Mario22 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2007 Er der egentlig nogen af jer der ved hvorfor der ikke er særlig mange af Mercedeserne der har indbygget navi/dvd.... når man f.eks har været på rejse og er kommet hjem til dk.. og hver gang man tager en taxa ( E klasse) ... har de der over lækre navi/dvd... synes ike rigtig man finder dem så meget i Tyskalnd... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2007 Nu stod der vel ikke noget om model? Selv en '04/'05 535d er jo raslet ned i pris og kan hentes for 25-28.000 euro... Ah.. Nej du har ret... Det kan faktisk godt lade sig gøre at finde nogen i det prisleje. Men en 535d til max 28.000 euro - måske.. Der er p.t. 2 stk under 29.000 euro på mobile. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2007 NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR Det kan jeg også godt klarer.... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=20062061&__lp=407&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=16%2C17%2C18%2C19%2C20%2C21%2C22%2C23%2C24%2C25%2C26&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&grossPrice=true&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=1.... Det var BMW'en Aaah.. Ja... Import fra USA til Tyskland... Ja men det kan da godt være det bare er mig, men jeg syntes altså det lyder lidt underligt. Og det er en privatperson. Vær forsigtig siger jeg bare... Der er også den her fx.. Det kan bare slet heller ikke passe - 530dA fra 2004 der ikke har kørt noget.. Til €19.000.. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=23506873&__lp=435&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=16%2C17%2C18%2C19%2C20%2C21%2C22%2C23%2C24%2C25%2C26&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&transmission=AUTOMATIC_GEAR&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxMileage=100000&grossPrice=true&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2007 Er der nogen der har erfaring med de her MEGET billige priser? Hvis jeg søger på mobile: 5 serie BMW fra 2004 og frem. Der er 57 stk til max 17.500 euro, 371 stk til max 20.000 euro, 6.845 til max 30.000 euro, 13.778 i alt til salg. Er de virkelig OK de der til max 20.000 euro og i ordentlig stand - eller skal man være heldigere end almindelig heldig? Eller er de bare skrabet og i std. udgaven efter "dansk standard"? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2007 det er også det jeg lurer på, fordi der er nogen der virkelig er meget billige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RAG 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2007 Der er også den her fx.. Det kan bare slet heller ikke passe - 530dA fra 2004 der ikke har kørt noget.. Til €19.000.. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=23506873&__lp=435&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=16%2C17%2C18%2C19%2C20%2C21%2C22%2C23%2C24%2C25%2C26&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&transmission=AUTOMATIC_GEAR&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxMileage=100000&grossPrice=true&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=1 Husk lige på at bilerne på www.mobile.de er primært beregnet til det tyske marked, dvs. at de skal sælges til tyske kunder. Og så skal der gives garanti osv. Jeg har indtryk af at de kører hårdt på det med garanti. Den aktuelle BMW sælges kun til eksport, dvs. uden garanti. Så kan du selv vurdere om den er så meget billigere. På den anden side, hvis du som eksport kunde siger at du ikke har brug for garantien, kan du måske klippe nogle hundrede Euro af prisen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 28, 2007 Husk lige på at bilerne på www.mobile.de er primært beregnet til det tyske marked, dvs. at de skal sælges til tyske kunder. Nope - mobile er blevet et mekka for europæisk bilhandel, hvorfor annoncørerne ofte skriver "für export" og lignende. Altså biler hvor den annoncerede pris ofte skal tillægges moms... Og så skal der gives garanti osv. Jeg har indtryk af at de kører hårdt på det med garanti. Ja, garanti er ifm. almindelige biler som regel et tilkøb, der skal betales extra for. Hos div. Porsche Zentrum følger den slags (verdensgaranti) naturligvis med en bilhandel, når det er en Porsche, man køber ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mario22 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2007 Hør her.... Der er stor forskel på om man køber en bil i Tyskland for at bruge den i Tyskalnd.... Eller om man vil Exsportere den fra Tyskalnd.... Det er derfor det er smart at exsportere til Sverige , for der er ingen registreringsafgift.. Så hvis man nu .. F. eks køber en 5 serie.... der er over 6 måneder gammel.. og har kørt mere end 6.000 km... til ca 15.000 € og man betaler den tyske moms på 16% det bliver ca 17.500 €... støå ffer man tilbage til Sverige... og man behøves ikke at bekymre sig om at betale moms af den i Sverige for det har man jo gjort i Tyskland.... (brug altid de røde tyskeprøveplader.. de gule er ulovlige i Sverige og Danmark)... Så for man den synede og forhåbelig går den igennem... så går der et stykke tid. så for man sine Svenske plader, og "Wupti" man har sparret en masse penge............ svære er det ikkke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mario22 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2007 Øh.... ja den der 5 serie som han har importeret fra USA.. den synes jeg også er lidt mærkelig...... men den er åbenbart godken af TÜV... men hvis du vil have en 5 serie.. så måske springe den der over.... man ved jo aldrig hvilken stand den er i når den kommer hele vejen fra USA..... selvom den er meget billig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 28, 2007 Hør her.... Hvis det er mig, du skal prøve at belære noget som helst om køb af biler i Tyskland samt import af samme (såvel til S som DK), så stop venligst piben ind. Det kan du ikke ! Desuden ville en mere moderat og knap så nedladende tone være ønskværdig - tak... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mario22 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2007 Rolig Rolig.... Det var ikke ondt ment... Det var mere skåret ud i pap.......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2007 Hør her.... man betaler den tyske moms på 16% det bliver ca 17.500 €...QUOTE] Tysk moms er stadig 19% :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mario22 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2007 Er den da ikke 16 hvis bilen har kørt mere end 6.000 km og er over 6 måneder gammel.. det der elleres det alle herinde skrive.. forvirrende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2007 Er den da ikke 16 hvis bilen har kørt mere end 6.000 km og er over 6 måneder gammel.. det der elleres det alle herinde skrive.. forvirrende Nops den blev sat op for ca et år siden :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2007 Nops den blev sat op for ca et år siden :)Præcis...og det er en god idé at kigge lidt på datoerne for de forskellige indlæg. Især når det har med import og regler at gøre - dét skidt har det jo med at ændre sig nu og da Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gummihat.dk 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2007 Øh.... ja den der 5 serie som han har importeret fra USA.. den synes jeg også er lidt mærkelig...... men den er åbenbart godken af TÜV... men hvis du vil have en 5 serie.. så måske springe den der over.... man ved jo aldrig hvilken stand den er i når den kommer hele vejen fra USA..... selvom den er meget billig. Husk nu lige at hvis bilen kommer fra USA så er der ikke betalt EU moms og told. Det tilkommer efterfølgende. Så er det til tyskland skal der lægges 19% til prisen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 28, 2007 Rolig Rolig.... Det var ikke ondt ment... Det var mere skåret ud i pap....... OK... Husk nu lige at hvis bilen kommer fra USA så er der ikke betalt EU moms og told. Det tilkommer efterfølgende. Derfor min kommentar tidligere desangående ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites