Jump to content
chrhansen

33 år, men har ikke haft bil i DK. Forsikring?

Recommended Posts

Hey, Jeg er 33 år og påtænker at flytte til Sverige. Jeg har haft kørekort i 15 år og kørtskadesfri (i andres biler!!), men ikke ejet egen bil. Derfor kan jeg ikke dokumenter skadesfri kørsel. Hvordan er jeg stillet i forhold til at fremelske billige bilforsikringer? Hvad skal jeg regne med for en e.g. gennemsnitlig Golf 1.6 fra 2000 og over 25000 km/år mvh, Christian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hey, Jeg er 33 år og påtænker at flytte til Sverige. Jeg har haft kørekort i 15 år og kørtskadesfri (i andres biler!!), men ikke ejet egen bil. Derfor kan jeg ikke dokumenter skadesfri kørsel. Hvordan er jeg stillet i forhold til at fremelske billige bilforsikringer? Hvad skal jeg regne med for en e.g. gennemsnitlig Golf 1.6 fra 2000 og over 25000 km/år
Herovre kigger de på hvor mange år du har haft pappet, og ikke hvad du har kørt i egen eller andres bil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ThomasO

Hej Christian Det er næsten det samme som hvis jeg spørger dig hvad den samme bil koster i DK, enten Gjellerup parken eller Vorbasse. Det afhænger af postnummeret. De spørger iskoldt efter første kørekort udstedelsesdatoen + postnummer. Alt det andet er dem ligegyldigt. Det der så kan afgøre lidt på slutprisen er om du kører x antal KM i 3 kategorier. Og om du er 18 år og 1 dag, og gerne vil købe en dyr bil med stor motor, og allerede ligner en trafikdræbt bare ud fra papiret :cool: Læs meget mere i forsikringstrådene. Happy hunting.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites