Jump to content
Anne

Pasningsordning for katte-ejere

Recommended Posts

Nogen der har mulighed for at hjælpe? Vi skal på ferie d. 23-30 august og har brug for en der vil se lidt til vores to katte, give dem mad og vand og ordne kattebakken. venlig hilsen Pilu
Det ser ud til at vi er hjemme der - så det kan vi fint gøre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det ser ud til at vi er hjemme der - så det kan vi fint gøre :)
Camilla, du er dælme en skat :th2: Men jeg får jo helt dårlig samvittighed over at vi endnu engang må trække på jer. Nu må I snart bede om nogle gentjenester :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Camilla' date=' du er dælme en skat :th2: Men jeg får jo helt dårlig samvittighed over at vi endnu engang må trække på jer. Nu må I snart bede om nogle gentjenester :o[/quote'] Det er helt ok :) Vender lige tilbage når jeg ved helt præcis om vi er hjemme der - men det tror jeg bestemt vi er :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En mere Hej ! Så er der en katteven mere på listen ! Bor i Dragør og vil gerne udveksle katte-hunde pasning. Hvis der er en, som er vild med at pudse vinduer vil det naturligvis være meget interessant : ) Haha, vi ser jo nok julemanden først ! Nå, men... der tilbydes dyre-kys osv. og søges kattekrams og hundeluftning. Har en dejlig tæve i mellem-tilpas størrrelse og en genert ældre hankat, som tror han er en hund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej ! Så er der en katteven mere på listen ! Bor i Dragør og vil gerne udveksle katte-hunde pasning. Hvis der er en, som er vild med at pudse vinduer vil det naturligvis være meget interessant : ) Haha, vi ser jo nok julemanden først ! Nå, men... der tilbydes dyrekys osv. og søges kattekrams og hundeluftning. Har en dejlig tæve i mellem-tilpas størrrels og en genert ældre hankat.
Øhh dragør er i dk, tror de færreste vil køre fra sverige til dragør for at passe hund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kattepasser søges! Vi bor i Malmö og har nu bestilt en juleferie, som vi glæder os meget til. Men vi har dog to søde katte, som vi mangler en kattepasser til. Vi har bestilt en rejse ml. d. 25. december 2008 til d. 1. januar 2009 og håber derfor, at finde en venlig kattepasser, som har lyst til at kigge efter vores to katte imens vi er væk. Der er tale om en ragdoll og en maine coon, som meget gerne vil have frisk mad+vand og kløes lidt bag ørerne. De bor begge ved St:Knuts Torg, som ligger centralt i Malmö. Vi forestiller os, at en 3-4 besøg vil være nødvendigt. Vi stiller selvfølgeligt julegodter frem og hvis du selv har kat, så kan vi måske hjælpe dig en anden gang. Lad mig høre om der er nogen, der har lyst til at hjælpe!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PM besvaret :-)
Hej Anne, vi har nu købt hus og flytter til Oxie. Vi havde 2 katte, men der var nogen der havde efterladt en udmattet lille gråmis ved et af de huse vi kiggede på - så nu har vi 3. Så vi er helt klart med på kattepasningsordning. PM mig gerne - så taler vi om pelsudveksling. :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forsøger lige at puste liv i en gammel tråd :) Min mand og jeg skal på ferie i Istanbul fra d. 12.-17. maj, og da vores nabo, som normalt passer kattene, lige er flyttet, håber vi, at der er en anden kattepasser i området, der måske ville kigge forbi et par gange. Vi bor på Branteviksgatan i Östra Sorgenfri og har to skønne huskatte - Alex (profilbilledet) og Sheba. Vi vil selvfølgelig gengælde tjenesten!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg forsøger lige at puste liv i en gammel tråd :) Min mand og jeg skal på ferie i Istanbul fra d. 12.-17. maj, og da vores nabo, som normalt passer kattene, lige er flyttet, håber vi, at der er en anden kattepasser i området, der måske ville kigge forbi et par gange. Vi bor på Branteviksgatan i Östra Sorgenfri og har to skønne huskatte - Alex (profilbilledet) og Sheba. Vi vil selvfølgelig gengælde tjenesten!
Hej. Jeg øjner en mulighed for at undgå at aflive min tyrkiske gadekat, hvis vi kan lave en gensidig passe ordning. Hvor tit skal udyrene nusses og fodres og alt det der bør vi nok snakke om pr telefon, så jeg har sendt dig en PM. Hilsener Thage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej. Jeg øjner en mulighed for at undgå at aflive min tyrkiske gadekat, hvis vi kan lave en gensidig passe ordning. Hvor tit skal udyrene nusses og fodres og alt det der bør vi nok snakke om pr telefon, så jeg har sendt dig en PM. Hilsener Thage
PM besvaret - så du kan lade katten leve lidt endnu :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det igen min tur til at søge kattepasser da vores normale passer er blevet syg. Det drejer sig om to dejlige røde hankatte. Det er min sommerferie der er på spil :-/ så hvis du kan hjælpe hører jeg meget gerne fra dig. Det er 8-18 august nogenlunde centralt i malmö Og jeg gør selvfølgelig hellere end gerne gengæld eller måske et lille honorar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites