Guest Trine Anmeld indhold Besvaret April 10, 2006 Jeg skal ikke have afsat noget af den slags herinde på dette forum - så står supermule der jo bare med kavalariet, hvilket giver ham underholdningsværdi. Så nej tak! Han er væk på påskeferie denne uge, vi skal bare skynde os:) Men der er vel ikke noget galt i at hente sodavand i tyskland og give dem til venner og bekendte. Det bliver vel først bedrageri den dag man handler afgiftsfrit og søger at sælge det i afgiftsDanmark. Jeg bor så vidt jeg husker i Sverige:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2006 Jeg er frisk på noget "sam-import"... Aftager gerne stort kvantum til eget brug, naturligvis... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miguelito 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2006 Jeg tager til puttgarden i næste uge, på en lille hyggetur med en kammerat, jeg fylder bilen med faxe kondi. Jeg ved ikke hvor meget der kan være i en Mercedes CLK, men jeg regner med at vi selv skal bruge en 5-6 kasser, så vil der være en 10-15 kasser til salg, til dem der er interesserede. Når jeg kommer hjem poster jeg det her i tråden eller i en ny tråd og så er der først til mølle på parallel importerede kondi dråber :th2: Til orientering bor jeg i Almvik (fosie) her i Malmö, så i sådan ca. ved hvor langt i skal for at få billige kondi vand. /Mic Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2006 Jeg tager til puttgarden i næste uge, på en lille hyggetur med en kammerat, jeg fylder bilen med faxe kondi. Jeg ved ikke hvor meget der kan være i en Mercedes CLK, men jeg regner med at vi selv skal bruge en 5-6 kasser, så vil der være en 10-15 kasser til salg, til dem der er interesserede. Når jeg kommer hjem poster jeg det her i tråden eller i en ny tråd og så er der først til mølle på parallel importerede kondi dråber :th2: Hvad skete der med billig Coke Light!? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miguelito 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2006 Var det ikke redbull light? Men redbull og coca-cola, samt coca cola light can fås meget billigt i malmø, så derfor vil jeg kun tage kondi vand med, da de er svære at få her i Sverige og ret dyre på dåse i DK. /Mic Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret April 10, 2006 Var det ikke redbull light? Men redbull og coca-cola, samt coca cola light can fås meget billigt i malmø, så derfor vil jeg kun tage kondi vand med, da de er svære at få her i Sverige og ret dyre på dåse i DK. /Mic præcis.. kondivand!!! Alt andet kan jo købes i Malmø, er så træt af de lorte danske pantflasker.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2006 Var det ikke redbull light? Men redbull og coca-cola, samt coca cola light can fås meget billigt i malmø, så derfor vil jeg kun tage kondi vand med, da de er svære at få her i Sverige og ret dyre på dåse i DK. /MicRigtigt nok...Hanonda/Industrigatan...havde lige et black-out ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2006 Rigtigt nok...Hanonda/Industrigatan...havde lige et black-out ;) Er der åbnet der igen??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2006 Er der åbnet der igen???Ifølge http://debat.sunddebat.com/showpost.php?p=64896&postcount=14, ja. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miguelito 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2006 Jeg var hos Hanonda og købe redbull for 4 dage siden.. de er dog flyttet loklaer længere ind i gården, der hvor der står noget i retning af "cetex" på døren... so go get them red bulls... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2006 hvad tager de får en ramme coca cola hos cetex?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2006 mht til Red Bull så prøv dem der hedder Powerking istedet. det smager nøjagtigt som Red Bull og indeholder alt "det gode". koster 89 SEK for en ramme med 24 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2006 mht til Red Bull så prøv dem der hedder Powerking istedet. det smager nøjagtigt som Red Bull og indeholder alt "det gode". koster 89 SEK for en ramme med 24Indkøbt samme sted?...eller er de at finde i almindelige butikker - og i så fald hvilke? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Annika 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2006 Cetex hvad tager de får en ramme coca cola hos cetex?? Netop kommet hjem efter at have tjekket stedet ud. Spøjs oplevelse, men de er måske ikke vant til at der kommer to kække piger ud og kigger på deres varer. De holdt ihvertfald godt øje med os, og kom da også og spurgte om det var "läsk" vi var ude efter. Og ja, det var ikke lige en kasse skyllemiddel jeg havde tænkt skulle med hjem. Nå men jeg købte en kasse red bull til 210 SEK - de havde umiddelbart ingen red bull light. Deres sodavand koster 90,00 for en ramme (det er med pant). Men han kunne også hente nogle 2 liters der var endnu billigere, hvis vi var interesseret. De havde nogle andre billige energidrik, men dem sprang jeg ikke lige på idag. Er der nogen der kan fortælle, hvor lyssky dette sted egentlig er? Jeg er lidt nysgerrig..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2006 2) Helt enig, jeg mener heller ikke st. luis er noget at råbe hurra for ... prøv pompei på regementsgatan http://hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=04KbsVL%2f79caSq03NHpHig%3d%3d&Vkid=9387036&SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=pizza&UCSB%3aTextBoxWhere=regementsgatan#contactlinks EDIT : skinke på Pompei er strimler, ikke skiver :thumbdown :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2006 De plejer at blive meget lange i debaten, tråderne om sodavand Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miguelito 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2006 Apropos Red Bull og Redbull Light... og Faxe Kondi Hvis man skal have almindelige Red Bull, så er Hanonda (industrigatan 15) billigst med en pris på 210 skr pr. kasse. Hos Martin Ohlsson (det der metro agtige storkøbs helvede ved bulltofta), der kan man købe Red Bull Light til 225 kr pr. kasse. Jeg er ked af at min lille tur til Puttgarden ikke blev til noget, men min kammerat er i Tyskland i dag og han har lovet at tage en masse Faxe Kondi på dåse med hjem til Sverige. Hvis han holder hvad han lover, så poster jeg det her i forum, når jeg har modtaget kondi vand, så kan de hurtige købe de ca. 10 kasser der bliver i overskud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guma 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2006 Jeg har også et spørgsmål til Jer. Hvor kan man købe en kat i Malmö? Jeg vil så gerne skaffe mig en lille nuttet kat!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2006 www.blocket.se ville være en god ide. Ellers hvis det skal være en racekat kan du jo søge på racen på www.yahoo.se også finde opdrættere den vej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guma 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2006 www.blocket.se ville være en god ide. Ellers hvis det skal være en racekat kan du jo søge på racen på www.yahoo.se også finde opdrættere den vej. BS, tak! Blocket - er det noget i retning vores "blå avis"? Jeg har slået op, men der findes ikke nogle katte til salg... tror jeg, hvis jeg forstår svensk rigtigt. :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guma 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2006 Yes, yeeeeeeessss. Jeg tror, jeg har fundet min drømmekat! BS, mange tak for hjælpen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guma 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2006 Halløj sa! Længe siden. :) Er der nogen, so´m ved, hvor man kan finde fotoautomater, som man kan tage billige foto af sig selv? Skal rejse meget snart og har observeret, at jeg ikke har et eneste pass billede liggende hjemme. :( Og dernede kræver de af mig at have et pass foto for at give mig visum til mit eget fødeland. Jeg har brug for et automat a-lá automaten i Tiger-butik på Rådhuspladsen eller på Hovedbanegården (der var en gang sådan noget). Problemet er, at jeg også skal have billede af mine børn, så det dur ikke, at jeg tager dem til København og tager "billige" billeder, som kommer til at koste mig samme penge, som hos fotografen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 27, 2006 Halløj sa! Længe siden. :) Er der nogen, so´m ved, hvor man kan finde fotoautomater, som man kan tage billige foto af sig selv? Skal rejse meget snart og har observeret, at jeg ikke har et eneste pass billede liggende hjemme. :( Og dernede kræver de af mig at have et pass foto for at give mig visum til mit eget fødeland. Jeg har brug for et automat a-lá automaten i Tiger-butik på Rådhuspladsen eller på Hovedbanegården (der var en gang sådan noget). Problemet er, at jeg også skal have billede af mine børn, så det dur ikke, at jeg tager dem til København og tager "billige" billeder, som kommer til at koste mig samme penge, som hos fotografen. Der står en automat i Mobilia... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2006 Der står en automat i Mobilia... Der er også en på Centralen (eller... der var ?? Jeg har brugt den, men det er vel et års tid siden) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guma 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2006 Så skal jeg til Mobilia! Tak skal I have, Moerke og McManden! :rose: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites