Nif 0 Anmeld indhold Skrevet March 27, 2006 Hvis en person køber min svenske spand i DK. Hvad så med pladerne. Hvis han skal købe den normalt skal der jo skrives et svensk personnummer, ellers går omreg. jo ikke i orden. Men hvad når personen IKKE har dette? Skal jeg så skrue pladerne af bilen og aflevere dem til vv? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pakwhan 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Ja den skal afmeldes (så du ikke skal betale afgift) og pladerne afleveres, Køberen i Dk har ikke noget at bruge dem til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Ja den skal afmeldes (så du ikke skal betale afgift) Betaler ikke afgift da den har køreforbud. Men kan da godt se at han jo slet ikke har noget at bruge pladerne til. Med mindre den skal laves og sættes i handel igen i Sverige. Og så skal der jo så købes nye plader igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Det var da sjovt med en bolig, som kan få både køreforbud og nummerplader:confused: For der må da naturligvis være tale om en bolig, og ikke en bil, når denne tråd er placeret under emnet "bolig" ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pakwhan 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 En køber i Dk, har næppe planer om at sælge den i Sverige igen, og hvis han/hun alligevel vil gøre det senere så koster pladerne jo ikke en bondegård (i Sverige) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Det var da sjovt med en bolig, som kan få både køreforbud og nummerplader:confused: For der må da naturligvis være tale om en bolig, og ikke en bil, når denne tråd er placeret under emnet "bolig" ;) Nif er forvirret! *lol* Jeg flytter indlægget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret March 28, 2006 Nif på dit registreringsbevis står der noget om grunden til diverse ting, der er mulighed for at krydse ejerskifte skrot og export m.v. af og indsende. Måske det er den procedure man skal følge. Ellers står der vel noget på vv.se gør der ikke? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2006 Nif er forvirret! *lol* Jeg flytter indlægget... HAHAHAHAHA Jepper jeg er HELT væk Og da jeg ikke kunne se at dette skulle være under bolig, fattede jeg brik. Var helt sikker på at bananas var stiv :th2: Men ja, ja jeg tror på jer hvis i siger jeg havde postet det under Bolig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2006 Var helt sikker på at bananas var stiv :th2: Jeg er aldrig stiv eller... i hvert fald ikke før den 2. morgen-reparations-bajer:eek: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2006 Jeg er aldrig stiv eller... i hvert fald ikke før den 2. morgen-reparations-bajer:eek: Jeg kender dig... Du er altid halv-fuld :D Du kunne jo dårligt stå på skiene, da vi var på skiferie sammen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites