Gio 23 Anmeld indhold Skrevet March 27, 2006 Jeg synes vi mangler et par hovedkategorier: "Husdyr" "Fartkontrol" ;) "Kultur & Seværdigheder" ...og så synes jeg grænsen imellem "Off-topic" og "Fri Debat" kan være lidt svær at se. Så måske disse to skulle slås sammen under "Fri Debat & Sjov" e.l. Forslag og kommentarer - for og imod, självklart - er velkomne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 God plan:th2: Ingen indvendinger imod dette forslag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 og et supplement God idé... Og måske et lille lokal forum der hedder Trelleborg?... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Hvad med en * "Gio's nyhedsarkiv"? Og en *"Forsikringsoplysning for dig der er for ung, og vil have den største bil du kan få" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 *"Forsikringsoplysning for dig der er for ung, og vil have den største bil du kan få" He he ;) endnu et godt forslag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Hvad med en * "Gio's nyhedsarkiv"? Og en *"Forsikringsoplysning for dig der er for ung, og vil have den største bil du kan få"*loool*...jeg kan se at vejret også går dig på nerverne ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Alternativt en kategori vi kalder "Vej, Trafik og Tog" istedet for "Fartkontrol". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 ...og så synes jeg grænsen imellem "Off-topic" og "Fri Debat" kan være lidt svær at se. Nej, det er ikke svært.. "Fri debat" er for relevante emner der ikke har sin egen kategori. "Off Topic" er for emner der ikke har noget som helst at gøre med det vi allesammen har registreret os her for Hmm, måske Steen skulle droppe kategorierne, og så lave hele forummet til "Fri debat" ;) Nåh, i hvert fald mangler der vel også en kategori under lokalfora der hedder "Rosengård" - her kan alle så udveksle deres forskellige meninger om området (ikke mindst dem som aldrig har været der) :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Ja....... Helt enig................... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Nej' date=' det er ikke svært.. "Fri debat" er for relevante emner der ikke har sin egen kategori. "Off Topic" er for emner der ikke har noget som helst at gøre med det vi allesammen har registreret os her for [/quote']Godt så...for at blive i din ånd, så tror jeg sgu´ vi omdøber "Off Topic" til "Sandkassen". :D Du havde ikke en mening om de andre kategorier? Eks. ville "Kultur" jo hurtigt kunne komme til at handle en masse om musik - noget du jo ligesom beskæftiger dig en del med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Ja....... Helt enig...................Enig i hvad? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Ja det ved jeg da ikke.... Har du noget som jeg skal være enig i???? Bare lige for at fuldende den her volapyktråd..... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Ja hvad med Öresunds politiske spörgsmål. Her vil vi så kunne tage de forhindringer op. Ved i unge at i ikke kan få folkepension fra hverken Danmark eller Sverige når i skal pensioneres? Dette var bare et eksempel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Du havde ikke en mening om de andre kategorier? Eks. ville "Kultur" jo hurtigt kunne komme til at handle en masse om musik - noget du jo ligesom beskæftiger dig en del med. At jeg ikke kommenterer det hele, er jo ikke ensbetydende med at jeg er ligeglad, eller ikke har nogen mening. Uhm, men mht musik, så har jeg jo prøvet i 3½ år her på forum at få folk til at se lyset - uden videre succes. Det er vist kun Persson og Totter der har kunne lokkes meget lidt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Ved i unge at i ikke kan få folkepension fra hverken Danmark eller Sverige når i skal pensioneres? Hmm...? http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3957&highlight=pension Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Ja det ved jeg da ikke.... Har du noget som jeg skal være enig i???? Bare lige for at fuldende den her volapyktråd..... ;)Tråden blev oprettet som diskussions-emne omkring evt. nye kategorier - volapyk´en stod du selv for. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Jeg synes vi mangler et par hovedkategorier: "Husdyr" "Fartkontrol" ;) "Kultur & Seværdigheder" ...og så synes jeg grænsen imellem "Off-topic" og "Fri Debat" kan være lidt svær at se. Så måske disse to skulle slås sammen under "Fri Debat & Sjov" e.l. Forslag og kommentarer - for og imod, självklart - er velkomne. IH! Den med Husdyr er jeg helt med på!! Og efter at have læst "Hvem bor så her" i Malmø tråden kunne der måske være brug for en "Singel og Svansker"- tråd til de mange hungende...? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Så er der nye kategorier :) "Kultur" --> http://debat.sunddebat.com/forumdisplay.php?f=36 (Musik, teater, seværdigheder o.l.) "Husdyr" --> http://debat.sunddebat.com/forumdisplay.php?f=35 (*mraaaau*...blandt andet...) Lokalfora --> "Trelleborg" --> http://debat.sunddebat.com/forumdisplay.php?f=37 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Så er der nye kategorier :) "Kultur" --> http://debat.sunddebat.com/forumdisplay.php?f=36 (Musik, teater, seværdigheder o.l.) "Husdyr" --> http://debat.sunddebat.com/forumdisplay.php?f=35 (*mraaaau*...blandt andet...) Lokalfora --> "Trelleborg" --> http://debat.sunddebat.com/forumdisplay.php?f=37 Du glemte to: 1) Tåbelige spørgsmål fra personer der ikke kan læse 2) Ligegyldige diskussioner om hvem der har ret (når ingen har ret) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Du glemte to: 1) Tåbelige spørgsmål fra personer der ikke kan læse 2) Ligegyldige diskussioner om hvem der har ret (når ingen har ret)HÆ! Tror du selv folk, frivilligt, postede i dem? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Du glemte to: 1) Tåbelige spørgsmål fra personer der ikke kan læse 2) Ligegyldige diskussioner om hvem der har ret (når ingen har ret) Du glemte den tredje: Sure vrantne vrissenpindes brok over folk der stiller spørgsmål, som de selv er vokset fra og derfor betragter som dybt åndssvage. Eller som - oh my God - er stillet før i løbet af de 35 år, Øresundsdebatten har eksisteret. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Du glemte den tredje: Sure vrantne vrissenpindes brok over folk der stiller spørgsmål' date=' som de selv er vokset fra og derfor betragter som dybt åndssvage. Eller som - oh my God - er stillet før i løbet af de 35 år, Øresundsdebatten har eksisteret. :)[/quote']Ved du hvad, Nils? Jeg sad faktisk lige og ventede på en kommentar i den kategori fra dig ;) Better late than never...høhø Tag godt imod de nye kategorier - og det kan jo tænkes Nils har tamme elge som elsker Rotting Corpse :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Du glemte den tredje: Sure vrantne vrissenpindes brok over folk der stiller spørgsmål' date=' som de selv er vokset fra og derfor betragter som dybt åndssvage. Eller som - oh my God - er stillet før i løbet af de 35 år, Øresundsdebatten har eksisteret. :)[/quote'] Den her omtalte kategori falder helt naturligt under 1) Ingen grund til at oprette flere tråde... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 Jamen så har jeg et forslag! Under LOKALFORA, der ser jeg gerne at "Bunkeflostrand" snart bliver lagt ind :th2: Diskussionen var også oppe sidste år, men blev blankt afvist af Moderator-politiet, med henblik på at Bunkeflostrand hører til Malmö kommune Ja, Oxie hører også til Malmö kommune, men kan heldigvis have deres eget velfungerende forum alligevel?! Det er kun ren teknisk set at byerne Oxie og Bunkeflostrand hører ind under Malmö by, her på forum opfattes de klart som byer uden for Malmö. Derfor bør vi også have vores lokal forum, så folk kan udveksle erfaringer omkring børnepasning, nybyggeri, og den kommende "Bunkeflostrand Whiskey Club" osv osv! Jeg er ret overbevist om at jeg taler for mange af dem der bor her i Bunkeflostrand, og alene det er vel grund nok til et lokal forum? Der er vel kun to muligheder for Moderator: 1) Snarest oprette "Bunkeflostrand" under LOKALFORA 2) "Skide på os igen", og samtidig lukke "Oxie" lokal forum :thumbdown Takker pænt for Moderator's opmærksomhed.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 Jamen så har jeg et forslag! Under LOKALFORA, der ser jeg gerne at "Bunkeflostrand" snart bliver lagt ind :th2: .. Ellers må vi jo lave en underskrifts indsamling ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites