Lancome 10 Anmeld indhold Skrevet April 1, 2006 Det er sådan så at jeg var til kontrol i uge 32 hos min jordemoder. Hun gav mig et papir hvor der står forsikringkassen på. Jeg fik det ikk helt med, men jeg tror nok det er tilskud til ens baby når det er født. Men hvad gør man præcis med det stykke lille papir? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2006 Det er sådan så at jeg var til kontrol i uge 32 hos min jordemoder. Hun gav mig et papir hvor der står forsikringkassen på. Jeg fik det ikk helt med, men jeg tror nok det er tilskud til ens baby når det er født. Men hvad gør man præcis med det stykke lille papir? Sender det til forsikringskassen - så den lille er tilmeldt den Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lancome 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2006 er det bare om at putte den lille seddel ind i et kuvert også sende den til dem?? Nogen som har adressen til dem? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites