Jump to content
Toft

www.cdon.se

Recommended Posts

nej' date=' han har endnu ikke leveret "carolla's hit låter 7" tilbage endnu :tongue2:[/quote'] Men jeg kommer på besøg hos din bagbo i aften, så måske du kan få dem tilbage der, hvis jeg kan låne "Jimmy & René - for evigt til grin 3" og "Ulla Pia - navnet forpligter 5" ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For dvd film kan anbefales www.hidefdvd.com (gamle dage var det www.dv-depot.com), de er billige og her ryger filmene også igennem tolden som regel. Har købt en del film der og er kun én gang røget i tolden, det var da de blev sendt med UPS. Nu får jeg dem sendt med snail mail, selvom det tager lidt længere tid, så er det det værd, hvis de ikke ryger i tolden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men jeg kommer på besøg hos din bagbo i aften' date=' så måske du kan få dem tilbage der, hvis jeg kan låne "Jimmy & René - for evigt til grin 3" og "Ulla Pia - navnet forpligter 5" ??[/quote'] Det kan du ihvertfald - bare du lover ikke at fedte "Ulla Pia" coveret til mere end nødvendigt, autografen er nemlig ret sjælden da den er næsten uden stavefejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites