Simon Irgens 10 Anmeld indhold Skrevet March 27, 2006 En mandag, en time mindre på skjoldet efter en hård weekend også op til dette vejr...... som vores elskede ven og hårbold Garfield så fint siger det, " I hate mondays!" Han har sku fat i noget af det rigtige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Men til gegæld trækker det imod lysere nætter, fadbamser i Nyhavn og topløse tøser.......... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Og al salt bliver skyllet väk fra vejene :th2: :th2: :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 En mandag' date=' en time mindre på skjoldet efter en hård weekend også op til dette vejr...... som vores elskede ven og hårbold Garfield så fint siger det, " I hate mondays!" Han har sku fat i noget af det rigtige[/quote'] Er det ikke din egen skyld, hvis du har fået en time mindre på skjoldet? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Er det ikke din egen skyld' date=' hvis du har fået en time mindre på skjoldet? :D[/quote'] HEHE jo Credde......det er sku min egen skyld :th2: men man vil jo helst gerne give andet end ens egne gerninger skylden hvis man kan slippe af sted med det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Og al salt bliver skyllet väk fra vejene QUOTE] De små forårsbudere - erantis og vintergæk...kan man tænke sig noget mere vidunderligt??? Jeg elsker dem. Væk med den laaaange mørke og triste tid. Det er nu jeg som pige får lyst til at få ny frisure og masser af nyt tøj i lækre lyse farver... Det er skægt - det sker hvert år! (Jeg shoppede i sidste uge - fedt!!!) :th2: HURRAråb fra Winnie :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Supermule, det var sku noget der kunne få en til at se det fra et hhhelt andet perspektiv.... Havde nu ellers også fornøjelsen af at sidde på västre hamn i fredags efter job og nyde solen, en øl og fantastisk selvskab....tror sku vi havde fornøjelse af solen helt til klokken 1700....man skulle da være et svin hvis man ikke godt kunne gøre det igen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Tja jeg har stadig en uge med vintertid...de er sq tossede de amerikanere:rolleye: Men her har vi sol fra ca 0500 til 2200...skøøøønt og temperaturen ligger på omkring -15. Det er sq ren forår heroppe:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Tja jeg har stadig en uge med vintertid...de er sq tossede de amerikanere:rolleye: Men her har vi sol fra ca 0500 til 2200...skøøøønt og temperaturen ligger på omkring -15. Det er sq ren forår heroppe:th2: he he... det er nok ikke så mange topløse piger du ser deroppe kan jeg forestille mig? ;) Smil, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 he he... det er nok ikke så mange topløse piger du ser deroppe kan jeg forestille mig? ;) Forår & Topløse piger? *brrr*...men for min skyld gerne :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Forår & Topløse piger? *brrr*...men for min skyld gerne :D Ja, det er jo ikke til at vide hvor varmblodige pigerne er på Grønland... Det kan jo være de synes at -15 er det skønneste... Med al den sæl og hval de indtager deroppe ved man jo ikke hvad der foregår i kroppen (øj fordomsfuld eller blot uvidende - det kan man vist godt kalde mig ;) ) Smil, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Ja, det er jo ikke til at vide hvor varmblodige pigerne er på Grønland... Det kan jo være de synes at -15 er det skønneste... Med al den sæl og hval de indtager deroppe ved man jo ikke hvad der foregår i kroppen (øj fordomsfuld eller blot uvidende - det kan man vist godt kalde mig ;) ) Nå ja...hvad pokker - et smil på læben er bestemt ikke noget dårligt afkast. :th2: Brizz: Afsted...ud og kig...de skal alligevel op efter luft ca. hver ½ time :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Nå ja...hvad pokker - et smil på læben er bestemt ikke noget dårligt afkast. :th2: Brizz: Afsted...ud og kig...de skal alligevel op efter luft ca. hver ½ time :p HAHA det var en af de bedre Gio :lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 de skal alligevel op efter luft ca. hver ½ time :p I bedste min egen kærestes stil (når han er sammen med sin altid så indforståede makker) - og når jeg ikke fatter en meter... så plejer det at passe at hvis jeg putter et: "Det sagde jeg også i går", på... Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 he he... det er nok ikke så mange topløse piger du ser deroppe kan jeg forestille mig? ;) Smil, Winnie Nej dem er det lidt småt med. Til gengæld har vi polarræve...med pels på Det eneste ærgelige ved dem er de læber så skide stærkt:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Nej dem er det lidt småt med. Til gengæld har vi polarræve...med pels på Det eneste ærgelige ved dem er de læber så skide stærkt:laugh:Så bliver du nok glad for en mulig kommende kategori: "Husdyr" ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Nej dem er det lidt småt med. Til gengæld har vi polarræve...med pels på Det eneste ærgelige ved dem er de læber så skide stærkt:laugh: He he... det holder max med polarræve! :th2: Det slår til enhver tid en topløs pige (personligt synes jeg de er stærkt overvurderet - altså de topløse piger)... Men jeg synes nu godt de kunne tage og slå sig løs og smide pelsen (altså polarrævene- he he), når I nu er helt nede på -15 grader deroppe... tsk tsk.. kedeligt. ;) Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Det slår til enhver tid en topløs pige (personligt synes jeg de er stærkt overvurderet - altså de topløse piger)... Absolut uenig!!! Men jeg synes nu godt de kunne tage og slå sig løs og smide pelsen (altså polarrævene- he he), når I nu er helt nede på -15 grader deroppe... tsk tsk.. kedeligt. ;) Winnie Damn hvis vi bare kunne have haft -15 hele vinteren havde jeg været lykkelig Det er jo nærmest shorts vejr nu:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Absolut uenig!!! LOL. Nej tænk, virkelig??? Det kommer helt bag på mig... (udtalt med ironi i stemmen)... Og her troede jeg ellers lige at du var mere til hurtigløbende polarræve... he he, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Nej Brizzzz'ermaaaan er til moskusokser..... Det troede jeg du vidste???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Og al salt bliver skyllet väk fra vejene :th2: :th2: Yes, lige præcis! Synes det er KLASSE vejr pt :th2: Nu skal det bare styrtregne i et par dage mere, og så fra på torsdag kan det blive forår med sol og 15 grader osv - det er vedtaget :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Nej Brizzzz'ermaaaan er til moskusokser..... Det troede jeg du vidste???? he he.. nej det vidste jeg ikke før nu (jeg kan læse at du også hører Monkeybusiness på P3... eller??- Pudsermaaan)... Smil, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 LOL. Nej tænk, virkelig??? Det kommer helt bag på mig... (udtalt med ironi i stemmen)... Og her troede jeg ellers lige at du var mere til hurtigløbende polarræve... he he, Winnie Alt for få topløse piger i forhold til hurtigt løbende polarræve. Men omvendt hvis man lokker med lidt mad så er der altid på pletten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 Men omvendt hvis man lokker med lidt mad så er der altid på pletten Jeg troede altid der var kamp om at komme væk fra pletten!!?...*ler* :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites