille datter som en gang imellem kan blive syg. Hun er blevet tilmeldt på vårdcentralen , men har ikke fået at vide hvem vores læge er eller noget andet. Håber i kan hjælp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Om du går till vårdcentralen så får du ingen speciell läkare, utan kommer in til den som jobbar just då. Vi har inte det systemet som man har i Danmark, men en "egen" doktor. Ska du ha det får du söka dig till privatläkare, som jag rekommenderar att du gör.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu bor jag inte i Sverige längre, så.... Men jag hade ebart privta läkare, mellan 100 oc 400 kr. billigast gynekolog (räknas som "nödvändig") 150 .-, dyrast en laser-ta-bort-modermärkes-doktor 400:- per gång. jag hade sökt ett läkarhus, bor du i Malmö har Ellenbogen eller Cura allt du behöver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Oxie folkens. Er der noget der hedder lægevagten her og i så fald hvordan får man fat i telefonnummeret. Har en lille datter som en gang imellem kan blive syg. Hun er blevet tilmeldt på vårdcentralen , men har ikke fået at vide hvem vores læge er eller noget andet. Håber i kan hjælp
Jeg har det her nr i min tlf som lægevagten SE det har jeg brugt en gang til vores datter sent om aftenen. 020-434444

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

er det dig ravn

er det dig ravn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites