Lynge 10 Anmeld indhold Skrevet March 30, 2006 Så er det blevet poker tid igen. Jeg foreslår den 16/04/06, påske søndag. Vi kan godt spille hos mig. Da det jo er søndag foreslår jeg at vi starter kl 15 og for spillet lidt inden manden. Vi er allerede 3 der er klar. Spiff + en kammerat også ja mig:th2: Men så er det bare at få meldt sig på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 Så er det blevet poker tid igen. Jeg foreslår den 16/04/06, påske søndag. Vi kan godt spille hos mig. Da det jo er søndag foreslår jeg at vi starter kl 15 og for spillet lidt inden manden. Vi er allerede 3 der er klar. Spiff + en kammerat også ja mig:th2: Men så er det bare at få meldt sig på. Hmm inden manden;) hvad skal der ske der:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 He he når man skriver så hurtigt med ET fingre systemet som jeg gør, så kommer der fejl en gang imellem, det er naturligvis inden maden.... Men hva er du frisk eller sludre du bare:confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 Hmm inden manden;) hvad skal der ske der:) Nu begynder der her poker aften pludselig at blive ekstra interessant:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 Nu begynder der her poker aften pludselig at blive ekstra interessant:rolleye: Hva skal i være med eller bare spille min tid:fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 Hva skal i være med eller bare spille min tid:fight: Er poker i sig selv ikke spild af tid?? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 Er poker i sig selv ikke spild af tid?? :D Det kommer jo an på om man vinder eller taber:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 Det kommer jo an på om man vinder eller taber:th2: Nu er det jo midt i påsken, men jeg skal da se om jeg ikke kan få tid. Ved ikke helt hvilke dage jeg skal noget endnu.. det kræver jo langtidsplanlægning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 Nu er det jo midt i påsken, men jeg skal da se om jeg ikke kan få tid. Ved ikke helt hvilke dage jeg skal noget endnu.. det kræver jo langtidsplanlægning. Jamen det er jo også over 2 uger til, så mon ikke logistiken kan komme på plads:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2006 Jamen det er jo også over 2 uger til' date=' så mon ikke logistiken kan komme på plads:th2:[/quote'] Jo, det håber jeg.. men det kommer arbejde og studie.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2006 Grundet mangel på tilmelding og efterfølgene invitation til påskefrokost(ville have sagt nej hvis vi var folk nok), trækker jeg hermed stikket på dette arrangement:thumbdown Vi må prøve en anden dag, timingen var måske også lidt uheldig, lige midt i påsken:cool: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites