Jump to content
Nif

Salg af Svensk Spand i Dk

Recommended Posts

Hvis en person køber min svenske spand i DK. Hvad så med pladerne. Hvis han skal købe den normalt skal der jo skrives et svensk personnummer, ellers går omreg. jo ikke i orden. Men hvad når personen IKKE har dette? Skal jeg så skrue pladerne af bilen og aflevere dem til vv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja den skal afmeldes (så du ikke skal betale afgift)
Betaler ikke afgift da den har køreforbud. Men kan da godt se at han jo slet ikke har noget at bruge pladerne til. Med mindre den skal laves og sættes i handel igen i Sverige. Og så skal der jo så købes nye plader igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var da sjovt med en bolig, som kan få både køreforbud og nummerplader:confused: For der må da naturligvis være tale om en bolig, og ikke en bil, når denne tråd er placeret under emnet "bolig" ;) :laugh:
Nif er forvirret! *lol* Jeg flytter indlægget...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ThomasO

Nif på dit registreringsbevis står der noget om grunden til diverse ting, der er mulighed for at krydse ejerskifte skrot og export m.v. af og indsende. Måske det er den procedure man skal følge. Ellers står der vel noget på vv.se gør der ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nif er forvirret! *lol* Jeg flytter indlægget...
HAHAHAHAHA Jepper jeg er HELT væk :rolleye: Og da jeg ikke kunne se at dette skulle være under bolig, fattede jeg brik. Var helt sikker på at bananas var stiv :th2: Men ja, ja jeg tror på jer hvis i siger jeg havde postet det under Bolig.:new:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er aldrig stiv eller... i hvert fald ikke før den 2. morgen-reparations-bajer:eek:
Jeg kender dig... Du er altid halv-fuld :D Du kunne jo dårligt stå på skiene, da vi var på skiferie sammen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites