splint 10 Anmeld indhold Skrevet April 10, 2006 Hej Oxie folkens. Er der noget der hedder lægevagten her og i så fald hvordan får man fat i telefonnummeret. Har en lille datter som en gang imellem kan blive syg. Hun er blevet tilmeldt på vårdcentralen , men har ikke fået at vide hvem vores læge er eller noget andet. Håber i kan hjælp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2006 Hej Lige inden du flyttede ind fik vi tilsendt et katalog fyldt med telefonnumre til Sjukvården. Her står en hjemmeside hvor du skulle kunne finde det hele www.skane.se/sjukvarden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2006 Om du går till vårdcentralen så får du ingen speciell läkare, utan kommer in til den som jobbar just då. Vi har inte det systemet som man har i Danmark, men en "egen" doktor. Ska du ha det får du söka dig till privatläkare, som jag rekommenderar att du gör. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2006 Tak for svarene, men er det meget bedre med egen læge mohlin og hvad koster sådan noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2006 Nu bor jag inte i Sverige längre, så.... Men jag hade ebart privta läkare, mellan 100 oc 400 kr. billigast gynekolog (räknas som "nödvändig") 150 .-, dyrast en laser-ta-bort-modermärkes-doktor 400:- per gång. jag hade sökt ett läkarhus, bor du i Malmö har Ellenbogen eller Cura allt du behöver. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2006 Hej Oxie folkens. Er der noget der hedder lægevagten her og i så fald hvordan får man fat i telefonnummeret. Har en lille datter som en gang imellem kan blive syg. Hun er blevet tilmeldt på vårdcentralen , men har ikke fået at vide hvem vores læge er eller noget andet. Håber i kan hjælp Jeg har det her nr i min tlf som lægevagten SE det har jeg brugt en gang til vores datter sent om aftenen. 020-434444 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2006 Tak, det var lige det jeg skulle bruge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
evelyn 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2006 er det dig ravn Hej Oxie folkens. Er der noget der hedder lægevagten her og i så fald hvordan får man fat i telefonnummeret. Har en lille datter som en gang imellem kan blive syg. Hun er blevet tilmeldt på vårdcentralen , men har ikke fået at vide hvem vores læge er eller noget andet. Håber i kan hjælp er det dig ravn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites