seb 10 Anmeld indhold Skrevet April 10, 2006 Hej, Jeg ville gerne skifte de kedelige STORE "hvide" stikkontakter i min lejlighed. Jeg har været ude og kigge her i weekenden, kunne godt tænke mig nogen i sølv/sort, men har kun kunne finde nogle der ligner noget fra en discount-butik. Er der evt. nogle der kender en god online-butik, eller en rigtig butik hvor de har et større udvalg af stikkontakter? Og det er vel som at skifte en dansk stikkontakt?!?!?!? På forhånd tak.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2006 Hej seb, Måske vil produkterne af tyske Jung falde i din smag? du kan se dem på smarthem.se osv Vi har lige fået monteret en masse af deres produkter og det er god kvalitet og er pænere i 1:1 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
seb 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2006 Ej ja, de er godt nok lækre... I rustfritstål, hvor blæret...:D Satte i dem selv op? eller fik i en elektrikker til det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2006 Ej ja, de er godt nok lækre... I rustfritstål, hvor blæret...:D Satte i dem selv op? eller fik i en elektrikker til det? yep de er ret fede, de kan også fås i alu men har ikke set dem live. Vi fik en elektriker til at sætte dem op men det var fordi de indgik i en større ombygning. Det er simpelt at skifte dem men kender dog ikke gør-det-selv reglerne på området Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2006 Eljo Trend Solid Hej, Jeg skal selv have ELJO TREND SOLID - de fås både i stål, og glas. Superfede synes jeg naturligvis... Jeg kan anbefale www.elonline.se / se produkterne på www.eljo.se Jeg ved ikke om elonline.se er billigst?! Hvis nogen kender et billigere sted hører jeg gerne om det! Vh Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2006 Her har de også nogle mere interessante modeller, end de kedelige der ofte sidder i Sverige. http://www.gira.dk/ Model 55 > Esprit Og Under "kataloger og prospekter" > "Rustfri". Daniel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2006 Her har de også nogle mere interessante modeller, end de kedelige der ofte sidder i Sverige. http://www.gira.dk/ Model 55 > Esprit Og Under "kataloger og prospekter" > "Rustfri". Daniel Jojo... men kan de uden problemer monteres i Sverige - og hvad er priserne? Jeg mener ikke at man kan montere LK afbrydere i Sverige. Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2006 Jojo... men kan de uden problemer monteres i Sverige - og hvad er priserne? Jeg mener ikke at man kan montere LK afbrydere i Sverige. Pelle Hvem snakker om LK? ;) "Vi henleder specielt opmærksomheden på "System 55" og "TX_44", en platform, som allerede har været en stor succes i de øvrige europæiske lande" Min kammaret, der er aut. elinstallatør, har fortalt mig, at Danmark er et af de få lande i EU, der har fået dispensation mod at bruge en "mærkelig" størrelse. Dvs. LK's sortiment, som der bruges i DK, passer ikke ind i resten af EU. Jeg mener at link'et er et jeg har fundet, i en anden tråd her på debatten. Priserne har jeg desværre ingen ide om. Det vil jeg først undersøge, hvis det bliver aktuelt at montere nye derhjemme. Daniel Jeg er meget åben over for tilbagemelding. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2006 Gira er en del af sortimentet hos bl.a. Vellinge El. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2006 Gira er en del af sortimentet hos bl.a. Vellinge El. Det må så betyde, at de passer herovre. :th2: Tak for info. Se hvad jeg fandt! http://www.gira.se/ec-home.asp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2006 Bare lidt info. Hvis I vil have IHC system i jeres ældre huse hvor det er umuligt at trække svagstrøm rundt, kan dette nu fås trådløst. Så er der mulighed for at sætte afbryder hvor det skal være og programmere dem til at slukke det der ønskes. Dette er godt nok et LK produkt jeg henviser til. Men det må vel også kunne fås i andre produkter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2006 Trådløs svagstrøm...det var på tide ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2006 ja, et ægte ledningsfrit hjem.. det ville være fantastisk :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ashleigh Jones 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2006 Tjek evt. www.elbutik.se - de har både Jung, Merten og Gira. Har købt en del Merten i rustfri stål, og de er superlækre. /Ashleigh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret April 17, 2006 Hvad med www.designel.se De var med på messen i Malmö Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites