csa 0 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 Er nu godt klar over der findes en kunstner der kalder sig sådan. Men uden at skulle afsløre hvor så har jeg kendskab til ham som kunde hos et telefonselskab. Derfra har jeg set hans navn. Det skulle vel aldrig være Telia ;-) i hans dage som ukent rapper arbejdede han i deres kundeservice...i øvrigt sammen med Nils Roos aka Niarn og et par andre mindre kendte af samme skuffe ...2 af medlemmerne fra Sabia sad i øvrigt i samme bygning og solgte tøj for H&M Postordre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 Det skulle vel aldrig være Telia ;-) i hans dage som ukent rapper arbejdede han i deres kundeservice...i øvrigt sammen med Nils Roos aka Niarn og et par andre mindre kendte af samme skuffe ...2 af medlemmerne fra Sabia sad i øvrigt i samme bygning og solgte tøj for H&M Postordre Før det hed Telia jo. Men han var ikke medarbejder men kunde dengang. Skal dog ikke kunne afvise han selv var kunde i selskabet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 *kaster håndtegn på den syge måde*..<klik> "YO! Homie, hva´så da´eeeeer.... Fååårkin´ meget velkommen til Tille-ja´s mobi-supp, da´æeeer. Wassup?...er mobilos gået kold, så lir´ lige probs´ne af til daddy - så styrer jeg den for hårdt på plads..." *stilhed*...<klik>...*duut-duut-duut* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 *kaster håndtegn på den syge måde*..<klik> "YO! Homie' date= hva´så da´eeeeer.... Fååårkin´ meget velkommen til Tille-ja´s mobi-supp, da´æeeer. Wassup?...er mobilos gået kold, så lir´ lige probs´ne af til daddy - så styrer jeg den for hårdt på plads..." *stilhed*...<klik>...*duut-duut-duut* Han er nu i virkeligheden sådan en halv genert fætter =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 Han er nu i virkeligheden sådan en halv genert fætter =)Sorry...jeg gik i Nik & Jay-mode...*g* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 Sorry...jeg gik i Nik & Jay-mode...*g* Søg læge!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2006 Åh så mange man får her, det er så tårerne triller. Et sted hvor jeg kiggede på lejlighed var der en i opgangen der hed Stig Fisk. Med sådan en klam fætter turde jeg ikke flytte ind der Jeg har arbejdet sammen med én der hed Sherry Sun. Hun var fra Korea. Lige så yndigt som hendes navn lød, lige så sammenbidt var hun. Dem har jeg hørt om' date=' men de bor ikke i Hillerød.. Er der mon ligefrem flere forældrer der har fået denne "geniale" idé?? [/quote']Dan & Mark, er det ikke Pia Kjærsgårds børnebørn :D Vores præst hed Helge Magelund. Han kunne heller aldrig været blevet andet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2006 Hvad sker der lige her: Pik i Malmø - Paraplyorganisation för icke-kommunal barnomsorg i Malmö http://www.razzmatazz.se/pik.html samt deres forum http://groups.yahoo.com/group/P_I_K/ Men ok en svensker bliver vel også noget forvirret over www.kuk.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
elpedro 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2006 Hehe, damn der er mange gode. Jeg har en god tysk kammerat der hedder Michael Von Scheidt, som jeg lærte at kende under et studieophold i Skotland. Og udtaler man hans efternavn med skotsk accent bliver det ret sjovt (ca "sjoøjt). Ihvertfald kunne vores "international students counsellor" slet ikke holde ud at læse hans navn op i forsamlinger haha... Og så var der en kiwi jeg kendte der rejste rundt i Australien og der mødte en tøs der introducerede sig som " Cherry... Cherry Berry, and yes my parents are hippie" Baaaaaaaahahahahah Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morten K 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2006 Kendte et spædbarn hvis forældre hed Ré til efternavn. De døbte fandme barnet Gunnar Ré. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2006 Kendte et spædbarn hvis forældre hed Ré til efternavn. De døbte fandme barnet Gunnar Ré. Der er dælme dømt bøllebank til forældrene der!!! Derudover kan de godt begynde at spare sammen til årlang psykolog hjælp til den knægt for han bliver da mobbet fra første dag klassekammeraterne finder ud af hvad det betyder! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites