Jump to content
Miguelito

Et par spørgsmål

Recommended Posts

Jeg håber på lidt hjælp: Jeg har søgt lidt med forummets søgefunktion, men synes ikke jeg er blevet klogere på et par ting jeg savner :scared: 1.) Hvor ligger der en døgnåben livs / 7 Eleven i malmö? 2.) Er St. Luis virkelig det bedste pizzeria i Malmö? Jeg savner ægte italiensk pizza med en sprød bund lavet på durum hvedemel. 3.) Findes der et sted i malmö der sælger faxe kondi på dåse? På forhånd tak Michael

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

1.) Den eneste 7 eleven jeg mener der ligger i Malmø er på gå gaden. 2.) Ja St. Louis ER den bedste Pizza pusher i Malmø :th2: 3.) Hvis du finder det så sig lige til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

2) Helt enig, jeg mener heller ikke st. luis er noget at råbe hurra for ... prøv pompei på regementsgatan http://hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=04KbsVL%2f79caSq03NHpHig%3d%3d&Vkid=9387036&SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=pizza&UCSB%3aTextBoxWhere=regementsgatan#contactlinks EDIT : skinke på Pompei er strimler, ikke skiver :thumbdown :thumbdown en margarita mener jeg dog stadig var go'fin, god bund, så er der ikke så meget der kan gå galt ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

1.) Den 7 Eleven lukker kl.24 og er jo ikke en ægte 7 Eleven, findes der virkelig ikke en døgnåben tank eller livs i malmö ?? :confused: 2.) Øv! så skal jeg alligevel til KBH og spise pizza, med mindre at det der pompei er et ægte italiensk pizzeria med den ægte bund. 3.) Overvejer næsten at importere en palle kondivand og sælge dem her i malmö :rolleye: /Mic

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis jeg på et tidspunkt tager et smut til tyskland og fylder bilen med faxe kondi' date=' vil det så være mod forum reglerne at poste det herinde, at der ville være nogle kasser til salg?[/quote']Well...ikke umiddelbart. Men jeg er mere frisk på billige Red Bull...gerne light. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Red Bull kan man få til 6 dkr stykket her i Malmö' date=' så der er ikke meget ved at hente dem i tyskland, der er de faktisk dyrere eller koster det samme..[/quote']Mere info, tak....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Well...ikke umiddelbart. Men jeg er mere frisk på billige Red Bull...gerne light. :th2:
Mee to... jeg har ledt efter et sted hvor man kan købe dem til en god pris i kasser og i light version, så hvis du finder det så må du meget gerne lige sige til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I december var tull-verket jo ude med riven overfor importerede sodavand, præcis som i dk i 2004/2005. Så mine lokale livs´ forhandler nu kun svenske redbull´s, cola´er og deslige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

På industri gatan 15 ligger det der "hanonda", de er i færd med at flytte lokaler, men dog kun 50 m længere tilbage i gården, til de lokaler hvor der står cetec, eller cetex på porten. Der koster en ramme red bull 210 skr = 168 dkr = 168 / 24 = 7 kr.. ups troede det var 6 kr jeg gav, men alligevel.. 7 kr er ikke dyrt, til sammenligning koste redbull 12 drk stykket i de store butikker i Padborg (poetschz, otto duborg osv)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På industri gatan 15 ligger det der "hanonda", de er i færd med at flytte lokaler, men dog kun 50 m længere tilbage i gården, til de lokaler hvor der står cetec, eller cetex på porten. Der koster en ramme red bull 210 skr = 168 dkr = 168 / 24 = 7 kr.. ups troede det var 6 kr jeg gav, men alligevel.. 7 kr er ikke dyrt, til sammenligning koste redbull 12 drk stykket i de store butikker i Padborg (poetschz, otto duborg osv)
Ok...troede de var stängt.. Og en detalje: kan vi ikke holde priserne i svenske kroner :rolleyes: Det er, alt andet lige, nemmere at have med at gøre. 9,- sek/stk er stadig billigt. Jeg må på Industrigatan en af de nærmeste dage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo lad os holde det i svenske kr... jeg er ked af at jeg blandede "hård valuta" ind i billedet :laugh: Jeg læste iøvrigt en annonce fra bordershop i puttgarden.... 3 kasser a 24 stk faxe kondi på dåse = 129,95 dkr = 43,30 kr kassen.. det er satme billigt... og Gio det er så 51,96 Skr kassen :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jo lad os holde det i svenske kr... jeg er ked af at jeg blandede "hård valuta" ind i billedet :laugh: Jeg læste iøvrigt en annonce fra bordershop i puttgarden.... 3 kasser a 24 stk faxe kondi på dåse = 129,95 dkr = 43,30 kr kassen.. det er satme billigt... og Gio det er så 51,96 Skr kassen :laugh:
Det kan gøres billigere ved at købe pallevis, men så skal i ikke sladre til supermule. Jeg køber typisk ved mængderabat 3 ks for 125,00 sek

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Okay.. men nu er padborg lige langt nok væk.. mon ikke man kan handle med dem i Rødby også? Hvor mange kasser er der på en palle? Hvis du har et ca. tal er det også helt fint :)
Jeg mener at det er i omegnen af 99 ks. men vil ikke lige hænges op på det og hvis du skal have priserne ned skal du nok regne med af tage noget mere end en palle - PT er vejl pris for 3 ks 110 dkr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jeg mener at det er i omegnen af 99 ks. men vil ikke lige hænges op på det og hvis du skal have priserne ned skal du nok regne med af tage noget mere end en palle - PT er vejl pris for 3 ks 110 dkr
Kan du ikke bare importere nogen for os andre? Jeg er klar på at afsætte faxe kondi... øv det savner jeg. Måske skulle man høre Netto om de ikke skal have suppleret op på "danska hyllan"..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan du ikke bare importere nogen for os andre? Jeg er klar på at afsætte faxe kondi... øv det savner jeg. Måske skulle man høre Netto om de ikke skal have suppleret op på "danska hyllan"..
Jeg skal ikke have afsat noget af den slags herinde på dette forum - så står supermule der jo bare med kavalariet, hvilket giver ham underholdningsværdi. Så nej tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg skal ikke have afsat noget af den slags herinde på dette forum - så står supermule der jo bare med kavalariet, hvilket giver ham underholdningsværdi. Så nej tak!
Så er det gang i PM´erne ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites