Jump to content
koustrup

Svært at finde det rette...

Recommended Posts

Hey kære folkens. Jeg håber at i kan hjælpe mig lidt i min søgning! Mit ønske er at få en bolig tæt på broen (omkring malmø), på 2-3 værelser. mit ønske er dog at denne skal ligge på omring 400.000 - 500.000 kr., og en lille månedlig ydelse til bolig foreningen (Max. 1800). Er det engeligt muligt? På forhånd tak. Kenneth

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Hm... Tror nu dit ønske er en smule urealistisk. Men prøv at søg på hemnet.se eller bovision.se og stil nogle søgekriterier.... VH Helle. PS. Er det danske eller svenske kr. vi snakker om?
Sjovt, det var præcis det jeg sad og tænkte. Tror det biligste du kan få er noget 2 v på Serenadegaden. Det er ok lejligheder, lav ydelse og tæt på såvel tog som motorvej. Men med 500.000 sek kommer du ikke langt.. hvis nogen veje overhovedet....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

He He, tænkte jeg nok at det var (efter som at jeg ikke har fundet noget). jeg har ikke noget i mod at give 600.000 danske, hvis den måned ydelse til foreninge er tilsvarende lav... Jeg har max 4800 kr. om måned (danske)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen... Hvis det er danske kr. er det jo lidt en anden sag... Vi skal snart til at sælge vores lejlighed til omkring 500 000 - 550 000 skr (skal have den vurderet i dag), og ydelsen er 2400 skr. Så det er jo ret billigt (2 værelser og i rigtig god stand). Lejligheden ligger i Segevång, Kirseberg. Men man kan ikke sige at den just ligger tæt på broen. Det tager 15 min på cykel (og i bus - gode busforbindelser i øvrigt) til central stationen. Og det er let at komme til motervejen... VH Helle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver lidt svært at finde noget i det prisleje og samtidig så lav hyre. En umiddelbar søgning på hemnet.se med kriterierne maks 500.000 SEK og 2000 SEK giver kun 4 lejligheder på under 50m2 alle beliggende i Löngården. Men prøv dig frem. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej igen... Hvis det er danske kr. er det jo lidt en anden sag... Vi skal snart til at sælge vores lejlighed til omkring 550 000 skr (skal have den vurderet i dag), og ydelsen er 2400 skr. Så det er jo ret billigt (2 værelser og i rigtig god stand). Men man kan ikke sige at den just ligger tæt på broen. Det tager 15 min på cykel (og i bus - gode busforbindelser i øvrigt) til central stationen. Og det er let at komme til motervejen... VH Helle.
Det var ellers ikke så galt og Kirseberg er et godt område. Stille og rolig, samtidig tæt på centrum og Värnhem. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm... Ja, det er her min kæreste skulle svare :o Men altså de 2423 i ydelse er incl vand, varme, vask, og fjernsyn (man skal selvfølgelig betale licens foruden), dertil kommer el (som er billigere i sverige end dk), og hvad man nu ellers har af faste udgifter, fx forsikring, der også er forholdsvist billigt (billigere end dk). Min kæreste har lavet en fin hjemmeside, jeg kan sende et link senere når han har fået den helt op at køre... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej igen... Hvis det er danske kr. er det jo lidt en anden sag... Vi skal snart til at sælge vores lejlighed til omkring 550 000 skr (skal have den vurderet i dag), og ydelsen er 2400 skr. Så det er jo ret billigt (2 værelser og i rigtig god stand). Lejligheden ligger i Segevång, Kirseberg. Men man kan ikke sige at den just ligger tæt på broen. Det tager 15 min på cykel (og i bus - gode busforbindelser i øvrigt) til central stationen. Og det er let at komme til motervejen... VH Helle.
Nu ligger segevång jo ikke i kirseberg, men længere ude end kirseberg, og så vidt jeg husker er der da skod busforbindelser:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Thomas, Segevång er en del af Kirseberg! Godt nok ikke Kirsebergstaden, men en del af kirseberg. Og det ligger vel hvad der svarer til 1 km længere ude end Kirsebergstaden, og det vil jeg nu ikke sige er ret langt. Og busforbindelserne er blevet ændret, siden du boede der. Der går en bus 200 meter fra vores lejlighed, der kører hver 6 minut i myldretiden, og ellers hver 10. minut på hverdage. Og det tager omkring 15 minutter til centralen alt efter hvornår på dagen det er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thomas' date=' Segevång er en del af Kirseberg! Godt nok ikke Kirsebergstaden, men en del af kirseberg. Og det ligger vel hvad der svarer til 1 km længere ude end Kirsebergstaden, og det vil jeg nu ikke sige er ret langt. Og busforbindelserne er blevet ændret, siden du boede der. Der går en bus 200 meter fra vores lejlighed, der kører hver 6 minut i myldretiden, og ellers hver 10. minut på hverdage. Og det tager omkring 15 minutter til centralen alt efter hvornår på dagen det er.[/quote'] Ok:) hvor flytter i selv hen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi flytter til Bornholm! Klaus har fået job pr. 15 maj, og jeg flytter engang i august/september efter jeg har afsluttet min praktik. Vi regner med at sælge lejligheden fra omkring juli (så vi kan købe hus eller grund på Bornholm), og så må jeg finde noget andet at bo i sålænge...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites