Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2006 Jeg har redigeret mit første indlæg en smule (http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=4557) eftersom vi nu har yderligere streams klar. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2006 Efter 1 1/2 måned uden inet på gården i Nord Øst Skåne, så bliver det spændende at komme hjem iaften og lytte på stationen med min 24Mbit... Lyder godt imho, og sig bare til Jesper, hvis du mangler lidt mix fra de gode 90'ere til dit program, så er jeg klar!!! :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2006 Efter 1 1/2 måned uden inet på gården i Nord Øst Skåne, så bliver det spændende at komme hjem iaften og lytte på stationen med min 24Mbit... Lyder godt imho, og sig bare til Jesper, hvis du mangler lidt mix fra de gode 90'ere til dit program, så er jeg klar!!! :-)Tillykke med "hullet i væggen" :) ...og go´ fornøjelse! Hvis du kan lave radio, så kan jeg da godt stikke dig chefens mail - så beder han nok om en demo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2006 Tænkte nu bare på at sende et gæstemix til dit show :-) Det er ved at være en hel del år siden jeg sidst lavede radio... gamle dage med Lars Frederik og Danny Fobian på en lille radio der hed Sky FM i Ølstykke (Sjælland), dernæst Radio Roskilde og så var jeg en af opstartsmændene på Upstairs (Frederiksund) men igen alt for mange år siden.... *memory lane grin* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2006 Tænkte nu bare på at sende et gæstemix til dit show :-) Det er ved at være en hel del år siden jeg sidst lavede radio... gamle dage med Lars Frederik og Danny Fobian på en lille radio der hed Sky FM i Ølstykke (Sjælland), dernæst Radio Roskilde og så var jeg en af opstartsmændene på Upstairs (Frederiksund) men igen alt for mange år siden.... *memory lane grin*Danny kender jeg jo...og Radio Roskilde var jeg selv på i 3 år af to omgange. It´s a small world :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Stadig en fin station at lytte til. Hvornår bliver hjemmesiden klar? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Stadig en fin station at lytte til. Hvornår bliver hjemmesiden klar?Lars, som er boss-man bag det hele, er p.t. ved at koncentrere sig om noget uddannelse/eksamen - så jeg ved det faktisk ikke. Derudover er der kommet trusler om sags-anlæg m.m., eftersom "nogen" mener at have eneret til udtrykket "Urban" ;) Vi må se hvad der sker. Lige nu er der tryk på hverdagen, og fritiden (læs: UrbanFM) må vige lidt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2006 Så er stationen lukket, surt surt, den var ellers ganske god at lytte til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2006 Så er stationen lukket' date=' surt surt, den var ellers ganske god at lytte til.[/quote']Desværre, ja. Manglende tid og overskud hos de få mennesker der var grundpillerne i projektet, førte desværre til at lukningen nu er en realitet. Det var super-sjovt imens det stod på...og jeg skal ikke udelukke at vi, folkene bag, dukker op andetsteds i fremtiden, med fingrene dybt begravet i radiobranche-fadet :) Tak for støtten igennem de sneste tre måneder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2006 Rimeligt ærgerligt!!! Det var ellers lige det der skulle til for at give den danske kanalflade et spark i løgene! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2006 Rimeligt ærgerligt!!! Det var ellers lige det der skulle til for at give den danske kanalflade et spark i løgene!Ting koster penge...og en huuulens bunke tid. Det var et par af punkterne Urban FM strandede på - primært sidstnævnte. Hvis nogle får "sjove" idéer, så kunne jeg nok være frisk...indenfor rimelighedens grænser :) ...medmindre, selvfølgelig, at der er mammon i det ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites