Toft 0 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2006 Konen er til eksamen' date=' så jeg kan liste ud uden at spørge, så jeg vil også dukke op på Lille TorgET[/quote'] Lyder godt, vi ses :) Så, nu kommer Mohlin og giver dig smæk om lidt, fordi du skrev "Lille" og ikke "Lilla", samt at du bevidst provokerede med et "ET"... ;) Det er heller ikke nemt når det hedder Lilla Torg, og det så hedder Stortorget lige ved siden af Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2006 Jag vill bara inte att folk ska tro att ni är danska turister, när ni ju är stolta och glada Malmöbor!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2006 Jag vill bara inte att folk ska tro att ni är danska turister' date=' när ni ju är stolta och glada Malmöbor!![/quote'] Hehe, I know :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2006 Brian og jeg dukker muligvis også op lidt senere, jeg skal lige tilbage fra arbejde först. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2006 Det er pludselig ret usandsynligt at jeg møder op - desværre ... det kunne ellers have været hyggeligt at sætte ansigt på jer, men jeg er røget ud i noget fredag aften som højst sandsynligt kommer til at involvere betragtelige mængder vodka mv, hvilket utvivlsomt vil forringe min præstationsevne lørdag. Hav en god dag allesammen, og hvis jeg skulle være i stand til at bevæge mig til Lilla Torg, så skulle en reparations-bamse med garanti være på sin plads. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2006 Vi kan lige så godt se i øjnene, at vejret i morgen ikke ligefrem er til shorts og t-shirt. Men hvis nogen er i tvivl, så er Palle og jeg der 100% i morgen - uanset hvor meget det regner osv :th2: Det kunne jo tænkes at der var nogen som ikke har lyst alligevel, nu hvor der er risiko for at blive våd på vej til Lilla Torg. Men vi har før fejret hyggelige stunder under parasolerne i regnvejr, og det er cool nok (så længe der er gang i gasvarmerne og man har tøjet på til det) :) Vi ses i morgen, og ellers god weekend til dem der ikke kommer forbi :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2006 Toft er i Liverpool-farver/dress, og skråler noget om ikke at gå alene... Palle er fyren iført våddragt og golf-kølle (9´er) :p Så burde vi allesammen kunne hitte jer. P.S. Jeg er ikke klar over om jeg kommer endnu. Derfor har jeg ikke deltaget i tråden tidligere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2006 Toft er i Liverpool-farver/dress' date=' og skråler noget om ikke at gå alene...[/quote'] Og til de helt uvidene er Liverpool farver = en smuk rød trøje påtrykt Carlsberg over maven:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2006 Det eneste smukke ved den trøje er at der står Carlsberg på den.. Jeg overvejer stadig om jeg kommer eller ej.. Men hvis jeg kommer.. så bliver det i Englands flotteste røde trøje...og det er hverken: Arsenenal, Liverpool eller Middlesborough. Derudover kan et hint mere være at holdet ligger i øjeblikket nummer 2 i Premier League.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2006 Det eneste smukke ved den trøje er at der står Carlsberg på den.. Jeg overvejer stadig om jeg kommer eller ej.. Men hvis jeg kommer.. så bliver det i Englands flotteste røde trøje...og det er hverken: Arsenenal' date=' Liverpool eller Middlesborough. Derudover kan et hint mere være at holdet ligger i øjeblikket nummer 2 i Premier League..[/quote'] Så tror jeg bare du skal blive væk:tongue2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2006 Det eneste smukke ved den trøje er at der står Carlsberg på den.. Jeg overvejer stadig om jeg kommer eller ej.. Men hvis jeg kommer.. så bliver det i Englands flotteste røde trøje...og det er hverken: Arsenenal' date=' Liverpool eller Middlesborough. Derudover kan et hint mere være at holdet ligger i øjeblikket nummer 2 i Premier League..[/quote'] Ej Thyge... du er ikke United fan for satan..... Det er næsten værre end Chelski.... Mit hold i England er desværre ikke at finde i PM mere...Det var tider da Yeboah var på holdet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2006 Ej Thyge... du er ikke United fan for satan..... Det er næsten værre end Chelski.... Siger du som holder med korupte Juve:fight: De 2 værste hold i hele verden CSKA London og den gamle kælling:tongue2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gawc 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2006 Jeg kommer nok lige forbi, hvis jeg kan finde det :-) har stadig lidt svært at finde rundt i byen ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2006 Siger du som holder med korupte Juve:fight: De 2 værste hold i hele verden CSKA London og den gamle kælling:tongue2: Bare fordi Gadaffi spytter lidt i kassen..... Bare du ikke er MERDA fan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2006 Claus. hvis du kommer i din zebra dragt, kunne jeg jo passende tage min røde trøje på. der står 02 på den. mider de ciffer dig om noget :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2006 Claus. hvis du kommer i din zebra dragt' date=' kunne jeg jo passende tage min røde trøje på. der står 02 på den. mider de ciffer dig om noget :)[/quote'] Jeg har heldigvis selektiv hukommelse , findes der virkelig ikke andre Juve fans herinde.... skidt.... men nej "dragten" skal gemmes til næste torsdag.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2006 Jeg har heldigvis selektiv hukommelse ' date=' findes der virkelig ikke andre Juve fans herinde.... skidt.... men nej "dragten" skal gemmes til næste torsdag....[/quote'] Hmm skidt var nok ikke lige det ord jeg ville bruge:tongue2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2006 Hyg jer senere i dag og drik lige et par fadbamser for mig.. mens jeg sidder og skriver opgave :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2006 P.S. Jeg er ikke klar over om jeg kommer endnu. Derfor har jeg ikke deltaget i tråden tidligere.Arbejds-bunken siger NEJ!...så i må ha´ en superhyggelig dag på Lilla Torg. Held & Lykke med vejret.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2006 Tak for sidst. Det var rigtig hyggeligt. Det kan vi godt gøre igen.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2006 Tak for sidst. Det var rigtig hyggeligt. Det kan vi godt gøre igen.:) Ved sku ikke rigtig om helbredet kan holde til den slags mere, men hyggeligt og sjovt var. Men husk mig lige på at næste gang skal jeg ikke med videre fra Lilla Torg... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2006 Vil du hellere skrælle kartofler.... :laugh: , men jo tak for en god omgang.... du var selv skyld i det med den long island du bestilte... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2006 Så lover de solskin og 15-22 grader på lørdag, måske dags at tage en favorit i repris? Fast denne gang kan man ju tage hjem og gå i bad før man tar ud i byen.. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites