Guest Mie Anmeld indhold Skrevet April 7, 2006 Hej derude. Tænke, jeg lige ville give dette et forsøg, inden jeg søger andre mulligheder. Jeg skal være i Bagsværd, Krogshøjvej 29, torsdag d. 27.4 kl.7.45 - normalt har jeg intet imod at benytte det offentlige transportsystem (og til hverdag tager jeg ikke HELT til Bagsværd), men lige denne dag er det ret katastrofalt med forsinkelser. Jeg bor pt. i sluss-omårdet, Malmø Er der tilfældigvis nogen, der skal samme vej pågældende morgen og gerne vil tilbyde et lift?? Jeg har en smule oppakning med, da det er et 2-dages teambuildingskursus, jeg skal troppe op til Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Flemming 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2006 Hej Mie Du kan godt få et lift den 27. Jeg skal møde i Skovlunde kl 0800, så det passer jo fint. Har du mulighed for at komme i nærheden af en af de mange trafikplatser der findes langs E20? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Flemming 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2006 Hej Mie Du kan godt få et lift den 27. Jeg skal møde i Skovlunde kl 0800, så det passer jo fint. Har du mulighed for at komme i nærheden af en af de mange trafikplatser der findes langs E20? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites