Gio 23 Anmeld indhold Skrevet March 24, 2006 Subject er en klassiker med mellemrum i dk.binær-nyhedsgruppen - og lad os da bare starte ud med en post derfra : Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2006 Her er så mit skrivebord...og ja det er sådan set mit "hjem" for rummet er ikke større end det ses her. 14 kvm:eek: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2006 Jeg faldt lige over endnu et billede....*fnis* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2006 :eek: Tror aaaaaldrig nogensinde jeg klager til Hr. Madsen over at der roder på skrivebordet!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret April 4, 2006 Sjovt du siger det.... Det holdt Rikke også op med da hun så det skrivebord der........ :( :eek: Tror aaaaaldrig nogensinde jeg klager til Hr. Madsen over at der roder på skrivebordet!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites