Lancome 10 Anmeld indhold Skrevet March 21, 2006 Hej Da jeg ikk har så meget forstand på markedet ville jeg spørge jer brugere her inde om denne her bil passer med hidtil markedet. Er der noget lumsk eller noget andet ved denne her bil?? http://www.mobile.de/SIDuRD.4fyTfU1nRhvF4NXgsw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1142982529A1Iindex_cgiD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A4%81h-t-vCaMIMiMkMoPRQuSeUnVb_X_Y_x_ycosO~BSRA6D1100F100000B15D3500AiI140000000BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0ADA0/cgi-bin/da.pl?sr_qual=GN&top=3&bereich=pkw&id=11111111202054362& Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2006 Det er jo ofte svært at se på en annonce, om der er noget lumsk ved bilen...andet end at den har lyst morfar læder og træ paneler Det er den billigeste annonce inden for søgekriterierne: år 2001, max 100K km - og som tommelfingerregel undgår man helst den/de billigeste annoncer på en given søgning ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2006 Lancome: jeg kan kun sige det samme som Toft ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lancome 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2006 Lancome: jeg kan kun sige det samme som Toft ... Okay Men kan du ikke give mig et lille tilbud på at i importerer for mig? :D Så skal jeg nok give en masse reklame for jer :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2006 Okay Men kan du ikke give mig et lille tilbud på at i importerer for mig? :D Så skal jeg nok give en masse reklame for jer :D Det finder vi bare ud af :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lancome 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2006 Det finder vi bare ud af :) How can i contact you??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2006 How can i contact you???http://www.auto-haus.se/kontakt.asp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2006 ...og som tommelfingerregel undgår man helst den/de billigeste annoncer på en given søgning... Lancome: jeg kan kun sige det samme som Toft ... Hmm, Peter - begge dine Passat W8'ere er de billigste på BytBil. Havde tænkt mig at kigge på dem, men nu ved jeg snart ikke ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2006 Hmm' date=' Peter - begge dine Passat W8'ere er de billigste på BytBil. Havde tænkt mig at kigge på dem, men nu ved jeg snart ikke ;)[/quote'] haha.. konge-kommentar!! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2006 Hmm' date=' Peter - begge dine Passat W8'ere er de billigste på BytBil. Havde tænkt mig at kigge på dem, men nu ved jeg snart ikke ;)[/quote'] Ha ha den sad :) Men hvor mange sälger med 6 mdr garanti og M-Testet biler... I må bare indse det,Autohaus Sweden er billigst og bedst :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2006 Jeg har en kammerat, som har fået tilbudt en 330 Ci fra 2000 i Danmark, men den har kørt 378.000 km! Jeg siger selv, at han skal holde sig langt væk fra den, hvad siger i kloge BMW hoveder her? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lancome 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2006 Jeg har en kammerat' date=' som har fået tilbudt en 330 Ci fra 2000 i Danmark, men den har kørt 378.000 km! Jeg siger selv, at han skal holde sig langt væk fra den, hvad siger i kloge BMW hoveder her?[/quote'] Jeg holder mig som regel fra biler som har kørt over 200.000 km fordi JEG SELV synes at bilens levetid er ved at gå af efter 200.000, Der vil der som regel komme mange reparationer er efter 200.000 km - Men det er så min erfaring med biler Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2006 Jeg har en kammerat' date=' som har fået tilbudt en 330 Ci fra 2000 i Danmark, men den har kørt 378.000 km! Jeg siger selv, at han skal holde sig langt væk fra den, hvad siger i kloge BMW hoveder her?[/quote'] Hvad vi har oplevet med biler.. Så når de har kört så langt, er der en del problemer med dem,og det begynder ved 200 k Og det gälder stort set alle biler.. Bare ikke Thomas O super Toyota :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret March 23, 2006 Det er ikke engang løgn Peter, problemet er bare de er lidt kedelige nu ikk? Men du må da indrømme Tyskerne kune lære af de Japanere. BMW holder da nogenlunde, hvis man ellers bare høvler nogle sliddele efter dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret March 24, 2006 Det må vist være et "no go" Credde.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2006 Det har jeg også sagt til min kammerat, så nu er spørgsmålet om han vil lytte til et godt råd ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret March 24, 2006 Ha ha den sad :) Men hvor mange sälger med 6 mdr garanti og M-Testet biler... I må bare indse det,Autohaus Sweden er billigst og bedst :) Hvad betyder M-Testet? Hvad kan man bruge 6 mdr garanti til, hvis Du lukker i morgen eller sælger det til en anden som starter op under nyt navn? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2006 Hvad betyder M-Testet? Hvad kan man bruge 6 mdr garanti til, hvis Du lukker i morgen eller sælger det til en anden som starter op under nyt navn? Øh, måske garantien er tegnet hos et forsikringsselskab eller lign.??!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2006 Hvad betyder M-Testet? Hvad kan man bruge 6 mdr garanti til, hvis Du lukker i morgen eller sælger det til en anden som starter op under nyt navn? M-Testet http://www.motormannen.se/mm/site/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites