Jump to content
D.D.

Sjove navne/efternavne

Recommended Posts

Der bor et par tvillinger i Hillerød - de hedder Dan og Mark...
Hvis der ellers kun er det ene par har moderen gået et par klasser under mig i Glostrup. Men hvordan dælen man kan finde på at kalde dem det :surprise:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mie

Den tidligere formand for vores faglige klub på min arbejdplads hedder Stålem til efternavn - forestiller mig, at hun selv udtaler det Ståååålem - men det gør vi andre bestemt ikke!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En min kæreste kender hedder Schilling til efternavn... da de fik en søn overvejede de kraftigt at kalde ham Mark... :scared:Efter jeg hørte det har jeg aldrig mere brokket mig over at mine forældre ville have kaldt min Sigurd hvis jeg blev en dreng...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er en fra mit arbejde (tysklandsafdelingen) der hedder hunderdmark. Som en af tyskerne sagde, da han var heroppe... "before, he was called hunderdmark. Now he´s called 50 euro"..... :D :D Om de kalder ham det, ved jeg nu ikke, men den er god nok...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Først var der mødestedet for bøsser og nu det hér.................... tsk, tsk........... ;) :fight::love2:

Ham (hende?) her bor såmænd i Malmö....:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Arbejder du samme sted som Mie længere oppe i rækken af indlæg???

...så kender jeg via mit arbejde en der har det prægtige efternavn Staalem :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Min præst (til konfomationen) hed: Johannes Kirkegård. Så bliver det vist ikke mere helligt. Prøv www.dgs.dk og så søg efter Lille Per ... den er god nok.. han findes, på Samsø !
Kom lige til at nærlæse tråden... Ham Johannes, er han ikke præst i Gjellerup ved Herning? Hvis det ikke er ham så er der 2 præster i DK der hedder det... :laugh: Gik også engang i skole med en hvir forældre ikke lige havde tænkt sig for godt om da de valgte navn... Ande-Mette... ( Hun var adopteret så jeg ved ikke om det var noget med at de ville forene dansk og asiatisk... :scared: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
En af min mors yndlingsvitser er denne: Den amerikanske skurspiller Gregory Peck har en bror, der hedder Steve Peck :)
Ja, det skrev Mohlin også for snart tre måneder siden her i tråden, bortset fra det med din mor.. :new:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites