Jump to content
APGraph

Film over nummerpladen Lovligt?

Recommended Posts

Den er godkendt i hele EU. Og ja den er rigtig nem at montere, Kan ikke huske hvem som er forhandler pt. Men de skulle være nemme at få fat i. Gå op i søg og skriv laserjamer og der kommer måske et link frem. (havde ik tid til at læse det igennem) "Edit" den model jeg snakker om, var også i TV-2 nyhederne eller Station2 hvor de testede den. Og ja den virkede perfekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er ret sikker på der i danmark blev lavet en lov elelr lovændring som ulovlig gjorde dem' date=' monteret på bilen.[/quote'] Og det er jeg ret sikker på at der ikke gjorde. Det ville komme på tale hvis det tog overhånd. Og hvor mange kender du der kører med det og så er kørt igennem en kontrol uden at blive taget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De er ulovlige, altså de må gerne sælges men ikke bruges. Laser jameren virker IKKE mod fotovogne, derimod kun imod Laserpistoler som gestapo bruger. De kan vistnok købes på stranlodsvej (mener jeg ellers søg på nettet). Koster ca 3000 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De er ulovlige, altså de må gerne sælges men ikke bruges. Laser jameren virker IKKE mod fotovogne, derimod kun imod Laserpistoler som gestapo bruger. De kan vistnok købes på stranlodsvej (mener jeg ellers søg på nettet). Koster ca 3000 kr.
Det var TBA Motorsport du tänker på,mener han er flyttet til roskilde :):) Og ja de er ulovlige og man bliver kaldt til syn.. Prövede det for 4 år siden i dk ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Denne laserjamer er EU godkendt og er fuld lovlig. Og virker også på de nye fotovogne hvor man også bruger laser til at måle inden foto bliver taget. Det er de helt gamle fotovogne de ikke virker på. Der var der nemlig brugt en rader i stedet for som målte hastigheden i det bilen placerede fotobilen og billiedet bil taget af røven af bilen. Disse systemer bliver ikke brugt længere. Skal prøve i løbet af weekenden at finde indslaget til jer fra tv2 og politiet, og koster max 1000,.kr. Det er ikke de første modeller man skulle lægge i forruden. Og HVIS man så skulle blive kaldt til syn skal man bare kun bruge den i DK. For der er ingen muligheder for at kalde en udenlansk bil til Syn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites