BS 4 Anmeld indhold Skrevet April 4, 2006 Er lige kommet hjem fra den fedeste flyvetur EVER! Et smut på Station Nord. Det mest imponerende sted jeg kan mindes jeg har været. Så øde og så flot og så fascinerende! WOW! Er stadig helt høj efter den tur. Hvis man skulle være nysgerrig er der foreløbig lagt et par billeder op på min side deroppe fra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 Så nu er der helt gået Bjarne Sloth i dig eller hva;) ~Sanne -totalt misundelig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 Så nu er der helt gået Bjarne Sloth i dig eller hva;) Hvis der skulle være noget skulle det da være BS Christiansen :D ~Sanne -totalt misundelig! Med god grund :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 BS Christiansen= BJARNE SLOTH Christiansen................. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 Nå ja..er jo ikke lige på fornavn med ham...men nu jeg læser det kan jeg godt huske det:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 Hvis man skulle være nysgerrig er der foreløbig lagt et par billeder op på min side deroppe fra. Som altid fra din side: supersprøde billeder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 Et smut på Station Nord. Det mest imponerende sted jeg kan mindes jeg har været. Så øde og så flot og så fascinerende! WOW!Hvad foregår der på den out-post? Altså...hvad laver de dér? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 Hvad foregår der på den out-post? Altså...hvad laver de dér? Èn mand i køkkenet og resten rydder sne. For der var dælme meget! Ved at sirius patruljen holder til deroppe. Derudover ved jeg ikke hvad der ellers foregår der. De hjælper engang imellem til med nogen bielogiske og geologiske prøver. Men det er jo nok ikke derfor 5 mand året rundt sidder deroppe. Man begynder næsten at synes Thule er en storby i forhold til Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 Hvor ligger den helt præcist??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 Ja, kan du ikke lige komme med nogle bookmarks til Google Earth.. også på Thulebasen.. der er jo fandme så meget hvidt deroppe at det ikke er til at finde :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 Hvor ligger den helt præcist??? ja hvor? kan ikke finde her: http://www.fotob.dk/index.php?list=2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 Ja' date=' kan du ikke lige komme med nogle bookmarks til Google Earth.. også på Thulebasen.. der er jo fandme så meget hvidt deroppe at det ikke er til at finde :)[/quote']Her er et til Airbase´n... edit: ok...Google Earth-filer (*.kmz) er ikke blandt de tilladte filer på debatten - og jeg kan ikke liiige se jeg kan lave et link...*hmm* Hvis nogle gider have besværet, så har jeg zippet kmz-filen og vedhæftet den. Udpak den, og åbn med Google Earth. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 Gio..... hvor er det til Thule henne???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 På min fotob.dk ligger de under Grønland og på Arcticphoto.dk er de der bare. Men de hedder Station Nord som billed tittel. Mikkel hvis du kigger på min signatur kan du se de nøjagtige koordinater for hvor min barak ligger på Thule :D Station nord har jeg ikke koordinaterne for lige her men kan have dem senere idag. Ellers kan i kigge på dette link. http://www.dmi.dk/dmi/index/gronland/byvejr_gl.htm På højre side af Grønland næsten helt oppe ligger 2 røde prikker lige ved siden af hinanden. Den øverste er nord men i kan køre musen hen over og navnet kommer frem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 Ærgeligt de ikke lige har et skiterræn alá Val D isere liggende deroppe..... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 Mikkel hvis du kigger på min signatur kan du se de nøjagtige koordinater for hvor min barak ligger på Thule :D Station nord har jeg ikke koordinaterne for lige her men kan have dem senere idag. Hmm.. Google Earth giver mig en lokation ca. 23 km syd for Thule Airbase.. er det rigtigt? Hold da op en flyvetur til Station Nord, sner de ikke tit inde deroppe? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 prøv at klikke her... http://www.bjerring-jensen.dk/Diverse/Station_nord.kmz Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 prøv at klikke her... http://www.bjerring-jensen.dk/Diverse/Station_nord.kmz Er det en landingsbane man lige kan ane? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 Jeps... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 Nu har jeg så koordinaterne for Station Nord selvom det ser ud til i har fundet det på google earth. N 81° 36' 11" - W16° 39' 20" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 Ellers kan man lave en hurtig google.... http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-24,GGLG:en&q=station+nord Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites