Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet March 25, 2006 Jeg ville bare lige advare jer mod at bruge denne håndværker !! http://dhbentreprenad.se/index.html Se denne tråd for flere info. http://debat.sunddebat.com/showthread.php?p=63484#post63484 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret March 25, 2006 Jeg ville bare lige advare jer mod at bruge denne håndværker !! http://dhbentreprenad.se/index.html Se denne tråd for flere info. http://debat.sunddebat.com/showthread.php?p=63484#post63484 Ih hvor surt Miriam.. Jeg håber du får en god weekend trodsalt. Det er sug ærgeligt at læse om dårlige håndværkere især fordi jeg kender så mange håndværkere der virkelig er gode til deres arbejde, men desværre bliver folk tit skåret over en karm men sikke da noget klamhukkeri. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2006 Ih hvor surt Miriam.. Jeg håber du får en god weekend trodsalt. Det er sug ærgeligt at læse om dårlige håndværkere især fordi jeg kender så mange håndværkere der virkelig er gode til deres arbejde' date=' men desværre bliver folk tit skåret over en karm men sikke da noget klamhukkeri.[/quote'] Det er netop derfor jeg melde hans navn ud, da jeg godt ved der findes mange der godt ved hvad de lavet og min weekend bliver helt fint. Jeg skal ned og afreagere på golfbanen nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kpc1983 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2006 Jeg ville bare lige advare jer mod at bruge denne håndværker !! http://dhbentreprenad.se/index.html Se denne tråd for flere info. http://debat.sunddebat.com/showthread.php?p=63484#post63484 Sikken en dum håndværker. Ikke en heldig måde at få lavet noget på må jeg nok sige. Vil lige komme med et råd som jeg selv bruger. Hvis håndværkeren har en hjemmeside, så kig på den, og se om den ser prof. ud, gør den ikke det, så bestil ikke derfra. Ser den derimod lækker og fin ud, så burde der være chancer for at det er et godt sted. Ved selvfølgelig at det ikke sådan altid men bare sådan jeg kigger på det, og det har ikke slået klik endnu :D . Og Miriam, den hjemmeside er virkelig dårlig, kan se at den er lavet via et webhotel, og kun lagt teksten ud. Men det hjælper jo dig nu. Så min vudering: God hjemmeside = God håndværker og god service. Dårlig hjemmeside = Dårlig håndværker og dårlig service, og det bliver altid lidt extra $ for arbejdet, fordi det tager lidt extra tid. :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M.G.J 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2006 Ah, jeg synes måske ikke helt du kan gå efter firmaernes hjemmeside. Self., hvis billederne viser noget dårligt arbejde, så ja, men hvis en hjemmeside fx ikke har været opdateret længe, er det jo ikke lig med dårlig håndværk. Langt de fleste mestre har så travlt, at de ikke prioriterer nettet som det første når de kommer hjem fra job. Hold dig hellere til, hvad erfaring venner, familie, kollegaer osv har med et firma, det synes jeg virker mere fornuftig. :) Mvh Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2006 Ah, jeg synes måske ikke helt du kan gå efter firmaernes hjemmeside. Self., hvis billederne viser noget dårligt arbejde, så ja, men hvis en hjemmeside fx ikke har været opdateret længe, er det jo ikke lig med dårlig håndværk. Langt de fleste mestre har så travlt, at de ikke prioriterer nettet som det første når de kommer hjem fra job. Hold dig hellere til, hvad erfaring venner, familie, kollegaer osv har med et firma, det synes jeg virker mere fornuftig. :) Mvh Martin Der vil jeg give dig helt ret, for hvis de har for meget tid at bruge på deres hjemmeside, har de sku for lidt at lave Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kpc1983 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2006 Ah, jeg synes måske ikke helt du kan gå efter firmaernes hjemmeside. Self., hvis billederne viser noget dårligt arbejde, så ja, men hvis en hjemmeside fx ikke har været opdateret længe, er det jo ikke lig med dårlig håndværk. Langt de fleste mestre har så travlt, at de ikke prioriterer nettet som det første når de kommer hjem fra job. Hold dig hellere til, hvad erfaring venner, familie, kollegaer osv har med et firma, det synes jeg virker mere fornuftig. :) Mvh Martin Tror i selv at det er dem selv som opdatere deres hjemmesider....? Det har de su firma'er til. Alle mine mestre jeg har været hos (tømremestre), laver ikke dem selv, de fatter det ikke helt. Så de har et firma til at sørge for at deres exportering via er høj, ved at have et pænt og lækkert design på deres hjemmesider. Men vil stadig sige. Det er min erfaring, og det har ikke slået fejl endnu. I må jo gøre hvordan i vil, og drage egne erfaringer. Hvis i forstår mig ret :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2006 Tror i selv at det er dem selv som opdatere deres hjemmesider....? Det har de su firma'er til. Alle mine mestre jeg har været hos (tømremestre), laver ikke dem selv, de fatter det ikke helt. Så de har et firma til at sørge for at deres exportering via er høj, ved at have et pænt og lækkert design på deres hjemmesider. Men vil stadig sige. Det er min erfaring, og det har ikke slået fejl endnu. I må jo gøre hvordan i vil, og drage egne erfaringer. Hvis i forstår mig ret :th2: Hvis de har firmaer til det, hvordan kan man så vurdere om virksomheden har en dårlig eller god hjemmeside? Så kommer det da en på hvor mange penge der er spyttet i siden, og pengene afspejler da ikke hvor god eller dårlig virksomheden er? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M.G.J 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2006 Jeg er stadigvæk helt uenig med dig, ang. hjemmesider, men sådan er vi jo så forskellige:) Mvh Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kpc1983 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2006 Jeg er stadigvæk helt uenig med dig, ang. hjemmesider, men sådan er vi jo så forskellige:) Mvh Martin Ja det er vi nok :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2006 Så min vudering: God hjemmeside = God håndværker og god service. Dårlig hjemmeside = Dårlig håndværker og dårlig service, og det bliver altid lidt extra $ for arbejdet, fordi det tager lidt extra tid. :thumbdown Vil også lige blande mig her... min hjemmeside er kun 1 side og den viser intet af mit arbejde (grafisk design - hvilket i princippet også er et håndværk ;) )... grunden dertil er helt og aldeles at jeg ikke har haft tid til at gøre noget ved den. Det er super irriterende, for jeg vil virkelig gerne vise mit arbejde således - men sådan kan det være at være enkeltmandsvirksomhed. Jeg kunne vælge at outsource designdelen, men det virker lidt skørt i og med design er hvad jeg lever af. Det lader imidlertid (og heldigvis) ikke til at være et problem hos mine kunder, men jeg får også de fleste opgaver via anbefalinger fra tidligere eller eksisterende kunder. Personligt spørger jeg hellere mit netværk om der er nogen der kender nogen de kan anbefale fremfor blot at søge på nettet - men ved også at det ikke altid kan lade sig gøre at finde resultater derigennem. Men når det kommer til valg via rene søgeresultater, så giver jeg dig faktisk ret - jeg ville også selv vælge en fyr med en checket hjemmeside fremfor én med hjemmelavet rædsel i skriggrønne og koboltblå kulører (ja, det er så hvad jeg synes er dårlig smag - hehe)... Smil, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2006 Jeg ville bare lige advare jer mod at bruge denne håndværker !! http://dhbentreprenad.se/index.html Se denne tråd for flere info. http://debat.sunddebat.com/showthread.php?p=63484#post63484 Er ked af det på dine vegne Miriam - håber du og din mand finder ud af det hele. Er også selv vildt spændt på vort eget forløb med den entreprenørvirksomhed vi har sat på vort hus i Trelleborg og kan da absolut mærke at det suger i maven når jeg læser din historie. Indtil videre har vi dog lutter gode oplevelser... fingers crossed. Smil, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites