Toft 0 Anmeld indhold Skrevet March 30, 2006 Ligesom sidste år, så skal foråret skåles ind med en kold vase på Lilla Torget. Palle og jeg sætter os til rette under en parasol med gasvarmer LØRDAG DEN 8. APRIL KL. 13.00,så hvis nogen skulle have lyst til at hygge med, så kom endelig forbi :) Vi har ikke planlagt noget yderligere, andet end lige et par timer om eftermiddagen der.. Så kig forbi, der kan jo ikke ske andet end at man får sat ansigt på nogle folk her fra debatten Dem som har lyst til at deltage i denne lille forårs-komsammen (eller hvad det nu hedder), kan lige give sig til kende her i tråden, altså mht at mødes osv på Lilla torget. Vel mødt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 Det er jo rigtig go idé, både Kira og jeg kommer:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 det lyder hygsomt, både med vaserne og med at få sat ansigter på :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 Ja man skulle være et skarn hvis man ikke lige kunne hive en kold eller to ned.... har vidst en ramme hof stående.....:D Så håber vi bare at vejret er med os... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 Ja man skulle være et skarn hvis man ikke lige kunne hive en kold eller to ned.... har vidst en ramme hof stående.....:D Så håber vi bare at vejret er med os...To ting: a) Tror ikke du skal regne med at slæbe egne drikkevarer med ;) b) Hvis det er Hof du har stående, så er de da for længst blevet aaaalt for gamle... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 Årh kom nu, sådan et par lunkne i inderlommen;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 To ting: a) Tror ikke du skal regne med at slæbe egne drikkevarer med ;) b) Hvis det er Hof du har stående, så er de da for længst blevet aaaalt for gamle... 1) En Carlsberg , vil til enhver tid være en hof for mig... 2) Jeg skal vel have lidt at drikke på vej derind.... især hvis jeg skal gå , så kan der vel godt ryge en 5-6 stykker..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 Årh kom nu' date=' sådan et par lunkne i inderlommen;)[/quote'] De er skam på køl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 1) En Carlsberg , vil til enhver tid være en hof for mig... 2) Jeg skal vel have lidt at drikke på vej derind.... især hvis jeg skal gå , så kan der vel godt ryge en 5-6 stykker.....Ok...godt så. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 Vil i være nemme at finde??? Ja jeg ved godt hvordan i ser ud :) , har bare ikke været på Lilla Torget før så vidt jeg husker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 Tja burde være pænt nemt..... det er jo i sagens natur ikke så stort Jeg er vidst træt nu....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 Nu er der jo stort set ikke andet end parasoller og gasvarmere på Lille Torg så jeg tager det som en fordel, denne gang, at vide hvordan sådan et par øl-hungrende forårsbavianer som du og Palle ser ud :D Count me in!! Så må vi se om ham Toft dribler tidligt afsted som sidst fordi der var 22 mand i rødt der skulle sparke til en kugle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2006 Ja mig og Mia kigger også forbi:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2006 Vil i være nemme at finde??? Ja jeg ved godt hvordan i ser ud' date=' har bare ikke været på Lilla Torget før så vidt jeg husker.[/quote'] Hvis dig og Johan har tænkt jer at kigge forbi, så kan jeg lige sende dig mit mobilnr på en pm, så skulle I være garderet når I står på Lilla Torget. Det gælder også andre, der ønsker en mobil gardering :th2: Hehe, vi spiller først søndag den 9/4 du, så i år er der ingen undskyldning for at forlade selskabet :D I øvrigt plejer det kun at være 11 mand i rødt, og så 11 andre mongoler ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2006 Hvis dig og Johan har tænkt jer at kigge forbi, så kan jeg lige sende dig mit mobilnr på en pm, så skulle I være garderet når I står på Lilla Torget. Det gælder også andre, der ønsker en mobil gardering :th2: Hehe, vi spiller først søndag den 9/4 du, så i år er der ingen undskyldning for at forlade selskabet :D I øvrigt plejer det kun at være 11 mand i rødt, og så 11 andre mongoler ;) Ja det skal jo være mongoler for at i kan vinde;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2006 Det heter Lilla Torg, inte Lilla TorgET. Inte för att det är så jätteviktigt, men om ni nu bor i Malmö så borde ni kalla det vid rätt namn. Lilla Torget säger bara turister. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2006 Til Toft: Jeg regner med at kigge forbi, men nok alene, Johan skal vist noget i Danmark den dag. Det vil være fint med et mobilnr, men ellers skal jeg nok finde det, nu det ikke er så stort :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2006 Så mangler vi bare alle de single piger fra hvem bor her så tråden, må jo være et oplagt arrangement til at møde nye mennesker på..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2006 Jeg regner med at kige forbi, kender godt lilla Torg, menhar ikke ansigt på er andre. Vilken bar er det på? Send gerne et PM. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2006 Boede du ikke også i blekingsborg ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret April 1, 2006 Nobel Torvet, Dronning Torvet, Lille Torv, Store Torv og Tyran Torvet.... det er da meget nemmere at huske. Og sikkert meget tættere på de oprindelige navne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2006 Jo, det er mig det. Blekingborg forever. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malene 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2006 LØRDAG DEN 8. APRIL KL. 13.00 øv øv, det er samme weekend som familien kommer. :( Det må blive en anden gang for mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2006 øv øv, det er samme weekend som familien kommer. :( Det må blive en anden gang for mig. Og de kan måske ikke lide øl? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malene 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2006 Og de kan måske ikke lide øl? :D De er her kun 1,5 dag, så jeg tror ikke det er noget de vil bruge deres tid på (men man kunne jo altid spørge :) ). Men sommeren er jo ikke kommet helt endnu - jeg får nok masser af tid til at drikke kolde øl senere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites