Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2006 nej' date=' han har endnu ikke leveret "carolla's hit låter 7" tilbage endnu [/quote'] Men jeg kommer på besøg hos din bagbo i aften, så måske du kan få dem tilbage der, hvis jeg kan låne "Jimmy & René - for evigt til grin 3" og "Ulla Pia - navnet forpligter 5" ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2006 For dvd film kan anbefales www.hidefdvd.com (gamle dage var det www.dv-depot.com), de er billige og her ryger filmene også igennem tolden som regel. Har købt en del film der og er kun én gang røget i tolden, det var da de blev sendt med UPS. Nu får jeg dem sendt med snail mail, selvom det tager lidt længere tid, så er det det værd, hvis de ikke ryger i tolden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2006 Men jeg kommer på besøg hos din bagbo i aften' date=' så måske du kan få dem tilbage der, hvis jeg kan låne "Jimmy & René - for evigt til grin 3" og "Ulla Pia - navnet forpligter 5" ??[/quote'] Det kan du ihvertfald - bare du lover ikke at fedte "Ulla Pia" coveret til mere end nødvendigt, autografen er nemlig ret sjælden da den er næsten uden stavefejl. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites