Jump to content
Simon Irgens

Sommertid

Recommended Posts

Guest Supermule

Men til gegæld trækker det imod lysere nætter, fadbamser i Nyhavn og topløse tøser.......... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
En mandag' date=' en time mindre på skjoldet efter en hård weekend også op til dette vejr...... som vores elskede ven og hårbold Garfield så fint siger det, " I hate mondays!" Han har sku fat i noget af det rigtige[/quote'] Er det ikke din egen skyld, hvis du har fået en time mindre på skjoldet? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og al salt bliver skyllet väk fra vejene QUOTE] De små forårsbudere - erantis og vintergæk...kan man tænke sig noget mere vidunderligt??? Jeg elsker dem. Væk med den laaaange mørke og triste tid. Det er nu jeg som pige får lyst til at få ny frisure og masser af nyt tøj i lækre lyse farver... Det er skægt - det sker hvert år! (Jeg shoppede i sidste uge - fedt!!!) :th2: HURRAråb fra Winnie :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Supermule, det var sku noget der kunne få en til at se det fra et hhhelt andet perspektiv.... Havde nu ellers også fornøjelsen af at sidde på västre hamn i fredags efter job og nyde solen, en øl og fantastisk selvskab....tror sku vi havde fornøjelse af solen helt til klokken 1700....man skulle da være et svin hvis man ikke godt kunne gøre det igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja jeg har stadig en uge med vintertid...de er sq tossede de amerikanere:rolleye: Men her har vi sol fra ca 0500 til 2200...skøøøønt og temperaturen ligger på omkring -15. Det er sq ren forår heroppe:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tja jeg har stadig en uge med vintertid...de er sq tossede de amerikanere:rolleye: Men her har vi sol fra ca 0500 til 2200...skøøøønt og temperaturen ligger på omkring -15. Det er sq ren forår heroppe:th2:
he he... det er nok ikke så mange topløse piger du ser deroppe kan jeg forestille mig? ;) Smil, Winnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forår & Topløse piger? *brrr*...men for min skyld gerne :D
Ja, det er jo ikke til at vide hvor varmblodige pigerne er på Grønland...:laugh: Det kan jo være de synes at -15 er det skønneste... Med al den sæl og hval de indtager deroppe ved man jo ikke hvad der foregår i kroppen (øj fordomsfuld eller blot uvidende - det kan man vist godt kalde mig ;) ) Smil, Winnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, det er jo ikke til at vide hvor varmblodige pigerne er på Grønland... Det kan jo være de synes at -15 er det skønneste... Med al den sæl og hval de indtager deroppe ved man jo ikke hvad der foregår i kroppen (øj fordomsfuld eller blot uvidende - det kan man vist godt kalde mig ;) )
Nå ja...hvad pokker - et smil på læben er bestemt ikke noget dårligt afkast. :th2: Brizz: Afsted...ud og kig...de skal alligevel op efter luft ca. hver ½ time :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
de skal alligevel op efter luft ca. hver ½ time :p
I bedste min egen kærestes stil (når han er sammen med sin altid så indforståede makker) - og når jeg ikke fatter en meter... så plejer det at passe at hvis jeg putter et: "Det sagde jeg også i går", på... :cool: Winnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
he he... det er nok ikke så mange topløse piger du ser deroppe kan jeg forestille mig? ;) Smil, Winnie
Nej dem er det lidt småt med. Til gengæld har vi polarræve...med pels på:rolleyes: Det eneste ærgelige ved dem er de læber så skide stærkt:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej dem er det lidt småt med. Til gengæld har vi polarræve...med pels på:rolleyes: Det eneste ærgelige ved dem er de læber så skide stærkt:laugh:
Så bliver du nok glad for en mulig kommende kategori: "Husdyr" ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
He he... det holder max med polarræve! :th2: Det slår til enhver tid en topløs pige (personligt synes jeg de er stærkt overvurderet - altså de topløse piger)... Men jeg synes nu godt de kunne tage og slå sig løs og smide pelsen (altså polarrævene- he he), når I nu er helt nede på -15 grader deroppe... tsk tsk.. kedeligt. ;) Winnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det slår til enhver tid en topløs pige (personligt synes jeg de er stærkt overvurderet - altså de topløse piger)...
Absolut uenig!!!
Men jeg synes nu godt de kunne tage og slå sig løs og smide pelsen (altså polarrævene- he he), når I nu er helt nede på -15 grader deroppe... tsk tsk.. kedeligt. ;) Winnie
Damn hvis vi bare kunne have haft -15 hele vinteren havde jeg været lykkelig :love: Det er jo nærmest shorts vejr nu:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og al salt bliver skyllet väk fra vejene :th2: :th2:
Yes, lige præcis! Synes det er KLASSE vejr pt :th2: Nu skal det bare styrtregne i et par dage mere, og så fra på torsdag kan det blive forår med sol og 15 grader osv - det er vedtaget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej Brizzzz'ermaaaan er til moskusokser..... Det troede jeg du vidste????
he he.. nej det vidste jeg ikke før nu :laugh: (jeg kan læse at du også hører Monkeybusiness på P3... eller??- Pudsermaaan)... Smil, Winnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LOL. Nej tænk, virkelig??? :rolleyes: Det kommer helt bag på mig... (udtalt med ironi i stemmen)... Og her troede jeg ellers lige at du var mere til hurtigløbende polarræve... he he, Winnie
Alt for få topløse piger i forhold til hurtigt løbende polarræve. Men omvendt hvis man lokker med lidt mad så er der altid på pletten :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites