Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret May 27, 2006 Damn, glemte at tjekke denne tråd:flov: Hvordan gik mødet?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret May 28, 2006 Meget positivt.... Det var hygsomt og man fik sat ansigt på nogle herinde fra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2006 Øv! Anyhow, jeg syntes det lyder rigtigt interessant med et netværk, omend jeg måske syntes det vil være endnu mere interessant hvis man holder det åbent for alle der kunne have interesse, uanset om det er danskere bosat i sverige, omvendt, eller noget helt tredje. Håber at jeg kan komme med næste gang. Jeg ser desværre også denne tråd forsent. jeg vil ligeleded gerne med næste gang. Sender i mails rundt eller er man nødt til at holde øje med siden her? Det er jeg nemlig ikke for god til... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret May 28, 2006 Ja vi sender mail rundt.... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2006 Damn, glemte at tjekke denne tråd:flov: Hvordan gik mødet?? Ja, som Brian skriver - det var hyggeligt at møde nogle af menneskene bag de sjove kaldenavne herinde. Forhåbentlig ser vi dig og din kone næste gang vi får arrangeret noget! Der var noget med at hun starter netbutik, ikke sandt?! Smil, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret May 29, 2006 Ja, som Brian skriver - det var hyggeligt at møde nogle af menneskene bag de sjove kaldenavne herinde. Forhåbentlig ser vi dig og din kone næste gang vi får arrangeret noget! Der var noget med at hun starter netbutik, ikke sandt?! Smil, Winnie Vi deltager meget gerne næste gang.........Hun starter en netbutik med dansk designer børnetøj, som skal sælges på det svenske marked!! Websiden er snart klar, men vi mangler at få sat vores eget præg på Scannet-løsningen.... Hilsen Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites