coolio 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2006 hjælp tilbydes hejsa, min datter på 9 år, ville være ellevild om hun kunne få lov at passe jeres katte( vi hjælper selvfølgelig osse til), vi bor på lindeborg i malmø. kan kontaktes på mail: kellds@hotmail.com god weekend keld:) :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mari06 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2006 Hej Dola. Jeg vil da meget gerne passe dine katte, når i skal på ferie. Jeg har selv to søde misser en hun og en han og jeg ønsker også at finde nogle dyrevenner, som også kan passe mine katte, når jeg er på ferie osv. Hvis du har en mailadresse kan jeg maile til dig, så vi kan udveksle telefonnumre, hvis du ikke allerede har fundet nolgle til at passe dine katte. kh. marianne:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DoLa 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2006 Hey Marianne Har du modtaget min mail? KH. Dorthe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mari06 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2006 Hej Dorthe. Ja jeg har fået din besked, jeg har sendt en besked til din private emailadresse. vh. Marianne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
karinalex 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2006 Hey Jeg vil gerne melde mig til denne ordning vi flytter til Lindeborg den 6 November og har 2 Norske skovkatte så jeg vil notere mig adressen på det sidste indlæg :O) jeg vil i øvrigt også gerne hjælpe jer andre når det er så sæt mig på listen hvis der er en sådan ? :O) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mari06 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2006 Hej- Min kæreste og jeg bor også i Lindeborg, og vil gerne passe dine katte, hvis du har brug for det. Du kan sende en privatmail, hvis det har interesse... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2006 Ja så er det vist på høje tid jeg får annonceret efter en barnepige til Hermes i juletiden. Han er jo en sød hankat på ca. 1½ år Jeg regner med at være væk fra 22/12 til 31/12 (alt. 22/12 til 27/12 hvis ingen kan passe ham så lang tid) Har også et par skildpadder men de kræver kun meget lidt da de mere eller mindre er gået i hi Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2006 Ja vi søger også nu efter en til at passe vores 2 hankatte på ca. 15 uger fra den 26/12 til d. 30/12! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2006 Jeg regner med at være væk fra 22/12 til 31/12 (alt. 22/12 til 27/12 hvis ingen kan passe ham så lang tid) Er der godt nok slet ikke nogen der kan hjælpe? Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2006 Er der godt nok slet ikke nogen der kan hjælpe? Mvh Dennis Hejsa ville gerne hjælpe men tror ikke mine 2 hankatte ville byde ham velkommen:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2006 Jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg selv har stået i samme situation. Vi har dog fundet en nabo som vil se efter vores katte, så måske det var en mulighed? Ellers mange gange held og lykke med det :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2006 Er der godt nok slet ikke nogen der kan hjælpe? Mvh Dennis Jeg vil også rigtig gerne hjælpe, men jeg bor så f***** langt væk fra dig. Dog skal jeg til KBH de fleste af juledagene, så hvis alt andet glipper, så kan jeg godt smutte forbi... Men det er jo SLET IKKE optimalt - missen skal jo have nus og kæl også, og det får jeg slet ikke tid til... Hvad med en pension i nødstilfælde? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2006 pension kan nok ikke bruges. Jeg tror ikke jeg kan nå at finde en dag til vacciantion inden jul.. Men jeg må prøve at tænke kreativt Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anne 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2006 Jeg mangler også en til at passe min maine coon hunkat i julen ml. 24/12 - 31/12. Vi har fundet en afbudsrejse til Tenerife og derfor må Peavey (katten) fejre jul alene. Er der nogen herinde, som kan kigge forbi en 2-3 gange og fylde madskålen op og klø hende bag ørerne? Vi bor på Stora Kvarngatan, som ligger meget centralt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2006 Jeg mangler også en til at passe min maine coon hunkat i julen ml. 24/12 - 31/12. Vi har fundet en afbudsrejse til Tenerife og derfor må Peavey (katten) fejre jul alene. Er der nogen herinde, som kan kigge forbi en 2-3 gange og fylde madskålen op og klø hende bag ørerne? Vi bor på Stora Kvarngatan, som ligger meget centralt. Hehe det skal du nok ikkelade mig gøre, for det var sådan en kat vi ville have haft:) Så i ville nok komme hjem til en katløs lejlighed;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anne 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2006 Hehe det skal du nok ikkelade mig gøre' date=' for det var sådan en kat vi ville have haft:) Så i ville nok komme hjem til en katløs lejlighed;)[/quote'] Hmmm.. Jeg ville da være svært bekymret, hvis hun var forsvundet når jeg kom hjem fra ferie! Maine coon katte er der ellers nok af - hvorfor har I ikke anskaffet jer sådan en? Desværre, er min kat ikke i stand til at få killinger, så dér kan jeg ikke hjælpe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anne 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2006 Det ser ikke lovende ud! Så må de danske venner ud på en lille rejse i julen i stedet.. Og jeg må desuden snakke med min nabo! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2007 Nu var der ikke det store held i juleferien. Jeg fik dog Hermes passet et par dage med en nødløsning. Men jeg er allerede klar til lidt hjælp igen da jeg er blevet inviteret på skiferie i uge 7 (ja hvis der altså kommer noget sne) og gratis ferie er jo svært at sige nej til. Nogle katte fans der er hjemme i uge 7? Jeg ønsker kun besøg i mit hjem, så han kan gå hjemme i vante omgivelser Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest liverpool Anmeld indhold Besvaret January 4, 2007 hej jeg kan godt smutte forbi hverdag og se til ham.jeg bor i rosengård har selv 2 han katte som jeg har købt her i sverige. hilsen ann:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2007 Det ville godt nok være rigtig dejligt :-)) Skal vi bare snakke sammen omkring 1. feb ang. nøgler og lige hilse på ham inden vi tager afsted? Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest liverpool Anmeld indhold Besvaret January 4, 2007 ja det kan vi gøre:) send mig en pm eller over msn. hilsen ann:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pippien 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2007 Ny katteejer på vej Hej katteejere. Jeg er helt grøn på dette forum, men kan se, at der er en masse glade - og ikke mindst hjælpsomme katteejere herinde. Min kæreste og jeg flytter til Bunkeflostrand, Annestad den 1. marts, og kort efter skulle der gerne flytte en kat ind hos os. Så nu vil jeg også følge lidt med herinde - og vende tilbage som katteejer og kattepasser senere. Hilsen Nanna. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Hej alle Så er jeg på den igen. Skal på ferie i uge 20 (13-20 maj) og har desværre endnu ingen sitter fundet til de 3 små :-( Er der nogen med tid og lyst til at kigge efter dem? Det drejer sig om Hermes som flere vist kan bevidne er en meget sød hankat på snart 2 år. Og 2 skildpadder som bare skal have lidt fodder smidt i akvariet (det er der ingen ben i) håber der er nogen som kan hjælpe. Jeg bor ved trianglen Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2007 har fundet passer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Milla29 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Hej Så er det ved at være ferie-tid og jeg kunne godt tænke mig at rejse 3-5 dage på et tidspunkt i løbet af sommeren dvs. enten uge 28, 29 30 eller 31. Skulle man være så heldig at der var en hjælpsom sjæl til at se efter mine 2 katte, Piv og Puma? Og samtidig står jeg selv til rådighed for katte-sittning i samme periode, du skal bare helst bo i Malmø, da jeg ikke har nogen bil. Jeg bor selv lige ved Nobeltorget. Mathilde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites