Guest Trine Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 Jamen så har jeg et forslag! Under LOKALFORA, der ser jeg gerne at "Bunkeflostrand" snart bliver lagt ind :th2: Diskussionen var også oppe sidste år, men blev blankt afvist af Moderator-politiet, med henblik på at Bunkeflostrand hører til Malmö kommune Jeg forslår at man holder sig til bydele. Altså det hedder faktisk Limhamn-Bunkeflo. Skoler og sjukvård hører sammen så måske skulle man oprette et lokalfora med denne betegnelse.. Eller er vi ikke fine nok til jer Toft??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 Takker pænt for Moderator's opmærksomhed.."Moderator" kan ikke oprette kategorier....det er kun BOFH´eren Steen der er i stand til det. Så det er bare at skrive til ham nok gange, så sker der sikkert ting og sager. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 Jeg forslår at man holder sig til bydele. Altså det hedder faktisk Limhamn-Bunkeflo. Skoler og sjukvård hører sammen så måske skulle man oprette et lokalfora med denne betegnelse.. Eller er vi ikke fine nok til jer Toft??? Nej, vi vil helst ikke blandes sammen med de der bydele nord for broen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 Nej' date=' vi vil helst ikke blandes sammen med de der bydele [b']nord for broen Nu er du allerede "blandet" sammen med Limhamn, om VI så vil have det eller ej:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 Jeg forslår at man holder sig til bydele. Altså det hedder faktisk Limhamn-Bunkeflo. Skoler og sjukvård hører sammen så måske skulle man oprette et lokalfora med denne betegnelse.. Jeg ved godt det hedder "Limhamn-Bunkeflo" bydel, men Limhamn var ikke lige inde i mine overvejelser omkring lokal forum der. Overvejede i mit forslag at et evt kommende nyt lokal forum kunne hedde "Bunkeflostrand/Klagshamn", men nøjedes så bare med "Bunkeflostrand" da der ikke var nogen grund til at piske en al for voldsom stemning op hos Moderator (vi måtte jo ikke få et lokal forum sidste år).. Og hvis vores lokalfora skulle være opdelt efter bydele, så skulle vi jo også bl.a. have "Kirseberg", "Hyllie" og "Centrum" fora, og det ville måske trods alt være lige at stramme den? Som sagt, så var det bare hvad jeg tænkte var mest naturligt, men det skal jo heller ikke lyde som om at andre forslag ikke er velkomne. Det er ok med mig hvis I (Limhamn) vil hænge på revolutionen :) Eller er vi ikke fine nok til jer Toft??? Hvor skulle jeg vide det fra? Jeg kender INGEN folk bosat i Limhamn, jeg er vist ikke fin nok til at omgås folk derfra :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 "Moderator" kan ikke oprette kategorier....det er kun BOFH´eren Steen der er i stand til det. Så det er bare at skrive til ham nok gange' date=' så sker der sikkert ting og sager.[/quote'] Nåh, men så kommer Judge Elm vel snart med en kommentar, der fortæller om vi må, eller ikke må få det lokal forum der :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 Som sagt, så var det bare hvad jeg tænkte var mest naturligt, men det skal jo heller ikke lyde som om at andre forslag ikke er velkomne. Det er ok med mig hvis I (Limhamn) vil hænge på revolutionen :) Hvor skulle jeg vide det fra? Jeg kender INGEN folk bosat i Limhamn, jeg er vist ikke fin nok til at omgås folk derfra :D Det var netop for at undgå for mange lokalfora, at jeg tænkte man kunne slå sig sammen, især da bydelene hænger sammen i forvejen og indkøb, børnepasning, skoler, sjukvård vil være overlappende. Ad 2) så passer det ikke Toft, du kender jo mig:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 Nu er du allerede "blandet" sammen med Limhamn' date=' om VI så vil have det eller ej:rolleye:[/quote'] Årh så pyt da, det har i bare rigtigt godt af :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 Det var netop for at undgå for mange lokalfora' date=' at jeg tænkte man kunne slå sig sammen, især da bydelene hænger sammen i forvejen og indkøb, børnepasning, skoler, sjukvård vil være overlappende.[/quote'] Bla-bla-bla, men vores kommende klub herude kommer altså til at hedde "Bunkeflostrand Whiskey Club" - bare så I ved det :D Måske kan der ved særlige whiskey arrangementer åbnes op for wannabe's fra Limhamn :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2006 Nåh' date=' men så kommer Judge Elm vel snart med en kommentar, der fortæller om vi må, eller ikke må få det lokal forum der :)[/quote'] Jeg synes også det er en god idé med et lokalforum for Bunkeflostrand :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2006 Nåh' date=' men så kommer Judge Elm vel snart med en kommentar, der fortæller om vi må, eller ikke må få det lokal forum der :)[/quote'] Silence speaks louder than words... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Limhamn-Bunkeflo tråd Silence speaks louder than words... Og ellers må vi jo bare have den overskrift og så en mere.... hver gang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Har i skrevet til Steen? Jeg tvivler på at han læser alle indlæg herinde...selv i hans egen kategori ;) :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2006 Har i skrevet til Steen? Jeg tvivler på at han læser alle indlæg herinde...selv i hans egen kategori ;) :o God idé !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites